IED – Istituto Europeo di Design Milan

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Cradle of Design si Industrie.

În centrul unei zone metropolitane comparabil cu Londra și New York, Milano este sinonim în lumea artei, industrie, finanțe, design si moda. În acest oraș au lucrat artiști precum Leonardo și Bramante și, patru secole mai târziu, Marinetti și Boccioni, fondatorii mișcării futuriste.

Mai recent, arhitecti si designeri, precum și frații Castiglioni, Magistretti, Zanuso și designeri, cum ar fi Armani și Versace, pentru a numi câteva, au facut Milano centrul mondial al modei și design.

Artă și Știință, Industrie și finanțe sunt culturile spatele pragmatismul și spiritul creativ / activitatea acestui oraș.

Nu este o coincidență faptul că școala noastră a fost fondată în Milano inspira învățătura sa să fie capabil să facă, cred că și să inoveze caracteristicile zonei și istoria Milano. Proiectare pentru industrie și cu industria, atât de producție și de servicii, este vocația IED Milano, în care predarea și design practică în toate formele sale.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Spaniolă
  • Italiană

Vezi programe de masterat » Vedea Summer courses » Vedea BA-uri » Vedea Cursuri »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Maestru în comunicare și modelare de modă

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2019 Italia Milan

Ediția a 17-a - stilul de moda este astăzi o mare oportunitate și o provocare complexă. Stylistii și comunicatorii de modă au privilegiul și responsabilitatea de a citi și de a interpreta o marcă sau un produs care respectă identitatea, dar care impune limitele, astfel încât să conceapă o lume în jurul ei și să povestească cea mai interesantă poveste vreodată. Master în comunicare și modelare de modă tratează figuri cheie care se ocupă de evoluția noilor media și rolul crucial al comunicării vizuale de azi. Ei sunt capabili să îmbrățișeze mai mult estetica în același timp, să citească modul în care moda contează astăzi pentru societate, să distrugă regulile și să le re-scrie. Având o experiență culturală puternică, studenții își completează formarea prin dobândirea abilităților de management de proiect, astfel încât să fie gata să aducă valoare produselor de modă prin toate aspectele comunicării. Ei practică pe trei proiecte tematice concepute pentru a fi utilizate pe medii digitale, creând conținuturi cum ar fi imagini, clipuri video, proiecte editoriale și compoziția echipamentelor. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA. Stilul de moda este astăzi o mare oportunitate și o provocare complexă. Stylistii și comunicatorii de modă au privilegiul și responsabilitatea de a citi și de a interpreta o marcă sau un produs care respectă identitatea, dar care impune limitele, astfel încât să conceapă o lume în jurul ei și să povestească cea mai interesantă poveste vreodată. Master în comunicare și modelare de modă tratează figuri cheie care se ocupă de evoluția noilor media și rolul crucial al comunicării vizuale de azi. Ei sunt capabili să îmbrățișeze mai mult estetica în același timp, să citească modul în care moda contează astăzi pentru societate, să distrugă regulile și să le re-scrie.... [-]


Maestru în Direcția Creativă

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2018 Italia Milan

Ediția a doua - Astăzi, un director de creație trebuie să fie capabil să ghideze procesul strategic și creativ în întregime, confruntându-se cu o complexitate cu o mentalitate flexibilă și abilități de rezolvare a problemelor. Caracteristica principală a acestui profesionist este conștientizarea noilor idei și a noilor oportunități pentru dialogul brand-consumator pe care îl modelează cele mai recente instrumente tehnologice, digitale și sociale. Cursul de masterat în Direcția Creativă este răspunsul la aceste schimbări extraordinare în domeniul educației. Este o oportunitate de a scrie viitorul publicității, laboratorul în care să experimenteze renașterea creativității prin citirea multor schimbări fizice și virtuale ale mediului și prin traducerea lor în limbi și forme de comunicare noi. Instruirea oferă o înțelegere completă a proceselor și metodologiilor care vă permit să creați campanii globale de comunicare, cu atenție la toate etapele concepției, designului și dezvoltării comunicării publicitare. Masterul este finalizat cu un turneu de studiu de o săptămână în Londra pentru a vizita unele dintre cele mai importante și inovatoare agenții de publicitate și comunicare și pentru a se întâlni cu respectivii directori creativi, planificatori, directori de cont și directori de film. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ. Astăzi, un director de creație trebuie să fie capabil să ghideze procesul strategic și creativ în întregime, confruntându-se cu complexitate cu o mentalitate flexibilă și abilități de rezolvare a problemelor. Caracteristica principală a acestui profesionist este conștientizarea noilor idei și a noilor oportunități pentru dialogul brand-consumator pe care îl modelează cele mai recente instrumente tehnologice, digitale și sociale.

