Keystone logo
Japonia

Cele mai bune universități pentru Masterat Programe în Japonia 2024

Numărul de instituții: 169
    • Ghent, Belgia
    • Alcoi, Spania
    • + 2 Mai mult

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japonia

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) poate privi înapoi la o istorie de 50 de ani ca instituție de învățământ privată acreditată în inima academică a Japoniei. Pentru a face următorul pas și provocarea la scară globală, KUAS a invitat în calitate de președinte un CEO de top al unei firme de succes la nivel global cu sediul în Kyoto, cu scopul de a-și oferi resursele academice pe arena internațională. Înființarea unui program inovator de inginerie predat în limba engleză este un exemplu major al acestor eforturi, deoarece KUAS continuă să își consolideze angajamentul de a fi la vârful educației moderne.

    • Rio de Janeiro, Brazilia
    • Bailrigg, Regatul Unit
    • + 3 Mai mult

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japonia

    Începând cu deschiderea Școlii Normale Prefecturale Yamagata în 1878, cinci instituții de învățământ (Liceul Yamagata, Școala Normală Yamagata, Școala Normală pentru Tineret Yamagata, Colegiul Tehnic Yonezawa, Prefectura Yamagata) au început în 1949. Colegiul Agricol și Silvic) a fost înființat ca un nou universitate Națională. În 2019, am moștenit istoria și tradiția sărbătoririi a 70 de ani de la înființarea noastră și trimitem multe resurse umane excelente societății.

    • Tottori, Japonia

    Marcajul simbol al Universității reprezintă litera inițială „T” a Tottori University , care este proiectată sub forma unei păsări care zboară dinamic. Liniile curgătoare care conțin marca exprimă dinamismul cu care Universitatea se adaptează flexibil la noua eră ca o universitate unică și atractivă, cu o identitate distinctă. Cele două aripi care se intersectează în centru simbolizează posibilitatea infinită (∞) și Fuziunea de cunoaștere și practică, principiile de bază ale universității și reprezintă creșterea continuă a universității. Cele trei cercuri compuse din două aripi și o coadă reprezintă obiectivele * ale activităților de educație și cercetare ale universității, în timp ce culorile imaginii albastru și verde reprezintă cerul și marea sau pământul și viața, care sunt simboluri ale Pământului, sugerând că Universitatea se dezvoltă la nivel global în timp ce este hrănită de natura bogată. 1) Dezvoltarea unor resurse umane bine educate care pot juca roluri cheie în societate 2) Promovarea cercetării de ultimă oră pentru rezolvarea problemelor globale, umane și sociale 3) Contribuția la industriile și cultura comunității locale

    • Taito City, Japonia

    Tokyo Geidai este o universitate de artă unică la nivel internațional, care oferă programe nu numai în arte plastice și muzică, ci și în cinematografie și noi media și management de artă ca parte a studiilor globale de artă. Fiind „un izvor de creativitate care poate schimba lumea”, universitatea, alături de personalul facultății și administratorii, va continua eforturile de a hrăni următoarea generație de artiști remarcabili, de a promova puterea artei și culturii japoneze și de a contribui la dezvoltarea globală a artei prin strânsă colaborare cu organizații relevante, inclusiv Ministerul Japonez al Educației, Culturii, Sportului, Științei și Tehnologiei și Agenția pentru Afaceri Culturale, permițând astfel universității să își maximizeze capacitățile și valorile.

    • Nisshin, Japonia

    În societatea globalizatoare de astăzi a coexistenței între mai multe limbi și culturi, importanța se acordă nu numai englezei ca limbă globală, ci și altor limbi. La fel ca limbile, o poziție de acceptare a mai multor culturi este, de asemenea, considerată esențială. În lumina acestui context social, Școala de Studii Străine adoptă o abordare academică pentru a explora limbile și culturile lumii. Elevii se angajează în învățarea academică a limbilor, literaturii, culturilor, societăților și a altor caracteristici ale ariei lingvistice în care se ocupă, adâncindu-se în modurile de gândire și comportamentele persoanelor cu medii culturale diferite. În plus față de limbajul lor principal, ei învață, de asemenea, mai multe limbi pentru a obține o perspectivă multifacetică și pentru a deveni resurse umane globale, cu competențe lingvistice excelente și abilități interpersonale.

