TUM (Technische Universität München) Business School

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Despre Technische Universität München &nbsp Internaţionale, cosmopolit, de nivel superior de cercetare &nbsp Scopul nostru este de a desfăşura activităţi de cercetare de mare calibru la nivel internaţional. În acest scop, suntem continuu intensifică eforturile noastre de strângere de fonduri. Gama noastra de subiecte este unic în toată Europa: ştiinţele ştiinţe naturale, inginerie, medicină şi viaţa. În afară de douăsprezece facultăţile noastre, ne-am înfiinţat institute centrale şi platforme de cercetare în cazul în care competenţelor interdisciplinare pentru proiecte de cercetare orientată spre viitor sunt puse în comun. Cultura noastră universitate este cosmpolitan şi ospitalier. 20 la sută din studenţii noştri provin din străinătate. În Singapore, am lansat un "avanpost", care merge de numele de la Institutul German de Ştiinţă şi Tehnologie (GIST). Vă mulţumim pentru sprijinul financiar pe care le primim de la sponsori reputaţi, suntem capabili de a spori ferm poziţia noastră în faţa concurenţei globale. &nbsp Excelent de şcolarizare orientată spre performanţă cuplată cu experienţă practică &nbsp În timp ce ne angajăm la principiul de performanţă, ne străduim continuu pentru a alinia cursurile noastre la cele mai recente articole. Există mai mult de 70 de cursuri de licenţă şi master, care face apel la atât studenţii germani şi străini. Ori de câte ori este posibil, noi preferă să aleagă cele mai potrivite studenţii noi înşine. Ne place studenţii noştri să-şi petreacă ceva timp la o universitate străină, deoarece am în vedere experienţa internaţională ca un activ valoros. Acesta este motivul pentru care vom participa în reţele universitare europene, au elaborat acorduri de dubla diploma, cu mai mult de 20 de universităţi şi menţine parteneriate cu mai mult de 130 de universităţi din întreaga lume. Noi a încuraja transferul de cunoştinţe şi tehnologie. Cu sprijinul partenerilor privaţi şi industriali, noi construim punţi deja la o practică profesională în timp ce sprijinirea activităţilor de absolvenţii noştri ", antreprenoriale şi oferirea de cei care au păşit pe cariera lor de oportunităţi de formare continuă în conformitate cu conceptul de-a lungul vieţii de învăţare. &nbsp&nbsp Despre UTM Şcoala de Afaceri &nbsp UTM Business School, care ofera programul de master în afaceri de consum (MCA), face parte din Technische Universität München (UTM). Universitatea a fost înfiinţată în 1868. De atunci, UTM a devenit o instituţie cu o poziţie de top în clasament universitate şi o mare reputatie internationala. &nbsp MCA vor fi oferite la München şi Freising campusses-Weihenstephan. Freising este un vechi oraş medieval şi oferă studenţilor grădini confortabile bere, pub-uri student şi cabarete, precum şi un site modern de cercetare şi educaţie. Public de transport conectează ambele locatii. În Munchen elevii au şansa să câştige experienţă de muncă în industria bunurilor de larg consum. Varietate de activităţi culturale şi recreative în München şi zona înconjurătoare variază de la muzee, teatre, cinematografe, muzică şi sport la ţară bavareze sale cu munţi, lacuri şi păduri.

Vezi programe de masterat »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Programul de master european în domeniul protecției consumatorilor (Eureca)

Campus Cu normă întreagă 2 anii October 2019 Germania Freising Munich + 1 mai mult

Protecția consumatorilor este un domeniu la nivel mondial în creștere în cercetare și învățământ superior. Acesta analizează consumatorilor în mediul lor economic, social și ecologic. Studiul a "Nevoia de studii aprofundate Educație în afaceri de consum în Uniunea Europeană", subliniază cererea din sectoarele corporatiste și guvernamentale, precum și organizațiile de consumatori pentru absolvenții învățământului superior în acest domeniu. [+]

Programul european despre master în afaceri de consum (EURECA)

Protecția consumatorilor este un domeniu la nivel mondial în creștere în cercetare și învățământ superior. Acesta analizează consumatorilor în mediul lor economic, social și ecologic. Studiul a "Nevoia de studii aprofundate Educație în afaceri de consum în Uniunea Europeană" , subliniază cererea din sectoarele corporatiste și guvernamentale, precum și organizațiile de consumatori pentru absolvenții învățământului superior în acest domeniu. Mai mult decât atât, se arată un decalaj clar între cerere și furnizarea de absolvenți de învățământ superior în problemele consumatorilor.

... [-]