Cursul de masterat în Direcția Creativă este răspunsul la aceste schimbări extraordinare în domeniul educației. Este o oportunitate de a scrie viitorul publicității, laboratorul în care să experimenteze renașterea creativității prin citirea multor schimbări fizice și virtuale ale mediului și prin traducerea lor în limbi și forme de comunicare noi.... [-]


Maestru în Management de evenimente

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2018 Italia Milan

Ediția a 10-a - Prin prisma versatilității strategice extraordinare a evenimentelor ca mediu complet pentru a ajunge la oameni, tot mai multe companii investesc în acestea, fie ele afaceri sau consumatori, publici sau privați. Evenimentele sunt capabile să genereze unicitate, o interacțiune directă cu țintă, emoție, spectacularizare, dar și să asigure rezultate prompte pentru companii și o evaluare imediată a investițiilor lor. Aceasta este o nouă frontieră a comunicării, determinată de faptul că noii profesioniști sunt în creștere, care sunt capabili să gestioneze o cutie care este la fel de complexă ca magia. Cursul de Master în Managementul evenimentelor învață cum să se ocupe de resursele economice, de timp și de oameni, astfel încât elevii să învețe cum să proiecteze, să organizeze și să gestioneze evenimente complexe, cu accent pe divertisment. Acesta pregătește o nouă generație de profesioniști de procesare completă care pot gestiona mașina complexă care transferă evenimente de la început până la sfârșit, inclusiv atât procesul de proiectare, cât și operațiunile. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ. Prins de extraordinara versatilitate strategică a evenimentelor ca mediu complet pentru a ajunge la oameni, tot mai multe companii investesc în ele, fie ele afaceri sau consumatori, publici sau privați. Evenimentele sunt capabile să genereze unicitate, o interacțiune directă cu țintă, emoție, spectacularizare, dar și să asigure rezultate prompte pentru companii și o evaluare imediată a investițiilor lor. Aceasta este o nouă frontieră a comunicării, determinată de faptul că noii profesioniști sunt în creștere, care sunt capabili să gestioneze o cutie care este la fel de complexă ca magia.

Cursul de Master în Managementul evenimentelor învață cum să se ocupe de resursele economice, de timp și de oameni, astfel încât elevii să învețe cum să proiecteze, să organizeze și să gestioneze evenimente complexe, cu accent pe divertisment. Acesta pregătește o nouă generație de profesioniști de procesare completă care pot gestiona mașina complexă care transferă evenimente de la început până la sfârșit, inclusiv atât procesul de proiectare, cât și operațiunile.... [-]


Master în arte vizuale pentru epoca digitală

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2018 Italia Milan

Maestrul în artele vizuale din epoca digitală reunește studenți cu profil artistic, tehnic în domeniul audiovizual și profiluri umaniste. Scopul este de a crea, crea și comunica evenimente și expoziții de artă contemporană care au legătură cu noile tehnologii, cu artele performante și cu educația. Partenerii de învățare ai cursului sunt studiourile Karmachina, Limiteazero și Studio Azzurro, care sunt printre cei mai respectați jucători din domeniul designului vizual multimedia. Fiecare student, în funcție de propriile atitudini, interese personale și educație anterioară, dezvoltă abilitatea de a gestiona un proiect complex în ansamblul său, specializându-se în mai multe roluri, cum ar fi Visual Artist, Curator, Project Manager, Visual Designer. Titlul - Masterul este recunoscut de MIUR ca Master Academic de nivel I și permite obținerea de 60 CF pentru a continua studiile în Italia sau în străinătate. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ. Maestrul în artele vizuale din epoca digitală reunește studenți cu profil artistic, tehnic în domeniul audiovizual și profiluri umaniste. Scopul este de a crea, crea și comunica evenimente și expoziții de artă contemporană care au legătură cu noile tehnologii, cu artele performante și cu educația.

