IED – Istituto Europeo di Design Milan

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Cradle of Design si Industrie.

În centrul unei zone metropolitane comparabil cu Londra și New York, Milano este sinonim în lumea artei, industrie, finanțe, design si moda. În acest oraș au lucrat artiști precum Leonardo și Bramante și, patru secole mai târziu, Marinetti și Boccioni, fondatorii mișcării futuriste.

Mai recent, arhitecti si designeri, precum și frații Castiglioni, Magistretti, Zanuso și designeri, cum ar fi Armani și Versace, pentru a numi câteva, au facut Milano centrul mondial al modei și design.

Artă și Știință, Industrie și finanțe sunt culturile spatele pragmatismul și spiritul creativ / activitatea acestui oraș.

Nu este o coincidență faptul că școala noastră a fost fondată în Milano inspira învățătura sa să fie capabil să facă, cred că și să inoveze caracteristicile zonei și istoria Milano. Proiectare pentru industrie și cu industria, atât de producție și de servicii, este vocația IED Milano, în care predarea și design practică în toate formele sale.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Spaniolă
  • Italiană

Vezi programe de masterat » Vedea Summer courses » Vedea BA-uri » Vedea Cursuri »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Diplomă De Master în Direcția Creativă - Cross-media De Masterat De Comunicare

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2017 Italia Milano

Master în Direcția Creative este în domeniul formării profesionale, răspunsul la aceste schimbări extraordinare. Este o oportunitate de a modela viitorul publicității, laboratorul în care trăiesc renașterea creativității. [+]

Un Creative Director astăzi trebuie să știe cum să conducă procesul strategic și creativ la 360 °, conștienți de faptul că cele mai recente instrumente tehnologice, crearea de rețele digitale și sociale sunt modelarea idei și oportunități noi pentru dialogul de brand-consumator. Il Master în Direcția Creative este, în formare, răspunsul la aceste schimbări extraordinare. Este o oportunitate de a modela viitorul publicității, laboratorul în care trăiesc renașterea creativității. Structurată în domenii de formare, care includ subiecte de bază, activități specifice de proiect și activități conexe intergrative, Maestrul este completat cu un tur educațional din Londra, în mari agenții de publicitate și de comunicare să se întâlnească și să discute cu respectivul directori de creație, Planner, Account Director si Director al Film City. Oportunități profesionale - La sfârșitul Master student intră în lumea de comunicare ca un copywriter, Art Director, Creative și Digital Creative specialist, cu perspectiva de a obține rolul de Creative Director. Zonele de angajare sunt agențiile de publicitate, buticuri creative, agenție digitală și socială, agențiile de comunicare integrate și de conținut, platforma de social media, publicarea și corporative departamentele creative și asupra profesiei libere și start-up. Țintă - Master este specializarea potrivită pentru absolvenți în discipline creative - cum ar fi grafica, design, arhitectura si altele asemenea - și pentru absolvenții de studii umaniste - inclusiv scrisori, antropologie, sociologie, filosofie, științele comunicării. Metodologia și structura - Programul de formare oferă înțelegere cuprinzătoare a proceselor și crearea unor metodologii campanii relevante la nivel global, concentrându-se pe toate fazele,... [-]

Maestru în Comunicarea Moda Si Styling

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2018 Italia Milano

Comunicarea conținutului de modă este o sarcină complexă care necesită o abordare reactivă și aplicarea unor măsuri strategice într-o piață schimbătoare și instabilă. Master în comunicare și modelare de moda formează figuri-cheie în moda care se ocupă de relația dintre piață și evoluția noilor media și rolul crucial al comunicării vizuale în lumea de azi. [+]

