Leipzig School of Media

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Asociație non-profit pentru educație continuă academică

Leipzig School of Media (LSoM) , înființată în 2008, este o societate non-profit pentru educația continuă în mediul inter-media. Este o filială a Fundației Media a Sparkasse Leipzig.

Cursurile de formare continuă LSoM sunt destinate angajaților angajați în companii din industria media, în companii din alte sectoare, în ONG-uri și în instituții publice. Scopul principal al LSoM este de a ajuta companiile și organizațiile să facă față transformării digitale și consecințelor sale.

Oferta LSoM include patru programe de masterat și o gamă largă de cursuri și seminarii. Programele de masterat se desfășoară în colaborare cu Universitatea din Leipzig, HTWK Leipzig și Fresenius onlineplus și se încheie cu o diplomă de master recunoscută pe plan internațional - în funcție de programul de masterat cu Master of Arts (MA) sau un Master of Science (M.Sc.). Participarea la cursuri și seminarii este confirmată de certificatele LSoM și poate în parte să le permită participanților să ia examenele de la organizații din industria comunicațiilor.

Valorile noastre fundamentale

Mass-media gratuite cu responsabilitate socială și comunicare orientată spre valoare

Pentru LSoM, mass-media independente și gratuite reprezintă o condiție esențială pentru funcționarea democrației. Numai printr-o raportare cuprinzătoare, obiectivă și critică, cetățenii unei comunități pot forma o opinie cu privire la aspectele relevante și pot exercita drepturile lor democratice. Jurnalismul ca un bun democratic este, prin urmare, o valoare centrală a LSoM în sensul descris.

Discursul discurs public se desfășoară din ce în ce mai mult în relațiile publice, în marketing și în comunicarea corporativă. În consecință, acești actori poartă și responsabilitate socială. Prin urmare, LSoM reprezintă o comunicare bazată pe valoare totală, care include și acești actori. PR, marketing și orice altă comunicare organizată trebuie să fie transparente, cinstite, corecte, veridice și profesionale, așa cum este descris, de exemplu, în Codul Comunicațiilor al Consiliului German pentru Relații Publice.

Toată comunicarea de astăzi are loc în condițiile unei transformări digitale care se produce rapid. Acest proces, denumit și revoluția digitală în societate în ansamblul său, nu numai că modifică toate procesele tehnice, ci și conceptele noastre de participare publică și socială. Jurnaliștii și alți comunicatori se confruntă cu așteptări în schimbare. Cititorii, utilizatorii și clienții doresc să fie luați în serios ca parteneri de dialog în lumea digitală, cer transparență și doresc să aibă un cuvânt de spus în luarea deciziilor.

Modificările sunt, uneori, foarte dificile pentru profesioniștii din domeniul mass-media, de exemplu atunci când modelele de afaceri anterioare nu mai funcționează sau dacă dispar toate profilele de locuri de muncă. Cu toate acestea, LSoM se concentrează asupra oportunităților care însoțesc schimbarea. Jurnaliștii pot să-și informeze mai bine și să-și distreze audiența prin intermediul ofertelor transmise, comercianții sunt capabili să își vizeze mai bine clienții, iar profesioniștii din domeniul PR au posibilitatea de a interacționa direct cu părțile interesate. Pe scurt: Schimbarea media digitală oferă în mod constant noi posibilități interesante. Modelarea este o preocupare centrală a LSoM.

Punctele noastre unice de vânzare

Cross-media, practice și academice de sunet.

Punctul unic de vânzare al LSoM este în primul rând calitatea înaltă a predării și formării profesionale, care se bazează întotdeauna pe practici și standarde academice. Numai profesori renumiți și practicieni experimentați predau la LSoM. Elevii și elevii învață la LSoM în grupuri mici de învățare. Infrastructura modernă a campusului media Villa Ida asigură un bun mediu de învățare. Suportul este intens, toți clienții LSoM primesc toate suporturile imaginabile.

Declarația noastră de misiune

Pentru a forma schimbarea media digitală

Leipzig School of Media ajută companiile și organizațiile să facă față transformării digitale și consecințelor acesteia, oferind cunoștințele și abilitățile necesare prin educație și formare academică și practică.

Această școală oferă programe în:
  • Germană

Vedea MA-uri » Vedea MSc-uri »

Programe

Această școală oferă și:

MA

Master Corporate Media (MA)

Campus Cu jumătate de normă 3 semestre October 2019 Germania Leipzig

Studii part-time cu accent pe comunicarea corporativă, marketing și PR, limba de studiu: germană (nivelul minim C1 necesar) [+]