Partenerii de învățare ai cursului sunt studiourile Karmachina, Limiteazero și Studio Azzurro, care sunt printre cei mai respectați jucători din domeniul designului vizual multimedia. Fiecare student, în funcție de propriile atitudini, interese personale și educație anterioară, dezvoltă abilitatea de a gestiona un proiect complex în ansamblul său, specializându-se în mai multe roluri, cum ar fi Visual Artist, Curator, Project Manager, Visual Designer.... [-]


Master în Design - Inovație, Strategie și Produs

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2019 Italia Milan

Cea de-a 15-a ediție - cursul de nivel 1 Master în Design pregătește o nouă generație de designeri și strategi care sunt pregătiți să abordeze rezolvarea problemelor cu care se confruntă consumatorii și nevoile clienților într-un proces de proiectare. Cursul oferă posibilitatea de a examina diferite sisteme de producție. Participanții sunt stimulați și încurajați să dezvolte propriile metodologii de proiectare, pentru a crea concepte de design unice care răspund cerințelor pieței. Pe parcursul utilizării limbilor și expresiilor contemporane, se ajung la scenarii viitoare și se transformă în soluții de design inovatoare. Cursul de master se bazează pe o abordare interdisciplinară a echipei, ca și în cele mai bune agenții de design și think-tank-uri. Stagiul curricular constituie realizarea cursului deoarece oferă posibilitatea de a alterna o experiență profesională la programul de studii universitare. Pentru a facilita alegerea oportunităților profesionale, stagiul de practică curriculară poate fi realizat în studiouri / companii - care corespund obiectivelor cursurilor - sau "în campus" printr-un proiect de simulare profesională. Titlul titlului - Cursul este recunoscut de MIUR (Ministerul Educației, Universității și Cercetării) ca un Master Academic de nivel I de credit evaluat la 60 de credite care să permită elevilor să progreseze mai departe în studiile lor în Italia sau în străinătate. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Cursul de nivel 1 de Master în Design pregătește o nouă generație de designeri și strategi care sunt pregătiți să abordeze rezolvarea problemelor prin confruntarea cu nevoile clienților și clienților într-un proces de proiectare. Cursul oferă posibilitatea de a examina diferite sisteme de producție. Participanții sunt stimulați și încurajați să dezvolte propriile metodologii de proiectare, pentru a crea concepte de design unice care răspund cerințelor pieței. Pe parcursul utilizării limbilor și expresiilor contemporane, se ajung la scenarii viitoare și se transformă în soluții de design inovatoare. Cursul de master se bazează pe o abordare interdisciplinară a echipei, ca și în cele mai bune agenții de design și think-tank-uri. Stagiul curricular constituie realizarea cursului deoarece oferă posibilitatea de a alterna o experiență profesională la programul de studii universitare. Pentru a facilita alegerea oportunităților profesionale, stagiul de practică curriculară poate fi realizat în studiouri / companii - care corespund obiectivelor cursurilor - sau "în campus" printr-un proiect de simulare profesională.... [-]


Master în Design Animație

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2018 Italia Milan

Ediția a 3-a - Studierea designului de animație la IED înseamnă învățarea artei de a povesti povesti prin animație, imaginarea, crearea și construirea de personaje și medii, pentru a le face să trăiască în scenarii noi. Cererea pentru designeri de animație crește din ce în ce mai mult: de la publicitate la seriale TV, de la filme de scurtmetraje, de la docufiction la jocuri, producții încrucișate și transmise și efecte speciale pentru producții de film și TV. Master in Animation Design pregateste profesionisti de animatie gata sa lucreze in scenarii noi, oferind abilitati tehnice si instrumente profesionale competitive pentru a propune, scrie si realiza proiecte de ultima ora: scurtmetraje, serii, proiecte cross-media. Programul de formare îmbunătățește creativitatea personală și îi stimulează pe studenți să caute noi forme de contaminare între diferitele expresii vizuale și stilistice ale animației. [+]

Cursul se desfășoară în limba italiană Studierea animației la IED înseamnă învățarea artei de a povesti povestiri prin animație, imaginare, crearea și construirea de personaje și medii, pentru a le face să trăiască în scenarii noi.