Comunicarea conținutului de modă este o sarcină complexă care necesită o abordare reactivă și aplicarea unor măsuri strategice într-o piață schimbătoare și instabilă. Master în comunicare și modelare de moda formează figuri-cheie în moda care se ocupă de relația dintre piață și evoluția noilor media și rolul crucial al comunicării vizuale în lumea de azi. Stylistul este cel care adaugă valoare comunicării produselor de modă, care creează imaginea și este responsabil de alegerea articolelor și de selectarea combinațiilor pe care să le prezinte în colecție. Stylistul este un adevărat reporter de modă, legătura dintre producătorul de modă, consumatorii și cititorii revistelor de modă. Oportunități de carieră - Studenții pot lucra în calitate de manageri de comunicare de modă, consultanți de imagine, stilisti de moda, cercetători și setteri de tendințe, directori de relații publice la birouri de presă, agenții de relații publice și organizare de evenimente, editori (pentru imprimare, web și TV) Case de moda. Țintă - Maestrul este adresat solicitanților, italieni și străini, care au o diplomă de prim nivel în domeniul modă, comunicare și marketing, precum și tinerilor profesioniști cu o experiență de cel puțin doi ani în domeniu. Metodologia și structura - Obiectivul Master în Comunicare și Stylă ​​de modă este combinarea conținutului teoretic, analiza și studiul producătorilor celor mai de succes modă și activități practice, realizate în colaborare cu companii și profesioniști din industria de profil într-un context internațional. Din moment ce comunicarea vizuală a brand-ului a devenit acum esențială, cursul acordă o atenție deosebită studiului de... [-]

Maestru în Design Grafic

Campus Cu normă întreagă 10 luni November 2017 Italia Milano

Domeniul designului grafic este în continuă dezvoltare. Domeniile profesionale și specializările acestora, piața de comunicare și companiile lucreaza, cresc și să evolueze sunt speedly în schimbare, precum și scenariul tehnologic. [+]

Domeniul designului grafic este în continuă dezvoltare. Domeniile profesionale și specializările acestora, piața de comunicare și companiile lucreaza, cresc și să evolueze sunt speedly în schimbare, precum și scenariul tehnologic. Maestrul pregătește profesioniști capabili să gestioneze în mod corespunzător o echipă, eficient în gestionarea unui flux de lucru integrat. Un profesionist care poate construi, gestiona și a finaliza un proiect de comunicare vizuala: de la strategie, la concept, pana la realizarea cea mai corectă pentru presa sau social media. Oportunități de carieră - această profesie nu se limitează la un grup de persoane hiper-specializate supuse presei de referință; Persoanele care lucrează la proiectul de proiectare provin din diferite concursuri și medii, lucrează într-un mod integrat în ceea ce privește schimbul și cooperarea, exprimă diferitele competențe în conformitate cu un plan de cooperare strategică și în vederea unui proiect comun. Țintă - Ca o chestiune de fapt, Cursul de Master se adresează tuturor celor care au studiat comunicare, grafica si design si sunt in cautarea unui training avansat pentru a lucra în domeniul graficii cu capacitate și profesionalism. Metodologia și structura - Cursul de masterat - cu o durată de 10 luni, 7 luni în clasă, plus 3 pentru stagiu / proiect de teren și participare cu frecvență redusă - pregătește profesioniști în domeniul comunicării prin dezvoltarea abilităților manageriale și a unei culturi a proiectului înrădăcinată în istoria designului. Dar, mai presus de toate, acesta oferă o metodă, o structură, și un proces organizat într-un mod de conducere. Maestrul constă din... [-]

Maestru în Marketing De Moda - De La Strategie La Branding

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2018 Italia Milano

Master în Marketing de moda - de la strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și constantă. În special, cursul acoperă studiul celor mai importante aspecte ale managementului marketingului de modă, tehnicile de comunicare - axându-se pe aspectele strategiilor de poziționare și managementul mărcii - identitatea și nevoile consumatorilor, fără a neglija analiza mediilor digitale. [+]

Master în Marketing de moda - de la strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și constantă. În special, cursul acoperă studiul celor mai importante aspecte ale managementului marketingului de modă, tehnicile de comunicare - axându-se pe aspectele strategiilor de poziționare și managementul mărcii - identitatea și nevoile consumatorilor, fără a neglija analiza mediilor digitale. Cursul se bazează pe o abordare creativă de a dezvolta gândirea inovatoare și de a experimenta noi strategii în zonă. Oportunități de carieră - Studenții absolvenți pot aborda diferite segmente de modă: managementul mărcii, marketingul corporativ, dezvoltarea afacerilor, distribuția și vânzarea cu amănuntul, precum și agențiile de consiliere și comunicare. Țintă - Cursul este destinat absolvenților italieni și internaționali de modă, comunicare și marketing, precum și tinerilor profesioniști cu o experiență de cel puțin doi ani în domeniu. Metodologia și structura - Cursul de master este structurat în unități complementare care se ocupă cu managementul de planificare și marketing. Se concentrează studiul proceselor și metodologiilor pentru o testare eficientă a strategiilor de marketing și branding în industria modei. Calea de studiu oferă studenților cursuri tradiționale de clasă și discuții tematice pentru achiziționarea de teorii și metode stabilite. Mai mult, include activități de proiectare în laborator și experiment care implică elevii prin proiecte de afaceri, ateliere, tutoriale, studii de caz, utilizarea tehnicilor, jocuri de rol și îndrumare inversă. Industria modei este investigată ca un fenomen istoric și cultural, de la dezvoltarea codurilor stilistice de la sfârșitul... [-]

