Macromedia University of Applied Sciences

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Macromedia Hochschule für Medien und Kommunikation

În 1993, Macromedia a fost fondată cu scopul de a transfera know-how-ul din sectorul calculatoarelor către profesioniști într-un mod practic. Astăzi, Academia Macromedia poate privi din nou o dezvoltare dinamică și, cu sucursale în München, Stuttgart, Köln, Osnabrück, Hamburg și Berlin, este una dintre figurile cheie din peisajul educațional german.

În prezent, peste 180 de angajați permanenți și tot atâția freelanceri lucrează pentru a pregăti 2800 de studenți, cursanți și participanți la cursuri din toată Germania pentru a lucra în profesii media, eveniment, TV și IT.

viziune


Viziunea Macromedia este de a promova personalitatea și competența fiecărui student și participant și de a-l pregăti cel mai bine pentru succesul personal și profesional. Spectrul ofertelor educaționale variază de la formarea profesională până la programele de studii acreditate, cu o diplomă de licență și master la formarea profesională a oamenilor muncii.

Studiat la Macromedia


În 2006, MHMK , Macromedia Hochschule für Medien und Kommunikation , a fost recunoscut de Ministerul de Științe, Cercetare și Arte din Bavaria. Astăzi, un singur campus poate fi găsit în München, Stuttgart, Köln, Hamburg și Berlin. Cu 1.600 de studenți, MHMK cea mai mare școală privată din Germania. Acesta oferă programe acreditate de licență și de masterat în managementul mass-media, jurnalism, design, film și televiziune.

Training la Macromedia


În 2004, autoritățile școlii din Bavaria, Baden-Württemberg, Renania de Nord-Westfalia și Saxonia Inferioară au acordat permisiunea Macromedia de a pregăti absolvenții de școală ca colegiu profesional sau colegiu vocațional și academie vocațională. La puțin timp după aceea, a fost deschisă școala profesională Macromedia din Hamburg. Astăzi, viitorii designeri media, managerii de evenimente și comercianții de comunicare de marketing vor fi pregătiți pentru examenul final IHK la diferite locații și vor intra în profesie.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Germană

Vedea MA-uri » Vezi programe de masterat » Vedea BA-uri » Vedea Programe de Licență »

Programe

Această școală oferă și:

MA

Maestru în afaceri

Campus Cu normă întreagă 3 - 4 semestre March 2019 Germania Munich

Acest program în managementul afacerilor este pentru manageri aspiranți care doresc să dezvolte competența indispensabilă pentru a trece la nivelul superior de conducere. [+]

Tranziția în conducerea superioară Priviți roluri provocatoare în conducerea superioară a companiilor globale? Vrei să te distrugi cu un amestec perfect de talent managerial și aptitudini pentru schimbare și inovație?

Dacă da, acest program Master în Afaceri este cel potrivit pentru dvs. În acest program de Master, veți cultiva competența indispensabilă pentru a vă îndrepta cariera spre un nivel superior de conducere. Veți dezvolta o fundație conceptuală puternică, completată de know-how-ul aprofundat al metodelor și instrumentelor relevante, astfel încât să vă pregătiți să gestionați eficient și să planificați procesele de inovare și să conduceți cu fermitate strategiile corporatiste.... [-]


Masterat

Master's in Smart City Design

Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 3 - 4 semestre March 2019 Germania Berlin + 1 mai mult

[+]

Digitalizarea și creșterea globală a populației vor avea un impact amplu asupra telecomunicațiilor, aprovizionării cu energie, transportului urban și locuințelor în zonele urbane.

Profesori și profesori cu înaltă calificare ca lectori.

[-]

Master of Media Management și Managementul Comunicării

Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 3 - 4 semestre March 2019 Germania Munich Berlin + 2 mai mult

În domeniul mass-media, managementul de afaceri media de succes și dezvoltarea produsului media necesită capacități profesionale de management al afacerii și, în același timp, au o înțelegere destul de largă a tendințelor dezvoltării sociale. [+]

Master of Media Management și Managementul Comunicării

Universitatea de Comunicare McCormia

" Managementul mass-mediei și managementul comunicării , acest nume de proiect explică totul: studenții vor învăța produse media eficiente și profesionale și managementul întreprinderilor media. Pentru nevoile viitoarei industrii media, conținutul curriculumului proiectului este setat la: abilități trans-media, leadership antreprenorial Și responsabilitatea socială a întreprinderilor. "

- Dr. Castulus Kolo / Profesor

Șeful cursului de management al mass-media și comunicare

În domeniul mass-media, managementul de afaceri media de succes și dezvoltarea produsului media necesită capacități profesionale de management al afacerii și, în același timp, au o înțelegere destul de largă a tendințelor dezvoltării sociale. Prin urmare, managerii cu abilități de management strategic și factori de decizie cu o judecată în profunzime sunt puține. Master of Media Management și comunicare program de management este destinat să recruteze solicitanții care sunt interesați în a deveni tehnologi mass-media sau manageri, cum ar fi absolvenți remarcabili în managementul afacerilor și domenii eficiente de comunicare, sau tineri profesioniști de la organizațiile mass-media, departamente de comunicare sau companii de piață și mass-media. .... [-]


Master în Digital Media Business

Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 3 - 4 semestre March 2019 Germania Munich Berlin + 2 mai mult

Prin intermediul acestui program, studenții dobândesc expertiză în mediul digital media prin module specializate și proiecte de practică într-un mediu interdisciplinar și internațional. [+]

Doriți să deveniți un navigator de succes în epoca digitală?