Cererea pentru designeri de animație crește din ce în ce mai mult: de la publicitate la seriale TV, de la filme de scurtmetraje, de la docufiction la jocuri, producții încrucișate și transmise și efecte speciale pentru producții de film și TV. Master in Animation Design pregateste profesionisti de animatie gata sa lucreze in scenarii noi, oferind abilitati tehnice si instrumente profesionale competitive pentru a propune, scrie si realiza proiecte de ultima ora: scurtmetraje, serii, proiecte cross-media.... [-]


Master în design de modă

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2019 Italia Milan

Ediția a 17-a - Cursul funcționează ca un laborator creator care ghidează participanții la achiziționarea progresivă a unei metodologii clare de dezvoltare a proiectelor aplicate în know-how-ul Made in Italy. Lucrul în sistemul de modă din Italia înseamnă a lucra într-un mediu definit și unic, care implică o combinație de schimbări de design, stil, fabricație și societate, care au făcut istorie. Participanții își îmbunătățesc capacitatea de a explora tendințele modei, combinând cunoștințele teoretice și conștientizarea designului italian cu creativitatea și definind un limbaj de modă puternic și inovator în materie de idei, forme, texturi, culori și procese de producție. Își consolidează talentele creative prin practicarea a 4 ateliere tematice diferite dedicate femeilor, bărbaților, Bespoke și contemporanilor. Aceste proiecte oferă studenților metode de croitorie la nivel înalt, instrumente de cercetare și dezvoltare a proiectelor, pentru a răspunde nevoilor viitoare ale pieței. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Cursul funcționează ca un laborator creativ care ghidează participanții la achiziționarea progresivă a unei metodologii clare de dezvoltare a proiectelor aplicate în know-how-ul Made in Italy. Lucrul în sistemul de modă din Italia înseamnă a lucra într-un mediu definit și unic care implică

combinarea de design, stil, fabricație și schimbări ale societății, care au făcut istorie.

Participanții își îmbunătățesc capacitatea de a explora tendințele modei, combinând cunoștințele teoretice și conștientizarea designului italian cu creativitatea și definind un limbaj de modă puternic și inovator în materie de idei, forme, texturi, culori și procese de producție.... [-]


Master în Design grafic

Campus Cu normă întreagă 10 luni November 2018 Italia Milan

Ediția a 13-a - rolul graficianului sa schimbat mult datorită evoluției tehnologiilor de comunicare și schimbării strategiilor comerciale ale companiilor; astăzi un designer grafic are nevoie de competențe culturale și organizaționale care să permită stabilirea și gestionarea proiectelor de comunicare în toate colțurile, coordonarea aplicării instrumentelor și a piețelor tot mai largi. Prin urmare, este necesară o abordare metodologică solidă pentru a gestiona intrările din diferite contexte, a le armoniza și a crea strategii vizuale care pot fi refuzate în diferite contexte și formate. Câțiva dintre studenții companiilor partenere au dezvoltat proiecte cu ediții anterioare: Brancamenta, Casa Circondariale San Vittore Milano, Valoare Retail, Primăria Castelnuovo del Garda, DMC, Durex, Fá la cosa giusta, ING Direct, Mediaset, Panorama, Qn- Il Giorno, Altroconsumo, Fratelli dell'Uomo. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ.

Rolul designerului grafic sa schimbat mult datorită evoluției tehnologiilor de comunicare și schimbării strategiilor comerciale ale companiilor; astăzi un designer grafic are nevoie de competențe culturale și organizaționale care să permită stabilirea și gestionarea proiectelor de comunicare în toate colțurile, coordonarea aplicării instrumentelor și a piețelor tot mai largi. Prin urmare, este necesară o abordare metodologică solidă pentru a gestiona intrările din diferite contexte, a le armoniza și a crea strategii vizuale care pot fi refuzate în diferite contexte și formate.

Câțiva dintre studenții companiilor partenere au dezvoltat proiecte cu ediții anterioare: Brancamenta, Casa Circondariale San Vittore Milano, Valoare Retail, Primăria Castelnuovo del Garda, DMC, Durex, Fá la cosa giusta, ING Direct, Mediaset, Panorama, Qn- Il Giorno, Altroconsumo, Fratelli dell'Uomo.... [-]