Masterat în Design Interior

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2018 Italia Milano

Cursul de masterat în design interior își propune să ofere studenților cu cadre metodologice, abilități strategice și experiență necesară pe teren pentru a răspunde noilor tendințe și scenarii viitoare de design italian și internațional. [+]

O Curs de masterat în Design Interior Își propune să ofere studenților cadrul metodologic, abilitățile strategice și experiența necesară pe teren pentru a răspunde noilor tendințe și scenarii viitoare de design italian și internațional. După finalizarea cursului, designerul de interior este capabil să se ocupe de proiect nu numai din punct de vedere tehnic și formal, dar mai ales din punct de vedere strategic, concentrându-se pe nevoile consumatorului contemporan și pe nevoile evolutive ale sectorului. Această figură profesională este capabilă să formuleze soluții de design cu un conținut emoțional și senzorial puternic care îmbunătățește utilizarea spațiului prin mijloace diferite de exprimare. Oportunități de carieră - După cursul Master, designerul de interior intră în lumea profesională ca independent, asociat în studiouri de arhitectură sau design sau angajat în industrii creative, în showroom-uri, în agenții de comunicare sau în organizații de evenimente. Țintă - Cursul de Master in Design Interior este specializarea corectă pentru absolvenți, italieni și străini, în Domeniul Design, Arhitectură sau conexe, care doresc să-și îmbogățească experiența în design, dar și pentru profesioniști cu experiență dovedită. Metodologia și structura - Obiectivul cursului este predarea metodologiei de proiectare care permite studenților să obțină o combinație de experiențe de calitate prin analizarea codurilor de expresie și a comportamentelor contemporane ale consumatorului, identitatea clientului, tendințele actuale în design și tehnologia materialelor. Elevii învață să-și dezvolte propriul limbaj expresiv și să-l consolideze cu creativitatea. Ele creează o structură de proiect foarte precisă în culori, materiale, finisaje și efecte de iluminat, oferind noi experiențe senzoriale... [-]

Master In Design De Animație

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2017 Italia Milano

Răspândirea internetului și a mass-mediei digitale a dus la o creștere a producției și a distribuției internaționale a conținutului realizat în animație, publicitate, seriale TV și specialități, filme artistice, dar și filme de scurt metraj și docu-ficțiune. [+]

Răspândirea internetului și a mass-mediei digitale a dus la o creștere a producției și a distribuției internaționale a conținutului realizat în animație, publicitate, seriale TV și specialități, filme artistice, dar și filme de scurt metraj și docu-ficțiune. De asemenea, este importantă creșterea cererii în domeniul jocurilor, producțiilor de animație încrucișate și transmedia, efecte speciale pentru filme și producții de televiziune. O Master în Design Animație Oferă posibilitatea de a se încadra în unul din aceste sectoare profesionale: în societăți de producție independente, consultanță în cercetare și proiectare, agenții de servicii, structuri interne ale radiodifuzorilor, departamente specializate ale editurilor. Oportunități de carieră - Designerul de animație se poate încadra în domeniul profesional al producției de animație, cruce și transmedia. Master-ul garantează o experiență extrem de calificată pentru profiluri precum Concept Artist, Character Designer, Ambient Designer, Storyboard Artist; Character Animator 2D; Character Animator 3D; Asistent productie; Tipograf. Țintă - Master în Design Animation salută studenții cu o diplomă de gradul sau diploma de gradul I sau echivalente în Ilustrație, animație CG și discipline academice sau o diplomă acordată de școlile de specializare în design de benzi desenate și de animație. De asemenea, salută profesioniștii, cu o experiență de cel puțin doi ani, interesați de obținerea unui grad mai mare de specializare. Metodologie și structură - Master in Animation Design își propune să consolideze și să îmbunătățească abilitățile în designul conceptului de animație, concentrându-se pe subiectele, conținutul și stilurile care caracterizează producția actuală. Ea identifică câteva aspecte legate de evoluția fluxului de producție,... [-]

Master In Management De Eveniment

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2017 Italia Milano

Un număr tot mai mare de companii - indiferent dacă acestea sunt întreprinderi sau Consumatorii, publice sau private - investesc în prezent în evenimente incantati de versatilitatea strategice incredibila a instrumentului. [+]

Un număr tot mai mare de companii - indiferent dacă acestea sunt întreprinderi sau Consumatorii, publice sau private - investesc în prezent în evenimente incantati de versatilitatea strategice incredibila a instrumentului. Un mediu complet capabil să producă unicitatea, o interacțiune directă cu țintă, emoție, spectacularization, dar, de asemenea, pentru a asigura rezultate prompte pentru companii și o evaluare imediată a propriilor investiții. Aceasta este o noua frontiera de comunicare validate de realizarile profesionale de specialitate care sunt capabile să gestioneze o cutie care este la fel de mult ca și complex de magie. Oportunități de carieră - Master în Managementul evenimentelor urmărește formarea unei noi generații de profesioniști de "procesare completă" capabilă să gestioneze "mașina de evenimente" de la început până la sfârșit, de la planificarea până la realizarea ei; Un manager de evenimente care - într-o companie sau într-o agenție - are controlul total al mijloacelor de informare în masă și al concursului, precum și abilitatea de a integra și sincroniza resursele și profesioniștii necesari pentru realizarea unui astfel de eveniment. Maestrul este organizat în parteneriat cu SKY. Țintă - Maestru în Managementul evenimentelor se adresează celor care au studiat sau studiază științe umaniste, științe sociale, economie sau discipline științifice; Absolvenților școlilor de design din Italia sau străine în disciplinele creative; Pentru profesioniști cu o experiență de cel puțin doi ani în domeniu. Metodologia și structura - În prima parte, Maestrul oferă o analiză atentă a pieței evenimentelor prin prezentarea diferitelor istorii ale cazurilor și oferă cunoștințele culturale de... [-]

Master in Visual Arts for the Digital Age

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2017 Italia Milano

[+]

Țintă Cursuri de stagii practicate în cadrul unor companii sau agenții relevante pentru scopurile Masterului sau în campus cu proiecte de simulare profesionale. [-]

Master în Design - Inovație, Strategie și Produs

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2018 Italia Milano

Master în Design - Inovare, Strategie și Produs își propune să pregătească o nouă generație de designeri gata să ia în considerare orice variabilă ca o problemă de proiectare, fie printr-o analiză a pieței și a nevoilor utilizatorilor contemporani, fie imaginând scenarii viitoare, în favoarea Soluții inovatoare. [+]

Modelele de afaceri italiene și internaționale impun practicanților posibilitatea de a aborda proiectul nu doar dintr-o perspectivă tehnică și productivă, ci mai ales din punct de vedere strategic și structural. O Master în Design - Inovație, Strategie și Produs Își propune să pregătească o nouă generație de designeri gata să considere orice variabilă ca o problemă de proiectare, fie printr-o analiză a pieței și a nevoilor utilizatorilor contemporani, fie imaginând scenarii viitoare, în favoarea soluțiilor inovatoare. Design-ul a devenit un instrument capabil de a inova obiectivele strategice ale companiilor. (ÎN UCD), abordarea tradițională centrată pe utilizator modifică conceptul de "proiectare pentru" la "proiectarea cu" oameni, adaptarea sistemului socio-economic și de producție de astăzi în evoluție. Oportunități de carieră - Master în Design - Inovație, Strategie și Produs pregătește practicieni cu experiență în domeniul designului și inovării, capabili să intre în rolul Designer în domeniul creativ / design și strategic / managerial, agenții de proiectare, companii, auto-angajare și Realități și instituții de autoproducție. din titlu de studii - Cursul este recunoscut de MIUR (Ministerul Educației, Universității și Cercetării) ca un Master Academic de nivel I de credit evaluat la 60 de credite care să permită studenților să progreseze mai departe în studiile lor în Italia sau în străinătate. Cerințe de intrare - Masterul trebuie să includă o diplomă de onoare în domeniile arhitecturii, ingineriei, designului, economiei sau științelor umaniste atât pentru studenții italieni, cât și pentru studenții străini. Metodologia și structura - Filozofia cursului, a proiectului și a bazei de clienți... [-]