Studii part-time cu accent pe comunicarea corporativă, marketing și PR

Site-ul web și blogul corporativ, revista clienților și canalele media sociale, reclamele tipărite și bannerele online - comunicările corporative, relațiile publice și marketing sunt la fel de multe aspecte precum domenii complexe de lucru de astăzi. Pentru a atrage atenția clienților și a consumatorilor pentru a-și stabili cu succes propriul brand și pentru a construi relații de lungă durată cu clienții, companiile și alte organizații trebuie să-și alinieze toate eforturile de comunicare. Activitățile de publicare corporativă și tradiționalele activități de relații publice necesită o strategie consecventă de comercializare a conținutului, care utilizează în mod ideal mijloacele de povestire a mărcii. Clienții pot fi abordați în acest mod la diferite puncte de contact și însoțite de întreaga lor călătorie client. Programul de studii Corporate Media (fostă Corporate Publishing) al Leipzig School of Media (LSoM) oferă specialiști din departamentele de comunicare și marketing cu abilitățile necesare pentru a face față acestor provocări în momente de digitizare în trei semestre.... [-]


Master New Media Journalism (MA)

Campus Cu jumătate de normă 4 semestre October 2019 Germania Leipzig

Studiu extra-ocupațional cu accent pe jurnalismul digital, producția de conținut multimedia și gestionarea mass-mediei, limba de studiu: germană (nivelul minim C1 necesar) [+]

Studii part-time axate pe jurnalismul digital, producția de conținut trans-media și gestionarea mass-media

Viitorul jurnalismului este digital. În lumea de informare din prezent, genurile de tipar media, televiziunea și radioul și online devin din ce în ce mai apropiate. Orice persoană care dorește să lucreze cu succes în calitate de jurnalist în câțiva ani - fie ca freelancer, fie ca un editor angajat - are nevoie, prin urmare, de o varietate de competențe și competențe. Producătorii de media trebuie să stăpânească pregătirea de producție și multimedia în mediul media, să poată comunica pe toate canalele și să aibă cunoștințe despre managementul mass-media, gestionarea mass-media și tehnologia media. Toate acestea pe baza ambarcațiunilor jurnalistice clasice, care se bazează mai mult ca niciodată pe cercetarea metodologică, pe crearea conținutului orientat către utilizatori în toate formele de reprezentare și pe baza eticii de bază a mass-mediei și a cunoașterii dreptului mediatic. Cursul European networked New Media Journalism ia în considerare toate aceste cerințe. Programul Masterat extra-ocupațional deschide perspective concrete pentru participanți, pentru a forma o jurnalism actualizată și pentru a stăpâni schimbarea digitală a mass-media.... [-]


Master Online Marketing (MA)

Online şi campus combinate Cu jumătate de normă 4 - 8 semestre Înscriere Deschisă Germania Leipzig

Studii de învățare mixte în cadrul serviciului, cu accent pe marketing, management și IT. Limba de studiu: germană (minimul C1 necesar) [+]

Studii part-time axate pe marketing, management și IT

Cum ajungem la clienții actuali și viitori prin toate canalele relevante? Cum le spunem despre aceste canale care le inspiră? Cum optimizăm site-ul nostru astfel încât clienții să ne găsească? Cum proiectăm campanii de afișare și AdWords? Și ce facem pe Facebook, Twitter

Programul se află în prezent în programul de acreditare, care urmează să înceapă în octombrie 2018.

Conținut și specializare - pentru a vă potrivi intereselor și planurilor

Conținutul programului de marketing online este la fel de variat ca și domeniile ocupaționale în care pot fi folosite competențele dobândite. Programul de master combină cunoștințe orientate spre aplicații în domeniile managementului marketingului, comunicării strategice și tehnologiei informației.... [-]


MSc

Masterat Crossmedia Management (M.Sc.)

Campus Cu jumătate de normă 4 semestre October 2019 Germania Leipzig

Studii part-time cu accent pe tehnologiile web, tehnologia media și e-commerce, limba de studiu: germană (nivelul minim C1 necesar) [+]

Studii part-time axate pe tehnologiile web, tehnologia media și comerțul electronic

Fără îndoială, viitorul este digital. Digitalizarea a capturat de mult toate sectoarele și domeniile vieții. E-business sau utilizarea tot mai mare a tehnologiei informației și comunicațiilor este cel mai important factor de creștere și, în același timp, cea mai mare provocare pentru multe companii. Comerțul electronic devine o componentă indispensabilă a tuturor lanțurilor de valori. Această evoluție afectează procesele de lucru, precum și producția, marketingul și vânzările. Casele media, editorii și agențiile sunt afectate în mod special de această dezvoltare. Ei trebuie să-și difuzeze conținutul digital (mai modern: conținut) pe o multitudine de canale și să-și adapteze în mod constant ofertele de servicii la noile cerințe. Pentru a stăpâni schimbările, companiile de media și tehnologie de toate tipurile au nevoie urgentă de profesioniști care pot proiecta, dezvolta și comercializa proiecte digitale. Acești specialiști sunt instruiți în programul de masterat Crossmedia Management al Leipzig School of Media (fostă Crossmedia Publishing sau Content and Media Engineering).... [-]


Contactează

Adresă, linia 1 Leipzig, Saxony, Germania