Montpellier Business School

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Un obiectiv al performanței globale și durabile, în slujba organizațiilor, societăților și persoanelor.

Montpellier Business School , o Grande Ecole, este moștenitorul unei îndelungate tradiții de predare bazată pe nevoile întreprinderilor și piețelor. Fondată în 1897 de Camera de Comerț și Industrie din Montpellier, școala a reușit să-și perfecționeze continuu învățăturile de specialitate în științele managementului pentru a-și adapta cursurile la schimbări constante în mediile economice locale și globale.

Strategia instituției este „de a fi o școală europeană de conducere europeană în regiunea Occitanie, recunoscută la nivel internațional pentru valorile pe care le promovează, excelența sa academică în ceea ce privește inovația managerială și antreprenoriatul și preocuparea pentru responsabilitatea și performanța globală, care caracterizează operațiunile, părțile interesate și rezultatele sale “.

Pentru a atinge acest obiectiv strategic de performanță globală și durabilă, Montpellier Business School , care se poziționează în domeniile inovației manageriale și antreprenoriatului, datorită activităților sale, a adoptat valorile de bază ale eticii, diversității, deschiderii, responsabilității, precum și global. performanță, care inspiră misiunea sa, care este „de a instrui, prin programe de învățământ superior, manageri care sunt întăriți de diversitatea lor, conștienți de responsabilitatea lor globală, capabili să utilizeze sentimentul lor de inovație și cultura corporativă în desfășurarea activităților lor profesionale. și să ne adaptăm la schimbările constante din mediile locale, naționale și internaționale ”.

Calitatea strategiei și a rezultatelor sale este recunoscută la nivel internațional. Tripla acreditare internațională (AACSB, AMBA și EQUIS), locul său pe Financial Times Ranking al celor mai bune programe de master în management din lume, precum și locul său în clasamentul francez atestă reputația sa excelentă internațională.

Misiunea noastră

Misiunea Montpellier Business School este de a „instrui, prin programe de învățământ superior, manageri care sunt întăriți de diversitatea lor, conștienți de responsabilitatea lor globală în îndeplinirea misiunilor lor și capabili să se adapteze la schimbările din mediile locale, naționale și internaționale”.

Valorile noastre: un angajament la baza fiecărei acțiuni

La Montpellier Business School , trei familii importante cu valori instituționale ghidează fiecare aspect al funcționării și predării școlii și sunt reflectate în fiecare zi în toate acțiunile și angajamentele sale:

Etică: capacitatea de a se angaja în gândirea critică despre regulile conduitei umane, oricare ar fi acestea; adică să interogăm constant acțiuni generale prin actul singular pentru a defini „ceea ce trebuie făcut”, bazat pe valorile onestității, corectitudinii și integrității.

Deschidere și diversitate: capacitatea de a trata diversitatea în toate formele sale, voluntar sau involuntar, fără intenție demagogică, cu inteligența deschiderii pozitive.

Responsabilitate și performanță globală: căutarea constantă a eficienței economice, sociale și de mediu în acțiunile proprii, o conștientizare accentuată a impactului acestora asupra tuturor părților interesate, precum și dorința de a le raporta într-o manieră transparentă.

Implementarea acestor valori este recunoscută prin etichete stricte:

  • EESPIG
  • Diversitate
  • Egalitate profesională
  • Pactul Națiunilor Unite
  • Pactul global

Educația noastră

Inovarea în centrul programelor

Montpellier Business School își bazează cercetarea și predarea pe inovarea în management și antreprenoriat, precum și pe responsabilitatea socială corporativă.

Lucrările de cercetare ale Facultății de Montpellier Business School din Montpellier Business School , care este alcătuită din mai mulți profesori-cercetători permanenți, ajută la asigurarea faptului că predarea rămâne actualizată în domeniul în continuă schimbare a științei managementului.

Mai mult, metodele de învățare inovatoare urmăresc să dezvolte un sentiment de responsabilitate și gândire critică care încurajează inovația elevilor și spiritul antreprenorial.

Montpellier Business School se angajează, de asemenea, la parteneriate durabile în domeniile cercetării și educației.

În universitatea din campusul Montpellier

  • Membru al COMUE LR-U, Montpellier Business School este membru al laboratorului de management „Montpellier Recherche en Management” care reunește peste 200 de cercetători și joacă un rol major la nivel național în cercetarea științifică a managementului.
  • Montpellier Business School , împreună cu SupAgro și Universitatea din Montpellier, este, de asemenea, un membru-cheie al Labex Entreprendre, singurul „Laborator de excelență” dedicat antreprenoriatului în Franța.

Dar și la nivel național și internațional

  • Colaborări existente cu peste 50 de universități și școli de afaceri din Franța.
  • Colaborări active cu peste 25 de țări (în special în Europa, dar și în Statele Unite, Canada și China).

Locații

Montpellier

Address
2300, avenue des Moulins
34185 Montpellier, Occitanie, Franţa

Acreditări