Keystone logo
Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Introducere

Trinity College Dublin se angajează într-un proiect ambițios de extindere a activităților de educație și cercetare în trei dintre școlile sale: Școlile de Inginerie, Științe Naturale și Informatică și Statistică. Recunoscând importanța pentru umanitate în abordarea provocării dezvoltării tehnologice durabile, extinderea celor trei Școli se execută ca activitate strategică unică în domeniul „Inginerie, Mediu și Tehnologii Emergente” sau E3.

Viziunea E3 permite:

  • Crearea unei turnătorii multidisciplinare special concepute pentru furnizarea de inovații în cercetare și predare în cadrul Școlilor de Inginerie, Științe Naturale și Informatică și Statistică.
  • O educație pregătită pentru viitor pentru noii absolvenți care vor permite societății să trăiască pe această planetă într-un mod durabil și echitabil.
  • Fundamentarea nevoilor de infrastructură și de personal ale acestor școli extinse pentru a se asigura că rezultatele lor sunt de top la nivel mondial.
  • O creștere a numărului de studenți STEM din Trinity cu peste o treime în 10 ani.

Cu E3, Trinity promovează viziunea unei societăți în care interdependența dintre inovația tehnologică și capitalul nostru natural este avansată de cercetare, educație și antreprenoriat de vârf la nivel mondial.

E3 va poziționa Irlanda în fruntea domeniilor de cercetare în știință, tehnologie, inginerie și matematică (disciplinele STEM), care sunt cruciale pentru competitivitatea economică viitoare. Acesta va educa ingineri și oameni de știință pentru ocuparea forței de muncă în sectoarele tehnologice existente și noi, îi va dota cu abilitățile și atributele de a conduce în crearea de noi afaceri și va plasa Irlanda într-un rol de lider la nivel global pentru calitatea absolvenților din disciplinele STEM.

Misiune

E3 își propune să dezvolte cunoștințele, tehnologiile și aptitudinile de a proiecta și modela activ resursele naturale ale planetei, prin integrarea sa unică a ingineriei, a științelor naturale și a computerelor.

Viziune

Pentru a consolida interdependența dintre inovația tehnologică și stocurile noastre de capital natural, prin cercetare, educație și antreprenoriat de vârf la nivel mondial.

valori

Previziune, inovare, transdisciplinară, responsabilitate globală și excelență

Educaţie

Colegiul Trinity este una dintre cele mai importante universități din lume, ca urmare a istoriei sale îndelungate în căutarea excelenței în predare și cercetare. Acesta continuă să se bazeze pe punctele sale forte tradiționale în timp ce se adaptează la un mediu în continuă schimbare. Pe măsură ce înțelegerea noastră crește, cunoaștem mai bine efectele, atât pozitive, cât și negative, pe care le are modul nostru de viață asupra lumii din jurul nostru. Provocările legate de sănătate, automatizare, inteligență artificială, schimbări climatice, energie, apă și alimente sunt inerent globale, multidisciplinare și de natură complexă. Rolul specialiștilor în înțelegerea și modelarea evoluțiilor din aceste domenii va deveni din ce în ce mai important. Totuși, tot mai mult, umanitatea va necesita specialiști care să își poată contextualiza cunoștințele în cercuri mai largi și care să poată lucra în mod eficient și eficient cu experți din alte discipline.

În noul Martin Naughton, studenții E3 Learning Foundry E3 vor învăța într-un mediu fizic și intelectual de clasă mondială, unde vor fi împuterniciți să devină custodi ai propriului mediu de învățare și învățare. De la primele zile până la absolvire, studenții E3 se vor baza pe experiența și forța Trinity College ca centru de excelență în predare și cercetare. Dezvoltarea lor va fi un punct de referință la nivel internațional pentru cele mai bune practici în educația științifică și tehnologică. Colaborarea și parteneriatul vor fi esențiale pentru abordarea pedagogică. Studenții vor lucra cu studenți din alte discipline, cu personal academic, tehnic și de cercetare și cu industrie și agenții externe. Aceste interacțiuni vor fi facilitate prin lucrări de proiect și stagii. Natura orientată spre provocări a misiunii de cercetare E3 va fi reflectată în experiența educațională E3. Învățarea studenților, în special învățarea bazată pe proiecte, va fi contextualizată la provocările societale abordate în cercetare. Elevilor li se vor oferi oportunități de a se angaja în activități multidisciplinare - în nucleu, electiv și co-curricular, susținute și sprijinite de cercetători din școlile constitutive. Aceștia vor fi împuterniciți și asistați să dezvolte cunoștințele tehnice profunde asociate cu disciplinele alese și cu abilitățile transversale necesare pentru a aborda problemele la scară largă - comunicare, (interdisciplinară) muncă în echipă și leadership. Elevii E3 vor fi pasionați, motivați și curioși și se vor aștepta să provoace și să fie provocați de experiențele lor de învățare.

Absolvenții E3 din toate disciplinele sale constitutive vor împărtăși o experiență de a fi învățat și lucrat într-un mediu multidisciplinar, au fost educați de experți mondiali în domeniile specializării lor și au beneficiat de cea mai bună pedagogie din clasă. Absolvenții E3 vor fi indivizi flexibili, adaptabili și creativi, care aduc cunoștințe disciplinare profunde și expertiză în rezolvarea problemelor la orice problemă care li se prezintă. Acestea vor fi extrem de căutate de companiile indigene și multinaționale din Irlanda și vor fi echipate și gata să lucreze într-un context internațional, dacă acesta este traseul ales.

Absolvenții E3 vor:

  • Au competențe tehnice puternice în disciplina aleasă
  • Fii confortabil și cu experiență lucrând în echipe, inclusiv cu specialiști din alte discipline, la provocări mult definite și multidisciplinare
  • Fiți comunicatori calificați pe o gamă largă de platforme și pentru diferite categorii de public
  • Abilitatea de a gândi la mai multe niveluri de detaliu și abstractizare
  • Fii confortabil atât în contexte practice, cât și teoretice
  • Să poată lua decizii informate și etice care să echilibreze considerentele tehnice, sociale și de mediu
  • Să poată face față limitelor propriilor cunoștințe și să abordeze aceste limitări prin colaborare și învățare pe tot parcursul vieții

Locații

  • Dublin

    E3 Trinity College Dublin Dublin 2 Ireland, , Dublin

Întrebări