    • Kobe, Japonia

    Le Cordon Bleu a ajutat studenții pasionați să își urmeze visele culinare în ultimii 125 de ani. Studenții vin la Le Cordon Bleu din toate categoriile sociale. Sunt începători entuziaști cu privire la artele culinare, dar cu totul neexperimentați; sunt departe pe o cale de carieră și gata pentru următoarea; sunt profesioniști consacrați care doresc să se îmbunătățească. Indiferent de scopul lor final - de a conduce o companie de restaurante sau catering, management hotelier sau de retail, jurnalism, consultanță, stil de mâncare - studenții de la Le Cordon Bleu vin pentru educația culinară care le va permite să reușească.

    • Shibuya City, Japonia

    United Nations University (UNU) este un think tank global și o organizație de predare postuniversitară cu sediul în Japonia. Misiunea Universității ONU este de a contribui, prin cercetare și educație colaborativă, la eforturile de rezolvare a problemelor globale urgente de supraviețuire, dezvoltare și bunăstare umană care sunt preocuparea Națiunilor Unite, a popoarelor sale și a statelor membre. În îndeplinirea acestei misiuni, Universitatea ONU lucrează cu universități și institute de cercetare de vârf din statele membre ale ONU, funcționând ca o punte între comunitatea academică internațională și sistemul Națiunilor Unite.

    • Chiyoda, Japonia

    Răspândirea la nivel mondial a noii infecții cu coronavirus forțează schimbări în modul în care ar trebui să fie învățământul universitar. În special, restricționarea schimburilor reale de peste mări a fost o durere pentru Sophia University , care promovează globalizarea, dar am oferit sprijin nu numai studenților internaționali din Japonia, ci și de peste mări, centrate pe bazele noastre de peste mări. În special, Centrul ASEAN Hub din Bangkok, care a înființat o companie de afaceri cu scopul de a revitaliza în continuare funcțiile educaționale de anul trecut, lucrează pentru a-și continua activitatea prin introducerea unor cursuri online complete. Cea mai mare schimbare cauzată de dezastrul Corona este progresul rapid al accesului online la universitățile din întreaga lume. Ca rezultat, ne putem aștepta la schimburi de cercetare fără precedent, cum ar fi invitarea de la distanță a profesorilor care efectuează cercetări de ultimă oră la universități de peste mări. Universitatea noastră lucrează, de asemenea, pentru a stabili o astfel de posibilitate ca sistem.

    • Toshima City, Japonia

    Rikkyo University situată în Tokyo și fondată în 1874 a început cu Școala St. Paul. A fost înființată de episcopalul misionar Biserica Episcopală Channing Moore Williams ca o școală privată care preda studii biblice creștine și engleză. În acea perioadă, Japonia se grăbea să ajungă din urmă cu națiunile avansate din Occident, iar domeniul educației avea, de asemenea, o puternică tendință utilitară. Cunoașterea și tehnologia au fost adesea văzute ca instrumente pentru prosperitatea materială și auto-avansare. Rikkyo a mers împotriva trendului epocii, după modelul colegiilor tradiționale de arte liberale din Vest, care a continuat să se dezvolte cu succes până în prezent.

    • Chiyoda, Japonia

    Nihon University , sărbătorind 120 de ani, a provenit de la Facultatea de Drept Nihon, care a fost înființată în 1889. De la înființare, universitatea și-a menținut avangarda în avangarda educației și cercetării universitare cu o perspectivă globală și un spirit întreprinzător. Fiind o universitate atractivă cu o gamă largă de domenii de studiu, Nihon University a fost implicată nu numai în educație și cercetare, ci și în îngrijirea sănătății, educație pe tot parcursul vieții și în numeroase alte activități care contribuie la dezvoltarea societății.