Master în Design De Moda

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2018 Italia Milano

Master in Design vestimentar face practicieni creative, care să combine cunoștințele teoretice, perspective și a capacității inovatoare de experimentare pentru a proiecta colecții elegante. Noua generație de designeri de moda trebuie să aibă capacitatea de a identifica și analiza tendințele contemporane pentru a le reproceseze sub forma poveștii originale, încercând să echilibreze creativitatea individuală cu conceptul de moda rapid din lume și de pe piață. La fel de important este de a ști cum să combine aceste elemente cu cunoștințe solide de proiectare și a culturii vizuale a lumii modei. [+]

Master in Design vestimentar face practicieni creative, care să combine cunoștințele teoretice, perspective și a capacității inovatoare de experimentare pentru a proiecta colecții elegante. Noua generație de designeri de moda trebuie să aibă capacitatea de a identifica și analiza tendințele contemporane pentru a le reproceseze sub forma poveștii originale, încercând să echilibreze creativitatea individuală cu conceptul de moda rapid din lume și de pe piață. La fel de important este de a ști cum să combine aceste elemente cu cunoștințe solide de proiectare și a culturii vizuale a lumii modei. Oportunități de carieră - Datorită formării dobândite în timpul Masterului, participanții pot lucra ca designeri de modă, ca specialiști în procesul creativ și în crearea de colecții de îmbrăcăminte pentru case de modă din Italia și din străinătate. De asemenea, pot lucra ca manager de produs, Fashion Merchandiser, Creative Advisors. Țintă - Master în Design de moda salută studenții cu un grad de onoare în Design de modă și designeri care operează în acest sector care simt nevoia de a îmbunătăți și / sau actualiza, în conformitate cu abordările contemporane de cercetare și design. Pentru a avea acces la curs, este esențial să se cunoască bine tehnicile de design de modă: modelarea și croirea, desenul tehnic, Photoshop e Illustrator. Metodologia și structura - Prin intermediul unei formări modulare, Masterul se ocupă de proiectarea disciplinei pentru a alinia și implementa abilitățile de bază ale studenților. Cursul se va concentra asupra învățăturilor tehnologice ateliere de lucru în paralel cu perspective culturale care... [-]

Master în Managementul De Brand și Comunicare (în Parteneriat Cu Un Design Cba - Poezii Si Ubertis)

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2017 Italia Milano

Master în Brand Management și Comunicare își propune să formeze o figură profesională care, în cadrul companiei sau agenția este în măsură să gestioneze branding și să definească o strategie de brand care combina valorile tangibile ale calității și a performanței ca active necorporale legate în principal de diferențiere, relevanța, stima și reputația. [+]

Il Master în Brand Management și Comunicare Acesta are ca scop de a instrui o figură profesională care, în cadrul companiei sau agenția este în măsură să gestioneze branding și să definească o strategie de brand care combina valorile tangibile ale calității și performanței acestor active necorporale, în principal legate de diferențiere, relevanță , respect și notorietate. Un profesionist complet, care pot fi utilizate cu comanda atât limbajul creativ al design-strategic este antrenor al procesului de branding. Oportunități profesionale - trenurile de master profesionisti capabili pentru a se potrivi în cadrul companiei, agenția, în firme de consultanță, cu diferite roluri. Pentru companie: Brand Manager, specialist Brand, Marketing Manager, Product Manager. Pentru firma de consultanta: Managerul de proiect, Client Manager, strategul, Brand Consultant. Pentru a agenției: Strategic Planner, Manager de cont, strategul digital, Manager de noi afaceri. Pentru întreprinderea: Startupper. Cine ar trebui să participe - Masters este dedicat tinerilor absolvenți care doresc să finalizeze expertiza lor strategice și manageriale în managementul de brand și de comunicații. Maestrul este, de asemenea, destinat celor cu un grad în umaniste sau științe sociale, de afaceri și știință; pentru absolvenți în discipline creative în școli de design italiene sau străine; pentru profesioniști cu cel puțin doi ani de experiență în industrie. Metodologia și structura - Master în Brand Management si Comunicare, acum în ediția a 16-a, oferă alternanța de cursuri, tutoriale, studii de caz, ateliere de lucru și proiecte în parteneriat cu instalații industriale, proiecte individuale și de grup. Cursul are o legătură strânsă... [-]

Master în Managementul și Comunicarea Mărcii (în Parteneriat Cu Landor)

