University of Strasbourg

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Strasbourg este al doilea oraș universitar cel mai mare din Franța (după Paris) și găzduiește un număr impresionant de instituții europene. Universitatea din Strasbourg cuprinde cinci secole de istorie bogată europeană și patrimoniu academic. Are o populație de studenți de peste 46.000, dintre care 20% sunt studenți internaționali.

Compusă din 37 de departamente de educație și cercetare, facultăți, școli și institute, universitatea oferă învățământ inițial și continuu într-o gamă largă de domenii academice, de la Științe Medicale până la Limbi, Drept și Științe Umane. Este, de asemenea, un actor internațional în domeniul cercetării științifice, domeniu în care absolvenții universității au obținut numeroase premii prestigioase de-a lungul anilor, inclusiv 3 premii Nobel. Excelența sa a fost recunoscută în continuare de programul de finanțare guvernamental IdEx. Universitatea este un participant activ la o serie de rețele și parteneriate internaționale (ex. Eucor și LERU).

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Limba franceza

Vezi programe de masterat » Vedea Masterat »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Master în Business Intelligence și Managementul Dezvoltării Internaționale

Campus Cu normă întreagă 1 an September 2018 Franţa Strasbourg

Acesta este un al doilea an de master de specialitate care urmează Master primul an de Relații Internaționale la ITIRI. Acest training este destinat persoanelor care doresc să lucreze în străinătate sau în funcții de „inteligență economică“ [+]

Acesta este un an de master de specialitate doilea care urmează anului primul Maestru de Relații Internaționale la Universitatea din Strasbourg (ITIRI).

Această formare este deschis candidaților cu vârsta sub 30 de ani care doresc să se integreze învățarea (programe universitare de studiu - afaceri, guvern sau de asociere) sau contract de profesionalizare.

OBIECTIVE

Instruirea experților bilingve sau trilingve în informații de afaceri sau în managementul informației și comunicare pentru strategii și teritorii de afaceri internaționale. Dezvoltarea abilităților în proiectarea, realizarea, finanțarea și evaluarea unui proiect de dezvoltare internațională pentru identificarea piețelor și a partenerilor, poziționarea produsului împotriva concurenței, precum și punerea în aplicare a strategiei de produs. Învață să cercetare, să colecteze, să gestioneze, să analizeze, să comunice și securiza informațiile economice relevante pentru a ajuta la anticiparea deciziei și să acționeze într-un mediu competitiv pentru a monitoriza și influența. Stăpânirea mecanisme de finanțare internaționale pentru dezvoltarea companiilor și a regiunilor pentru export, atât la nivel național, european și internațional. Dobândi cunoștințe și experiență în dinamica de afaceri internaționale și teritorii care utilizează tehnologia informației și comunicațiilor, a pus Controlul și modul de utilizare a limbilor străine în zonele în cauză, pentru a înțelege mai bine culturile, procesele decizionale și influența țărilor studiate pentru a dobândi know-how și know-fiind de cunoaștere a unei piețe punct de vedere economic. Obține abilități competitive de informații pentru următoarele sarcini: de gestionare a informațiilor, de cercetare de piață, de cercetare competitive, benchmarking, de management al cunoștințelor, business intelligence, punerea în aplicare a unei... [-]

Contactează
Adresa locaţie
Université de Strasbourg
4 rue Blaise Pascal
CS 90032
F-67081 Strasbourg cedex

Strasbourg, Alsace, FR