ISTUD Business School

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Peste patruzeci de ani de experiență alături de organizații

Înființată în 1970 la inițiativa Asolombarda și a unui grup de mari companii italiene și multinaționale (inclusiv Pirelli, Olivetti și IBM), ISTUD a însoțit întotdeauna evoluția managementului italian , contribuind în mod semnificativ la răspândirea unui sistem modern "cultura managementului" în țara noastră. Prima Facultatea a Facultății de Afaceri a fost compusă din profesorii Harvard Business School , susținută de profesioniștii italieni în managementul de management .

Fundația ISTUD este astăzi singura școală de afaceri italiană de profil. În cei 40 de ani de activitate, mai mult de 51.000 de directori și manageri de nivel mediu, precum și 2300 de absolvenți noi au urmat cursurile de formare și masterat, iar mulți profesioniști care lucrează în lumea formării și cercetării au fost instruiți la ISTUD din anii șaptezeci astăzi.Chronology

Misiunea noastră

Sprijinirea creșterii companiilor și managerilor care doresc să concureze prin crearea unui nou model economic durabil, axat pe crearea de valoare pentru toți actorii implicați în acest proces. Aceasta este Misiunea Fundației ISTUD , prima Școală de Afaceri Independentă din Italia, care, începând cu anul 1970, operează în domeniul formării profesionale și a managementului profesional superior, oferind un portofoliu integrat de programe de cercetare și formare managerială aplicate direct realităților și provocărilor organizațiile se confruntă.

Valorile noastre

Sustenabilitate: abordarea sistemică, etică și durabilă.

Abordarea noastră

Fundația ISTUD intenționează să fie o voce diferită în domeniul formării și dezvoltării managementului , punând în centrul tuturor activităților sale unicitatea și potențialul indivizilor și organizațiilor în care acționează.
La baza diverselor inițiative propuse există o activitate constantă de cercetare și inovare , cu dezvoltarea unui know-how actualizat orientat spre problemele și problemele care vin în atenția companiilor, organizațiilor și managerilor, astăzi.

Alegerea ISTUD înseamnă "a intra în contact" cu o companie lider în peisajul educațional italian de management , cu aproape 40 de ani de experiență în domeniul instruirii manageriale și cercetării asupra organizațiilor .
Capacitatea demonstrată de a contribui la evoluția gândirii manageriale, rețeaua internațională, prezența calificată în companii și instituții, nivelul ridicat al procesului de ofertare și procesul de predare, împreună cu calitatea facultății, faima și prestigiul mărcii, sunt unele dintre elementele principale care au condus la considerarea ISTUD ca o alegere unică de excelență în scena italiană.Business meeting-1209640_960_720

ISTUD : experiențe comparate

Participarea la un seminar sau o călătorie ISTUD înseamnă experiența unei experiențe de formare foarte angajatoare, în care participantul este protagonistul procesului de învățare , într-un mediu stimulativ , cu prezența constantă a profesioniștilor ISTUD care să însoțească întregul curs.
Analiza situațiilor concrete, căutarea unor soluții eficiente, asumarea responsabilității, comunicarea interpersonală, negocierea și munca în grup sunt întotdeauna evaluate în sălile de clasă. Profesorii de facultate, în ceea ce privește diferitele momente ale programului și conținutul tratat, fac uz de un amestec larg și flexibil de instrumente didactice, cum ar fi lecții, exerciții, discuții de caz .

Bazându-ne pe abordarea noastră este mărimea comparației . O comparatie ce rezulta din dialogul cu participantii din diferite sectoare si familii profesionale si din dezbaterea si schimbul constant cu profesorii de facultate, toti expertii in domeniul expertizei, cu o cunostinta eficienta a problemelor de afaceri derivate din experienta semnificativa in management, consultanta sau de cercetare.
Toți participanții au întotdeauna o gamă largă de documente teoretice cu privire la subiectele abordate, precum și o bibliografie completă și actualizată (pe lângă utilizarea materialelor ISTUD exclusiv pregătite și personalizate în funcție de nevoile clienților).

Această școală oferă programe în:
  • Italiană

Vezi programe de masterat »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Master în Managementul Marketingului

Campus Cu normă întreagă 1 an September 2018 Italia Stresa

Master în Marketing Management ISTUD vă oferă o cale ambițioasă și interesantă pentru a intra în lumea de marketing, comunicare și digital. [+]

Master în Managementul Marketingului

Master în Marketing Management ISTUD vă oferă o cale ambițioasă și interesantă pentru a intra în lumea de marketing, comunicare și digital.

Master în Marketing Management este un curs specializat acreditat ASFOR destinat celor care vin de la diferite facultăți, își propun să-și îmbogățească cunoștințele, să-și dezvolte abilitățile operaționale experimentând cu situații concrete de lucru și să dobândească instrumente și tehnici care să le pregătească pentru a intra în companie și pentru pune bazele unei cariere strălucitoare și își realizează aspirațiile profesionale.

Numărul de Master în Marketing6 luni de formare cu normă întreagă în sala de clasă și lucrul la proiect3 până la 6 luni stagii în companie40 de companii partenere97% din plasament485 de studenți au absolvit dejacomandantul în 3 pași... [-]

Master în Marketing Retail

Campus Cu normă întreagă 1 an September 2018 Italia Stresa

Masterul se naște din necesitatea de a crea o cunoaștere aprofundată și solidă a canalelor de distribuție și a pârghiilor lor operaționale legate de politicile de marketing și vânzări. Scopul este de a stabili o legătură puternică între tineri și companii care aparțin diferitelor segmente de produse, de la modă la lanțuri mari de comerț, pentru a susține o puternică expansiune în Italia și în lumea lanțurilor specializate, comerțului electronic și brandurilor care trebuie gestionați dinamica noilor distribuții. [+]

Master în Marketing Retail

Masterul se naște din necesitatea de a crea o cunoaștere aprofundată și solidă a canalelor de distribuție și a pârghiilor lor operaționale legate de politicile de marketing și vânzări. Scopul este de a stabili o legătură puternică între tineri și companii care aparțin diferitelor segmente de produse, de la modă la lanțuri mari de comerț, pentru a susține o puternică expansiune în Italia și în lumea lanțurilor specializate, comerțului electronic și brandurilor care trebuie gestionați dinamica noilor distribuții.

Puterea Maestrului este de a vă oferi o pregătire intensă și practică pentru a intra imediat în companie care se ocupă cu cumpărarea și vânzarea, comerțul electronic, merchandisingul vizual, managementul exporturilor, managementul categoriilor, marketingul marketingului, marketingul comercial, analiza afacerilor.... [-]


Contactează

Adresă, linia 1 Corso Umberto I, 71
28838 Stresa, Piedmont, Italia