Shenzhen University

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Shenzhen University - Universitatea Zona, fereastra University, Universitatea de experiment

Universitatea Shenzhen, înființat în 1983 de către Ministerul Educației pentru aprobare. Central, Ministerul Educației și universitatea locală acordă o mare importanță pentru construcția SAR. Chineză care beneficiază de ajutor de Nord, subiecte de limbi străine, electronice Tsinghua care beneficiază de ajutor, discipline de construcție, disciplinele NPC care beneficiază de ajutor economic, juridic, un număr mare de oameni de știință bine-cunoscut adunat în Shenzhen University. La începutul școlii, școala sa angajat să reformeze în sistemul de gestionare a colegiilor și universităților, în ceea ce privește burse, credite, muncă de studiu și alte explorarea activă, primul din țară să pună în aplicare absolvenți Bubaofenpei și sistemul de alegere cu două sensuri, implementarea completă a sistemului de numire facultate și logistică reforma managementului sectorului social în țară a stârnit puternice repercusiuni.

Scoala de 34 de ani, Universitatea Shenzhen a urmat, DC, angajat în reforma și dezvoltarea rapidă. Școala aderă la „încrederea în sine, auto-disciplina, încrederea în sine“, motto-ul, formarea de caracteristici ale școlii „Universitatea HKSAR, fereastra, Universitatea experimentală“, formată din licență, master doctorale complete de personal a sistemului de formare, precum și cercetarea științifică mai multe niveluri și servicii sociale sistem, a devenit o disciplină completă, facilități, de calitate a cadrelor didactice, practici cuprinzătoare de management universitar, iar în noiembrie 2017 a fost numit primul campus național civilizat.

Existent Houhai Universitatea Shenzhen, Xili două campusuri, cu o suprafață totală de 2,72 kilometri pătrați. școli bogate resurse de predare, facilități de cercetare disponibile. Campus suprafață totală de construcție 1,543 milioane de metri pătrați, în valoare de echipamente 1,85 miliarde de yuani. incinta bibliotecii 51202㎡ (inclusiv Xili Campus Biblioteca a), resursele de hârtie școlare 400.79 milioane de exemplare; 257 tipuri de baze de date, inclusiv cărți electronice cu text integral 2.3255 milioane, 124,800 tipuri de reviste electronice full-text. reformă cuprinzătoare a celui existent la nivel de stat de licență, o zonă experimentală de formare model național de inovare 1, o bază națională de practică pedagogică. Predarea National experimental demonstrativ Centrul 2, experimental Național centru de predare simulare un provincial centru de demonstrație de predare experimentală 15 provinciale centru de predare experiment de simulare unul virtual. Laboratorul Național de Inginerie are trei, un centre de inginerie naționale, Ministerul Educației cheie Laboratorul de 2 laboratoare provinciale cheie 8.

Universitatea Shenzhen existente studenți full-time 35630 de persoane, inclusiv studenti 27790 full-time care au absolvit 7569, student absolvent de doctorat 271 de persoane. La locul de muncă absolvent de 1677 de persoane, studenți de educație pentru adulți 18,784 de oameni, mai mult de 800 de studenți. Școala gamă largă de discipline, cuprinzătoare, care acoperă 11 discipline, filosofie, literatură, economie, drept, educație, știință, inginerie, management, medicină, istorie, artă și așa mai departe. Școala are 27 de colegii de predare, 90 specializări universitare. Existent caracteristici profesionale naționale 5, 10 caracteristici profesionale provinciale, există 15 discipline cheie la nivel de provincie. nivel de master disciplinează 34, 249 este format din două discipline; master grad de autorizare categoria 13, în care domeniul ingineriei de master a autorizat 14. discipline de nivel 3 Dr., doi subiecți 13; doctorat centru de cercetare 3, un doctorat stații de lucru. Inginerie, medicina clinica, stiinta materialelor, biologie si biochimie, discipline de informatică în lume ESI top 1%, sa situat pe locul 84 în versiunea extinsă a universităților mari din China ESI citat diagrame de hârtie. Școala a inițiat formarea „Uniunii Naționale a colegiilor locale UOOC“, până la 115 de colegii și universități să se alăture, 209 cursuri on-line, școală electivă 80, 52 de școli recunoscute de credite, înscriere total de mai mult de 350.000 de persoane. 2016 studenți a câștigat premii la diverse concursuri la toate nivelurile de 588, dintre care 65 internaționale, 187 la nivel național, provincial și ministerial 285; 2017 premii de clasă a crescut la 727, dintre care 175 internaționale, 241 naționale nivel provincial și ministerial 237.

Profesorii pentru a optimiza structura, precum și introducerea de personal la nivel înalt de formare fructuoasă. Personalul existent de 3447 de persoane, inclusiv 2227 cadre didactice cu normă întreagă, personalul tehnic de 564 de persoane, personal de management 656 de persoane. Sunt post-doctorale stații de 721 de persoane, 150 de cercetători full-time, profesor invitat 107 persoane. Sunt 165 profesori străini. Există Academia Chineză de Științe, Academia de Inginerie 10 persoane (inclusiv scurte angajate 4 persoane), Academia Națională de Științe, Academia de Inginerie, Academia de Științe Medicale 5 (scurt-angajat), Academia canadian de Inginerie academician, Academia Europeană de Științe și unul (scurt-angajat), Eurasia International 2 Academia de Științe, Premiul Nobel (Fiziologie si Medicina), câștigător și unul (scurt angajat). National „973“ om de știință șef de trei oameni, talentul de top al țării și de inovare a mii de oameni planifica o echipa, Departamentul Central Organizația, „mii de oameni plan“ pentru (inclusiv 33 de mii de tineri, mii de experți străini 1 persoană) 57 " Cheung Kong savanți programul „distins profesor de 22 de persoane (inclusiv 17 persoane cu durată scurtă de angajați), naționale restante Stiinta Fondul de tineret câștigător 28 de persoane, restante câștigătorul național Fondul de știință tineret 14 persoane, la nivel național“ milioanele de proiect talente „a fost selectat de 10 persoane, Ministerul Educației „noului secol talente excelente“ 8 persoane. Există trei oameni în provincia Guangdong, în savantul Pearl River, provincia Guangdong Remarcabil tineret 1 persoană, provincia Guangdong, "Guangdong Bai Jie" 2, 3, provincia Guangdong, oamenii de știință de conducere, provincia Guangdong, "program special de ramură" 18, Shenzhen City, "Pengcheng talent remarcabil" 3 persoane, oamenii de știință Pengcheng 6 persoane. personal la nivel înalt Shenzhen 367 de oameni de peste mări; înalt nivel de „Planul de păun“ personal 396 de persoane.

Școlile continuă să aprofundeze reforma cercetării științifice, de cercetare științifică și de a crește în mod semnificativ finanțarea. Până în 2016, finanțarea totală de cercetare pentru 778 de milioane de yuani, din care 723 de milioane de yuani de finanțare pentru numărul total legate de tehnologie, un record, arte liberale fonduri de cercetare de inalta de 55 de milioane de yuani. Există tot felul de proiecte de cercetare științifică și tehnologică într-un total de 1050, din care 640 proiecte verticale și orizontale proiecte 410. Ca de acum, noul 2017 National Science Foundation Naturale de 266, clasat pe locul 23 în țară, cele două institute de învățământ superior; Fondul Național de Științe Sociale nou proiect 31, clasament 37th în țară, de învățare primele trei institute de mare . 2016 lucrări SCI 1533, SSCI a inclus 105 lucrari. Sunt eligibile pentru premii Research 1179, 226 brevete, care brevete de invenție 148. Journal of Science & Engineering numit 2016 universități restante din China reviste științifice și tehnice; arte liberale documentele de jurnal volum retipărit a trecut pe locul 17 Jurnalul Educației Naționale Superioare.

Școala promovează în mod activ „formarea personalului internațional, cercetarea științifică și cooperarea internațională, construirea internațională facultate, schimburi culturale internaționale,“ să stabilească acum legături cu 212 universități din străinătate, să efectueze diverse forme de cooperare în schimb internațional de studenți, formarea profesorilor, educație de cooperare și așa mai departe, pentru a spori calitatea și nivelul de schimb internațional. educația studenților străini, a început în 1987, în ultimii ani, recruta de formare mai mult de 1500 de studenți în fiecare an.

Universitatea Shenzhen va continua să se bazeze în Shenzhen, bazându-se pe dezvoltarea economică și socială a Hong Kong și Macao și regiunea Delta Pearl River, internațional orientate, reformă și spirit inovator, cultiva talentele creative de înaltă calitate, pentru a conduce progresul și dezvoltarea societății, a realiza dezvoltarea coordonată a Universității Shenzhen, caracteristici de dezvoltare, deschidere de dezvoltare, dezvoltare face un salt, accelera construirea de nivel înalt, unic, modern, de primă clasă universitate.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Chinez

Vedea MA-uri » Vedea MSc » Vedea BA-uri » Vedea Doctorat »

Programe

Această școală oferă și:

MA

Maestru Al Artelor în Predarea Limbii Engleze La Vorbitori De Limba Chineză

Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2018 China Shenzhen

Master în programul TESOC, sponsorizat de Școala de Limbi Străine și Institutul de Cercetare Științifică Seadragon, este special conceput pentru studenții din afara continentului chinez, care nu au experiență sau au puțină experiență în predarea limbii engleze, dar doresc să predea limba engleză în școlile și comunitățile din China. [+]

Master of Arts în predarea limbii engleze la vorbitori de limba chineză

Aplicații deschise - 1 noiembrie 2017

Data limită de depunere - 10 martie 2018

Universitatea Shenzhen este o universitate publică cuprinzătoare situată în avanpostul Chinei de sud - Shenzhen. Ca o zonă economică renumită, Shenzhen are un puternic spirit etnic social și de afaceri care susține și încurajează inovația și spiritul antreprenorial. Shenzhen este adiacentă la cele două metropole internaționale - Hong Kong și Macao, cu cea mai rapidă creștere economică și joacă un rol de lider în cursul modernizării și internaționalizării Chinei. Shenzhen are acum o populație de peste 1.000.000 de străini, și astfel utilizarea limbii engleze devine din ce în ce mai comună. Cererea de profesori nativi de limbă engleză, care au atât o experiență în învățarea limbilor străine și predare, cât și o înțelegere aprofundată a culturii chineze este în creștere.... [-]