Master în Design Interior

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2019 Italia Milan

Ediția a 15-a - Cursul de Master în Design Interior urmărește o abordare inovatoare orientată spre om: nu este vorba doar de proiectarea unui spațiu, ci și de ceea ce oferă utilizatorilor. Designerii de interior trebuie să poată gestiona ambele fețe strategice ale unui proiect, pornind de la o analiză precisă și oferind cele mai bune soluții în ceea ce privește îmbunătățirea spațiului și proiectarea serviciilor. Ei sunt rugați să creeze spații care să transmită sentimente puternice, combinate cu alegerea corectă a mobilierului, a luminilor, a materialelor și a culorilor. Această abordare originală și extinsă încurajează mai multe companii să solicite studenților Master IED să lucreze la proiecte specifice, în scopul de a proiecta o experiență eficientă și semnificativă a utilizatorilor. Acest program de masterat internațional este conceput, adaptat și realizat complet în Milano, unde Made in Italy are o rețea de design italian și unde au loc evenimentele cele mai interesante și de trend. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Cursul de Master in Design Interior urmărește o abordare inovatoare orientată spre om: nu este vorba doar de proiectarea unui spațiu, ci și de ceea ce oferă utilizatorilor. Designerii de interior trebuie să poată gestiona ambele fețe strategice ale unui proiect, pornind de la o analiză precisă și oferind cele mai bune soluții în ceea ce privește îmbunătățirea spațiului și proiectarea serviciilor. Ei sunt rugați să creeze spații care să transmită sentimente puternice, combinate cu alegerea corectă a mobilierului, a luminilor, a materialelor și a culorilor. Această abordare originală și extinsă încurajează mai multe companii să solicite studenților Master IED să lucreze la proiecte specifice, în scopul de a proiecta o experiență eficientă și semnificativă a utilizatorilor.... [-]


Master în Managementul Brandului și Comunicare (în parteneriat cu Landor)

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2019 Italia Milan

Ediția a 20-a - Managementul, atitudinea de proiectare, orientarea spre afaceri și viziunea strategică sunt trăsăturile distinctive ale cursului Master în Managementul Brandului și Comunicare. Dezvoltarea proiectelor de brand la IED nu înseamnă doar realizarea de proiecte, ci și acceptarea unei provocări, respectarea tendințelor actuale de prognoză și interacțiunea cu cele mai interesante companii internaționale. Din acest motiv, cursul Master este organizat în colaborare cu Landor, una dintre cele mai importante agenții de branding la nivel internațional. Companii precum Pomellato, Campari, Ducati, Diesel, KFC, Persol și Lemonsoda, pentru a menționa doar câteva, aleg să-și împărtășească valorile și expertiza cu studenții IED, să găsească un punct de vedere proaspăt și multidisciplinar și să dezvolte împreună un proiect strategic pentru marca lor. Maestrul are loc în două ediții, primul în noiembrie în italiană și al doilea în februarie, în limba engleză. Maestrul este organizat în parteneriat cu Landor [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA. Managementul, atitudinea de proiectare, orientarea spre afaceri și viziunea strategică sunt trăsăturile distinctive ale cursului Master în Managementul și Comunicarea în Brand. Dezvoltarea proiectelor de brand la IED nu înseamnă doar realizarea de proiecte, ci și acceptarea unei provocări, respectarea tendințelor actuale de prognoză și interacțiunea cu cele mai interesante companii internaționale.

Din acest motiv, cursul Master este organizat în colaborare cu Landor, una dintre cele mai importante agenții de branding la nivel internațional. Companii precum Pomellato, Campari, Ducati, Diesel, KFC, Persol și Lemonsoda, pentru a menționa doar câteva, aleg să-și împărtășească valorile și expertiza cu studenții IED, să găsească un punct de vedere proaspăt și multidisciplinar și să dezvolte împreună un proiect strategic pentru marca lor.... [-]


Master în Management și Comunicare în Brand (în parteneriat cu CBA Design - Carmi e Ubertis)

Campus Cu normă întreagă 1 an November 2018 Italia Milan

Ediția a 16-a - Master în Brand Management și Comunicare pregătește profesioniști care sunt capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie de brand care să combine valorile tangibile ale calității și performanței și valori intangibile, cum ar fi diferențierea, relevanța și imaginile. Lucrând în companii sau agenții, aceștia pot utiliza atât un limbaj creativ, cât și procesele tehnice și strategice. Multe companii, cum ar fi Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour și Nintendo, au ales să își împărtășească valorile și expertiza cu studenții IED, proaspăt și multidisciplinar, pentru a dezvolta împreună un proiect strategic pentru marca lor. Masterul este organizat în parteneriat cu CBA și Carmi e Ubertis. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ. Master în Managementul și Comunicarea cu mărcile tratează profesioniștii capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie de brand care să combine valorile tangibile ale calității și performanței și valorile intangibile, cum ar fi diferențierea, relevanța și imaginile. Lucrând în companii sau agenții, aceștia pot utiliza atât un limbaj creativ, cât și procesele tehnice și strategice.