    • Chiba, Japonia

    Spiritul fondator al Keiai University , „Keiten Mistress” (iubește pe cei care respectă cerurile), este un cuvânt pe care Saigo Takamori (Nanshu), o figură de frunte în Restaurarea Meiji, a fost inscripția. „Raiul” reprezintă motivul care guvernează natura, iar „umanul” se referă la toată omenirea, inclusiv la sine și, în același timp, la viața și societatea construite de oameni. Impresionat de credința „respectării rațiunii și iubirii oamenilor și a activităților lor”, fondatorul, Masayuki Nagatoro, a făcut din acesta spiritul de bază al școlii și l-a numit „respect” pentru a transmite această aspirație. Numele Keiai University este, de asemenea, derivat din aceasta. Cuvântul „Keiten Aijin” (Adorați-vă cerul, iubiți-vă cartierul) apare în învățăturile lui Takamori Saigo, un lider al restaurării Meiji. În această expresie, „zece” înseamnă un motiv pentru a guverna natura și universul. Toate ființele umane. Se referă și la Închinarea cerului tău, Iubirea vecinătății tale. Masaji Nagatoro a fost profund impresionat de acest spirit de a respecta rațiunea și de a-ți iubi semenii. Drept urmare, a adoptat această idee ca principiu central și a numit universitatea noastră „Keiai” pentru a o transmite generațiilor viitoare.

    • Kyoto, Japonia

    Colegiul de Arte Libere pentru Femei Doshisha a fost înființat la Kyoto în 1876 de Joseph Hardy Neesima, fondatorul Doshisha; soția sa, Yae Neesima; Alice J. Starkweather, o misionară americană; si altii. Dedicat principiilor de bază ale creștinismului, internaționalismului și artelor liberale, colegiul are o istorie de inovație constantă. A crescut pentru a include unsprezece departamente din șase facultăți și patru școli postuniversitare din două campusuri din Kyotanabe și Imadegawa. Înscrierea totală este în prezent de aproximativ 6.500 de studenți.

    • Niigata, Japonia

    Ne apropiem de sfârșitul primului sfert al secolului XXI. În acest timp, au continuat să apară conflicte și dezastre naturale simbolizate de atacurile teroriste din Statele Unite în 2001 și Marele cutremur din Japonia de Est din 2011. Acum ne confruntăm cu provocările enorme ale pandemiei COVID-19, care a aruncat societatea noastră în frământări. Pe de altă parte, există mari așteptări pentru progresul rapid al științei și tehnologiei ca forță motrice pentru dezvoltarea unei societăți durabile. În consecință, în cursul reformei sociale, a fost necesară o revizuire majoră a misiunii universităților. Niigata University își propune să fie nevoie și să continue să strălucească și mai mult în societatea turbulentă a secolului 21. În acest scop, ne vom gândi întotdeauna la ceea ce putem face ca universitate națională din Japonia, vom acționa și vom contribui la încurajarea persoanelor din generația următoare și la dezvoltarea științei, precum și la societate, bazate pe previziunile viitorului. Această Niigata University 2030 revine la elementele de bază ale Niigata University și arată diferitelor părți interesate care ar trebui să fie Niigata University În această viziune, considerăm anul 2030 ca viitorul imediat, deoarece este termenul limită pentru ODD (Obiective de dezvoltare durabilă). Setând „Devenind un lider în inovația vieții viitoare” ca misiune pe care Niigata University are de îndeplinit față de societatea viitorului, vom aduna cunoștințele Niigata University ca universitate cuprinzătoare pentru a îmbogăți activitățile umane de pe pământ. Pe baza acestei concepții, am formulat viziuni despre ceea ce Niigata University în viitorul anului 2030 și stabilim calea către aceste viziuni ca obiectiv.