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2018 Italia Milano

Master în Brand Management și Comunicare formează profesioniști capabili să creeze, să dezvolte și să gestioneze o conștientizare de brand prin toate instrumentele de marketing și de comunicare. [+]

Astăzi, Brand Manager reprezintă o figură-cheie a societății, și ar trebui să fie un bun cunoscator al brandului, un inovator pregătit și competent și un tactician priceput. Master în Brand Management și Comunicare formează profesioniști capabili să creeze, să dezvolte și să gestioneze o conștientizare de brand prin toate instrumentele de marketing și de comunicare. Studenții învață secretele strategiei de brand (valori tangibile ale calității și a valorilor de performanță și necorporale legate de imagine, reputația, vizibilitatea și reputația), în scopul de a asigura succesul unui produs, crearea de afaceri și de a dezvolta afaceri de capital. Maestrul este organizat în două ediții, prima în noiembrie, în limba italiană, al doilea în luna februarie, în limba engleză. Oportunități de carieră - La sfârșitul Masterului, studentul poate lucra în companii ca Manager de Brand, Manager de Marketing, Product Manager și pentru Consultanță ca Manager de Proiect, Client Manager, Strategist, Brand Consultant. Alte oportunități sunt agențiile de publicitate și de comunicare, cum ar fi Planificatorul Strategic, Manager de cont. Cerințe de intrare - Master în Managementul Brandului și Comunicarea salută absolvenții de comunicare, de marketing, umaniste sau științe sociale, discipline economice și științifice; Absolvenți în școli de proiectare italiană sau străină în discipline creative; Profesioniști cu o experiență de cel puțin doi ani în domeniu. Metodologia și structura - Master în Brand Management și Comunicare, acum la ediția a 15-a, oferă alternanța de cursuri, tutoriale, studii de caz, ateliere și proiecte în parteneriat cu companii, proiecte individuale sau de grup. Cursul are... [-]

Master în Social Media și Digital Pr

Campus Cu normă întreagă 10 luni November 2017 Italia Milano

Instrumentele sociale și PR sunt implicate din ce în ce mai mult în strategiile de marketing și comunicare, într-adevăr, necesită abilități specifice. De aceea, profesioniști capabili să se ocupe de un context atât de vast și mereu în continuă schimbare sunt din ce în ce mai solicitați. [+]

Instrumentele sociale și PR sunt implicate din ce în ce mai mult în strategiile de marketing și comunicare, într-adevăr, necesită abilități specifice. De aceea, profesioniști capabili să se ocupe de un context atât de vast și mereu în continuă schimbare sunt din ce în ce mai solicitați. După o cursă intensă de șapte luni în clasă - plus 3 de stagiu - participanții intră pe piața muncii a mass-media sociale, în companii sau agenții. În plus, aceștia se confruntă cu teme diferite legate de caracteristicile digitale și de rețelele sale față de clienți, parteneri și influențatori. Oportunități profesionale - Masterul oferă un know-how extrem de calificator, cum ar fi: Social Media Manager, Social Media Specialist, Manager comunitar, Manager PR Digital, Consultant Digital, Strategist pentru Conținutul Digital. Țintă - absolvenți în domenii artistice sau umaniste, fie din punct de vedere tehnic, fie din punct de vedere economic; Profesioniști cu o experiență de cel puțin 2 ani în domeniu. Metodologia și structura - mediile sociale sunt factorul cheie în marketing, o schimbare radicală în echilibrarea comunicării dintre companii și consumatori. Ca și în trecut, companiile folosite pentru a transmite un mesaj prin intermediul mass-mediei tradiționale și consumatorii obișnuiți să răspundă la achiziționarea acelor produse, scenariul contemporan vede consumatorii implicați într-o relație cu companiile, capabili să vorbească cu ei și despre ei. În consecință, societatea - în general, lumea digitală - a devenit centrală, pentru companii, în susținerea acestui schimb fructuos. Masterul pregătește profesioniști capabili să interpreteze identitatea unei mărci, să creeze și... [-]

Videoclipuri

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Contactează

IED Moda

Adresă, linia 1 IED Design / Visual Communication / Management e Comunicazione via A. Sciesa, 4
20135 Milano, Italia
website http://www.ied.it/
Telefon +39 02 583361

Adresă, linia 1 IED Fashion Via Pompeo Leoni, 3
20141 Milano, Italia

Adresă, linia 1 IED Master Via Bezzecca, 5
20135 Milano, Italia