Estonian Academy Of Music And Theatre

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Misiunea Academiei Estonice de Muzică și Teatru este de a contribui la dezvoltarea unei societăți estoniene centrate pe om, la răspândirea unei mentalități creative și la conservarea limbii și culturii estoniene prin educație în domeniul muzicii și teatrului și al promovarea muncii creative și de cercetare.

EAMT valorizează păstrarea valorilor inerente ale culturii naționale estonice și menținerea tradițiilor academice ale educației muzicale și teatrale europene, fiind în același timp deschisă celor mai recente evoluții din lumea muzicii și teatrului.

EAMT este o universitate publică de muzică și dramă, care oferă studii superioare în toate domeniile majore de muzică și teatru prin programe de licență, masterat și doctorat. Cu toate că, cu aproximativ 700 de studenți, EAMT este cel mai mic dintre șase universități publice din Estonia și instituții de învățământ superior la nivel universitar, pe plan internațional se poate compara cu academiile de muzică și teatru de dimensiuni medii.

Programele de licență oferă formare pentru vocaliști și instrumentaliști, precum și dirijori, compozitori, muzicologi, profesori de muzică și ingineri de sunet. Programele de masterat oferă, de asemenea, o educație și formare suplimentară în muzica de cameră, acompaniament, improvizație contemporană și management cultural. Curricula pentru muzicieni se concentrează pe interpretarea solo, ansamblu și orchestral sau opera; teoria și istoria muzicii, precum și alte domenii ale științelor umaniste. De asemenea, este posibil să se obțină calificări de predare.

O scurtă istorie a Academiei Estonice de Muzică și Teatru

Ca și în alte țări europene, educația muzicală din Estonia a fost legată istoric de activitatea universităților și a bisericilor. Deja la sfârșitul secolului al XIX-lea, există mai multe școli private de muzică care oferă educație specializată în diferite instrumente.

Anul 1919, când două instituții independente de educație muzicală au fost înființate în Tallinn și Tartu, este considerat a fi începutul educației muzicale superioare în Estonia. Școala de Muzică de la Tartu a devenit o instituție puternică de învățământ secundar, cunoscută acum sub numele de Școala de Muzică Heino Eller.

Școala de muzică superioară din Tallinn, care este considerată predecesorul actualului EAMT, a fost stabilită de către Departamentul de Muzică al Societății "Estonia", cu ceremonia de deschidere care a avut loc la 28 septembrie 1919 în Sala de Concerte din Estonia. Din 1919-1923 Directorul școlii a fost Mihkel Lüdig.

În 1923 această instituție a fost redenumită conservatorul din Tallinn. În anul 1925 administratorii școlii au adoptat noi regulamente și, în conformitate cu aceste schimbări, școala a ales o facultate de profesori: R. Bööcke, A. Kapp, J. Paulsen, P. Ramul și A. Topman. Împreună cu A. și Th. Lemba și J. Tamm, care au primit anterior de profesor de la Conservatorul din Sankt Petersburg, Tallinn Conservatorul avut acum 8 profesori. Numerele ar crește mai târziu. Primii zece studenți au absolvit în 1925. Nivelul academic al Conservatorului poate fi considerat relativ ridicat, deoarece mulți dintre studenții săi au participat la concursuri internaționale în anii 1930. Cel mai de succes dintre ei a fost Tiit Kuusik, care a primit primul premiu la concursul internațional de cântare de la Viena în 1938.

Inițial o instituție privată, Conservatorul a devenit naționalizat în 1935. În 1938 a fost deschisă Școala de Stat pentru Drama.

Ocupația sovietică, care a început în 1940, nu au întârziat să influențeze Conservatorul. Scopul a fost de a aduce sistemul de educație muzicală în conformitate cu punctele de vedere predominante ale Uniunii Sovietice. Reorganizarea curriculară a urmat aproape imediat. Un exemplu al acestei schimbări a fost eliminarea muzicii bisericești ca arie de specializare; mai mult, a început învățătura subiecților orientați spre politică.

După sosirea de puteri de ocupație germane, Conservatorul luptat pentru a restabili activitățile sale de predare anterioare. J. Aavik, care sa reîntors la postul de director, a căutat să recruteze cât mai mulți foști instructori universitari. Cu toate acestea, realitățile războiului au împiedicat în mod semnificativ procesul de studiu. În timpul raidului aerian 09 martie 1944, clădirea a Conservatorului, precum și cele mai multe din echipamentele sale, a fost aproape complet distrus. În noiembrie 1944, în urma o altă schimbare de putere, Conservatorul a fost redeschis. O casa la 3 Kaarli Avenue a fost ales pentru a servi ca locuinta temporara Conservatorul lui. În 1950, reuniunea plenară a Comitetului Central al partidului comunist din Estonia a avut loc cu un rezultat devastator pentru personalul Conservatorului. Mulți lectori remarcabili au fost forțați să plece din motive ideologice; trei dintre ei - A. Karindi, R. Päts și T. Vettik - au fost arestați și trimiși la un lagăr de muncă.

Mediu creativ Conservatorul a început să vadă renaștere în mijlocul anilor 1950. Mai mulți lectori care au fost "temporar absenți" au putut să se întoarcă. În 1957 a fost înființată Facultatea de Drama la Conservator, iar Voldemar Panso devine primul său șef. Facultatea Drama sa deschis în clădirea fostului Toomkool din Toompea. În anii 1970, clasa de organe, care a fost închisă în 1950, a fost redeschisă. În 1971, a fost reluat un program de pregătire a profesorilor de muzică pentru a lucra în sistemul școlar cuprinzător. Numărul de studenți care au participat la Conservatorul crescut considerabil. Venno Laul, care a fost numit rector în 1982, a ridicat din nou ideea de a construi o nouă facilitate școală. El a continuat să supravegheze faza de proiectare a proiectului; muncă efectivă de construcție a devenit responsabilitatea rectorului următor.

În 1989, chiar înainte de 70 de ani de școală, fostul numele său - "Tallinn Conservatorul" - a fost restaurat. Patru ani mai târziu, școala a fost redenumită "Academia Estoniană de Muzică" (Eesti Muusikaakadeemia). Această schimbare a fost considerată necesară deoarece, în Europa, "conservatorul" se referă mai des la o instituție de învățământ secundar muzical.

În perioada 1987-1993 a avut loc o renovare și o reconstrucție amplă în clădirea Facultății de Drama, care a permis facultății să înceapă să utilizeze întreaga clădire cu două etaje din Toompea. În 1995, Facultatea de Teatru a fost redenumit Teatrul Școala Superioară.

În 1992, a fost ales rectorul Prof. Peep Lassmann. Sa introdus o reformă amplă a structurii studiului, iar școala a adoptat un sistem de studiu bazat pe subiecte. Au fost introduse studii de studii care să permită studenților din programul de patru ani să obțină o diplomă de licență. În 1993, a fost adăugat un program de masterat de doi ani. În 1996, a fost introdus un program de doctorat în muzicologie de patru ani, în timp ce în anul 2000 programele specifice au fost concepute pentru interpreți și compozitori. În 2006 a fost adăugat un nou program de artă dramatică, care are și un accent creativ.

În 1999, Academia Estoniană de Muzică a fost în cele din urmă acordată ceea ce a așteptat în ultimii 55 de ani - o clădire nouă în centrul orașului Tallinn. Deocamdată, este una dintre cele mai bune și mai moderne clădiri conservatoare din lume, în special în ceea ce privește funcționalitatea și soluțiile tehnologice.

În noua clădire a EAM există 7 500 de metri pătrați de spațiu utilizabil proiectat și construit special pentru instituția educațională muzicală superioară. Există 60 de săli de clasă plus 14 săli de repetiție unde se pot organiza cursuri. Trebuie menționată în mod special o mică sală a camerei EAMT, care are o capacitate de 130-200, o clasă corală combinată cu un auditoriu mare pentru 77 de studenți, o sală de audiție pentru 40 de persoane cu un organ baroc nou, un studio de operă, un laborator de muzică electronică și un studio de înregistrare, o bibliotecă cu facilități pentru calculator și o sală de mese pentru studenți. Clădirea îndeplinește cele mai înalte cerințe acustice, oferind camere izolate fonic, cu posibilități de reglare a acustică a camerei date prin adăugarea sau scoaterea panourilor de perete.

Astăzi, EAMT este o instituție de învățare și cercetare competitivă la nivel internațional. Cei mai mulți muzicieni estonieni au fost implicați în EAMT fie prin studii proprii, fie prin predare. Printre cei mai cunoscuți absolvenți se numără compozitorii Arvo Pärt și Erkki-Sven Tüür, pianiștii Peep Lassmann și Kalle Randalu, precum și dirijorii Olari Elts, Tõnu Kaljuste, Eri Klas, Vello Pähn și Arvo Volmer. Majoritatea actorilor și regizorilor din teatrele estonei sunt, de asemenea, absolvenți ai Școlii noastre de Drama. Actualul nume al Academiei - Academia Estoniană de Muzică și Teatru - a fost adoptat în 2005.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Eston

Vedea MA-uri »

Programe

Această școală oferă și:

MA

Master De Artă în Management Cultural

Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 2 anii August 2018 Estonia Tallin + 1 mai mult

Programul de studiu este inclus în grupul de program de studii de afaceri și administrație, iar studiile pot fi efectuate conform Regulamentului Guvernului nr. 178 din 18.12.2008 "Standardul învățământului superior", apendicele 3. [+]

Programul de studiu este inclus în grupul de program de studii de afaceri și administrație, iar studiile pot fi efectuate conform Regulamentului Guvernului nr. 178 din 18.12.2008 "Standardul învățământului superior", apendicele 3. Acordul de consorțiu al programului de studiu comun în domeniul managementului cultural a fost semnat la 01.12.2011 de către Academia de Muzică Estonă și Teatru și Școala de Afaceri estoniene.

Condiții de admitere - cerințe preliminare necesare Bakalaureusekraad (diplomă de licență), rakenduskõrgharidusőppe diplom (Diploma de Învățământ Superior Profesional) sau o calificare corespunzătoare. - examenele de admitere, testele, includ transcrierile educației anterioare cu aplicația Examenul de înscriere: eseu, CV și interviu Obiectivele programului Obiectivul programului de Master Management Cultural este de a educa manageri profesioniști din organizațiile de artă cu abilități de conducere creative și viziune; antreprenorii care promovează industriile culturale estoniene într-un context internațional; administratorii și factorii de decizie din domeniul politicilor culturale și al strategiilor industriilor creative, care sunt capabili să lucreze și să înțeleagă mecanismele de lucru ale diferitelor domenii culturale. Rezultatele învățării din program ... [-]