Multe companii, cum ar fi Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour și Nintendo, au ales să își împărtășească valorile și expertiza cu studenții IED, proaspăt și multidisciplinar, pentru a dezvolta împreună un proiect strategic pentru marca lor.... [-]


Master în Marketing de modă - de la strategie la branding

Campus Cu normă întreagă 1 an January 2019 Italia Milan

Ediția a 18-a - Master în Marketing de modă - De la Strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și constantă. În special, cursul acoperă studiul celor mai importante aspecte ale managementului marketingului de modă, tehnicile de comunicare - axate pe aspectele strategiilor de poziționare și managementul mărcii - identitatea și nevoile consumatorilor, fără a neglija analiza mediilor digitale. Cursul se bazează pe o abordare creativă de a dezvolta gândirea inovatoare și de a experimenta noi strategii în zonă. Oportunități de carieră - Studenții absolvenți pot aborda diferite segmente de modă: managementul mărcii, marketingul corporativ, dezvoltarea afacerilor, distribuția și vânzarea cu amănuntul, precum și agențiile de consiliere și comunicare. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Master în Marketing de modă - de la strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și constantă. În special, cursul acoperă studiul celor mai importante aspecte ale managementului marketingului de modă, tehnicile de comunicare - axate pe aspectele strategiilor de poziționare și managementul mărcii - identitatea și nevoile consumatorilor, fără a neglija analiza mediilor digitale.

Cursul se bazează pe o abordare creativă de a dezvolta gândirea inovatoare și de a experimenta noi strategii în zonă.

Oportunități de carieră - Studenții absolvenți pot aborda diferite segmente de modă: managementul mărcii, marketingul corporativ, dezvoltarea afacerilor, distribuția și vânzarea cu amănuntul, precum și agențiile de consiliere și comunicare.... [-]


Master în strategia de comunicare digitală

Campus Cu normă întreagă 10 luni November 2018 Italia Milan

A 4-a ediție - Instrumentele de comunicare digitală se implică din ce în ce mai mult în strategiile de marketing și comunicare, într-adevăr, necesită abilități specifice. De aceea, profesioniștii capabili să se ocupe de un context atât de vast și mereu în continuă schimbare sunt din ce în ce mai solicitați. După o cursă intensă de 7 luni în clasă - plus 3 de stagiu - participanții intră pe piața muncii a comunicării digitale, în companii sau agenții. Acestea se confruntă cu teme diferite legate de gestionarea relației dintre brand și consumatori, care se ocupă de toate canalele de marcă și de comunicare. În special, cursul oferă un know-how extrem de calificat, cum ar fi: Social Media Manager, Social Media Specialist, Manager comunitar, Manager PR Digital, Consultant Digital, Strategist de conținut digital. Cursul este oferit în parteneriat cu agenția digitală DOING. [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ.A 4-a ediție - Instrumentele de comunicare digitală se implică din ce în ce mai mult în strategiile de marketing și comunicare, într-adevăr, necesită abilități specifice. De aceea, profesioniștii capabili să se ocupe de un context atât de vast și mereu în continuă schimbare sunt din ce în ce mai solicitați.

După o cursă intensă de 7 luni în clasă - plus 3 de stagiu - participanții intră pe piața muncii a comunicării digitale, în companii sau agenții. Acestea se confruntă cu teme diferite legate de gestionarea relației dintre brand și consumatori, care se ocupă de toate canalele de marcă și de comunicare. În special, cursul oferă un know-how extrem de calificat, cum ar fi: Social Media Manager, Social Media Specialist, Manager comunitar, Manager PR Digital, Consultant Digital, Strategist de conținut digital.... [-]


Videoclipuri

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Contactează

IED Moda

Adresă, linia 1 IED Design / Visual Communication / Management e Comunicazione via A. Sciesa, 4
20135 Milan, Lombardy, Italia
website http://www.ied.it/
Telefon +39 02 583361

Adresă, linia 1 IED Fashion Via Pompeo Leoni, 3
20141 Milan, Lombardy, Italia

Adresă, linia 1 IED Master Via Bezzecca, 5
20135 Milan, Lombardy, Italia