La fel ca orice altă industrie, industria mass-media se află, de asemenea, în plină dezvoltare digitală. Creșterea mediilor digitale a deschis noi oportunități de creștere, inovare și servicii pentru clienți. Cum pot fi realizate pe deplin aceste noi perspective? Cum pot valorifica întreprinderile media digitalizarea și pot crea produse și soluții inovatoare? Aceste întrebări se concentrează pe programul de masterat în Digital Media Business.

Comunicarea de astăzi este dominată de mediile digitale. Dar nu este doar o comunicare care este afectată. Modul în care lucrăm, cum trăim și consumăm servicii este, de asemenea, din ce în ce mai mult caracterizat prin mijloace media și tehnologii digitale. Prin urmare, dincolo de companiile media, importanța mediilor digitale este ridicată în toate tipurile de industrii. Utilizarea strategică a mijloacelor media digitale poate fi un element-cheie pentru succesul de astăzi pentru toate tipurile de companii. Social media a devenit un aspect inseparabil al modului in care companiile se conecteaza cu clientii lor. În același timp, aplicațiile digitale, smartphone-urile și Realitatea virtuală sunt în creștere, fiind noul punct de contact și puncte de service, spre deosebire de niciodată.... [-]


Master în gândirea de proiectare

Campus Cu normă întreagă 3 - 4 semestre March 2019 Germania Munich

Gândirea în proiectare folosește o varietate de metode și abordări diferite: de la industriile creative până la găsirea de soluții la problemele și provocările existente, ținând cont în același timp de scopurile afacerii. Elevii dobândesc experiență în gândirea de proiectare prin cursuri și proiecte specializate și, de asemenea, prin subiectele pe care le aleg pentru teza de masterat. [+]

Vrei să înveți cum să proiectezi produse și servicii centrate pe om?

Prin abordarea necunoscutului pentru afaceri, elevii noștri dobândesc abilitățile de a învăța de la oameni, de a găsi modele, de a folosi principiile de proiectare și de a transforma ideile în obiecte și dispozitive tangibile. Învață să lucreze în echipe, să fie orientați spre utilizator și optimist. Elevii nu sunt instruiți doar să lucreze într-un mediu pur creativ. Abilitățile pe care le învață le permit să gândească în afara casetei și să rezolve problemele pentru diverse grupuri și industrii.

Gândirea în proiectare folosește o varietate de metode și abordări diferite: de la industriile creative până la găsirea de soluții la problemele și provocările existente, ținând cont în același timp de scopurile afacerii.... [-]


Master în Managementul Designului

Campus Cu normă întreagă 3 - 4 semestre April 2019 Germania Munich

Cursul de Master în Design Management se ocupă de procese creative dar sistematice. Componentele cheie sunt optimismul și empatia, experimentarea și gândirea holistică. În cadrul echipelor interdisciplinare, studenții de masterat dezvoltă soluții la probleme în domeniul designului, fie ele legate de proiectarea strategiei, designul de servicii sau designul centrat pe om. [+]

Doriți să creați, să gestionați și să conduceți organizațiile bazate pe procese de proiectare?

Gândirea de proiectare se află în centrul acestui program. Se practica în echipe interdisciplinare și se aplică proiectelor în timp real cu industria în care designul și managementul se integrează în inovație. În profesiile creative, cererea de cunoștințe și calificări de management a crescut puternic în ultimii ani.

Cursul de Master în Design Management este destinat în primul rând designerilor care doresc să aplice o înțelegere globală a design-ului la sarcinile și procesele reale. Profesioniștii profesioniști se disting prin expertiză largă și cunoștințe aprofundate.... [-]


Master în managementul mărcilor

Campus Cu normă întreagă 3 - 4 semestre March 2019 Germania Munich Berlin + 1 mai mult

Managementul de Brand îi învață pe elevi cum să combine managementul cu planificarea creativă și îi pregătește pentru roluri de lider și sarcini în dezvoltarea mărcii, în comunicarea de marketing și în funcțiile de proiectare. [+]

Doriți să înțelegeți valoarea comercială reală a mărcilor? Schimbările structurale în populația de astăzi și digitizarea societății noastre necesită aptitudini noi de gestionare a brandului. Marcarea digitală reprezintă o nouă competență centrală pentru agenții și companii. Marcile joaca un rol important in afaceri si in societate. Studenții specializați în gestionarea mărcilor învață despre problemele actuale de gestionare a mărcii și câștigă gradul de conștientizare a interrelației mărcilor în cadrul arhitecturilor de brand complexe.

Gestionarea mărcilor fără a se gândi la platformele digitale este de neconceput astăzi. Nu numai că conducerea și managementul tradițional al mărcii trebuie evaluate, dar trebuie acordată o atenție deosebită rolului platformelor sociale și co-creației.... [-]


Videoclipuri

Practice projects with industry partners

Contactează
Adresa locaţie
Macromedia University of Applied Sciences - Munich
Sandstrasse 9

Munich, Bavaria, 80335 DE
Adresa locaţie
Macromedia University of Applied Sciences - Berlin
M33 Höfe
Mehringdamm 33

Berlin, Berlin, 10961 DE
Adresa locaţie
Macromedia University of Applied Sciences - Cologne
Brüderstraße 17
50667 Cologne

Cologne, North Rhine-Westphalia, 50667 DE
Adresa locaţie
Cologne, North Rhine-Westphalia, DE
Adresa locaţie
Berlin, Berlin, DE