IFAM Business School

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Istoria noastră   IFAM Business School a fost creat în 1982 de către domnul Alain JOSEPH, MA în Economie la Paris I, MBA de la ESCP (clasat extrem de scoala de afaceri francez), de asemenea, un profesor la cele mai bune scoli de afaceri din Franţa şi Dean se de o scoala de afaceri în Paris, care este foarte considerate pentru calitatea sa academica. &nbsp Dl. Alain Joseph urmărit studiile MBA de la Universitatea Northwestern, la Evanston, Illinois în 1972 şi după această experienţă plină de satisfacţii a venit înapoi în Franţa cu ideea de a emulating stilul american de predare şi de a studia de afaceri pentru studenţii francezi. El a ales doamna Marie-France Joseph pentru a rula acest program, a obtinut BA ei, de masterat la Universitatea din Indiana şi a început doctoratul în Statele Unite. &nbsp Cu acest fundal puternic în mediul universitar în America, IFAM Business School căutat pentru partenerii din SUA să-şi consolideze fondul sale academice. IFAM a fost norocos pentru a găsi doi parteneri primul an din 1982, unul a fost preşedintele Trachtenberg de la Universitatea din Hartford, Connecticut, care acum este preşedintele de la George Washington University din Washington DC, iar celălalt a fost Dean Tom Moore de la Northeastern University din Boston , în prezent decan al programelor de executiv la Babson College şi un savant foarte considerată privind învăţământul superior de afaceri. &nbsp Imediat IFAM creat un program foarte imaginativ şi unic: elevii început să studieze la Paris pentru 2 ani şi apoi a concluzionat programul lor BBA într-un an universitar. Cerinţele de la universităţile americane au fost: un GPA bun (minim B), un minim TOEFL de 250, şi, desigur, de bacalaureat francez de învăţământ general. Prin acest proces IFAM a trimis peste 1.500 de studenţi în Statele Unite. Relaţia noastră cu foarte puternică Pace University face ca acest program comun în New York City foarte de succes. Am lucrat de asemenea cu Temple University din Philadelphia şi la Universitatea din San Diego în San Diego. &nbsp În 1986, IFAM Business School a început să îşi dezvolte propriul program de MBA cu cursuri adecvate în teme de afaceri să fie acreditate de scoli de afaceri din Statele Unite sau în altă parte. Scopul final al acestei evoluţii a fost pentru studenţii noştri pentru a intra în programe de MBA al partenerilor noştri americani Universităţi. În plus, am extins programul nostru de a mai multor universităţi alte cum ar fi Central Michigan University, Babson College, Universitatea Suffolk, Colegiul Bryant, şi Universitatea din Dallas. &nbsp Prin urmare, studenţii au posibilitatea de a alege de 2 programe: 2 ani în Paris şi 1 an în SUA, sau 3 ani in Paris si apoi du-te la SUA pentru MBA lor. &nbsp În acelaşi timp, unele dintre absolventii nostri au obtinut MBA lor în şcoli de afaceri cele mai prestigioase precum Harvard, Universitatea din Pennsylvania, Wharton, Darden Universitatea din Virginia, New York University, UCLA, Universitatea Columbia, ... &nbsp În ultimii ani, IFAM Business School are în permanenţă actualizat şi extins planului său de învăţământ să îşi îndeplinească angajamentul de a răspunde nevoilor în schimbare ale studenţilor săi de etnie diverse şi noi de dezvoltare a t el comunitatea de afaceri. &nbsp IFAM Business School utilizeaza predare distinctiv şi contribuţiile intelectual de facultate sale de a oferi oportunităţi educaţionale într-un cadru independent de susţinere. absolvent noastre de a dezvolta programe de licenţă şi studenţi competente, încrezător şi etice capabil să concureze într-o economie globală dinamică prin conectarea concepte de management şi practici. &nbsp  Misiunea noastră   IFAM Business School elevii sunt încurajaţi să dezvolte competenţe în: Leadership şi comunicare interpersonale, De rezolvare a problemelor şi de analiză, Rapid de învăţare, Aplicarea gândirii critice pentru Management într-un context global.    Obiectivele noastre O tradiţie academică, care combină excelenţei academice cu interacţiunea continuă cu liderii de afaceri şi problemele curente de management. O cultură care se bazează pe merit şi că este agreabilă, la oameni de diferite etnii pe scară largă, şi fundaluri naţionale. O tradiţie şi angajamentul faţă de importanţa de o perspectivă globală şi comportamentul etic în desfăşurarea activităţii. În scopul de a îndeplini această misiune am avut de a adopta norme mai multe: excelenta, coerenţă, se concentreze, inovaţie şi comunicare. Acestea sunt problemele care castiga cursa din lume care evoluează de la o zi la alta.

Vedea MBA-uri »

Programe

Această școală oferă și: