Universidad Central Chile

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Cine suntem noi?

Universitatea Centrală din Chile este o instituție de învățământ superior național și privat - nonprofit - care preia formarea academică dintr-un angajament ridicat față de țară de a livra în țara sa un cetățean cu conștiință socială, promotor al valorilor toleranța, pluralismul și echitatea, precum și respectul și acceptarea diversității în toate domeniile muncii lor. Universitatea are o valoare fundamentală formarea integrală a studenților săi. Aceasta implică o perspectivă a învățării intenționate, care tind să consolideze o personalitate responsabilă, critică, participativă, creativă și de susținere, cu capacitatea de a recunoaște și de a interacționa cu mediul său și de a-și construi astfel identitatea culturală. Acesta urmărește să promoveze creșterea umană printr-un proces care implică o viziune multidimensională a persoanei și tinde să dezvolte aspecte precum inteligența emoțională, intelectuală, socială, materială și etică. Rolul corporației ca centru de iradiere și difuzor al cunoașterii, artei, sportului, tradițiilor și istoriei naționale în societate este, de asemenea, de o importanță vitală.

Înființată în 1982, UCEN este - împreună cu alte două instituții - cea mai veche universitate privată din Chile. În prezent deține diplome tehnice la nivel superior, un sediu regional în La Serena și nouă facultăți care predă 31 de cursuri de licență și mai mulți absolvenți, masterat și doctoranzi; promovează în special cercetarea prin intermediul centrelor de studiu, al institutelor de cercetare și al unui Fond de cercetare internă, care sunt adăugate la activitatea de cercetare desfășurată în facultățile, școli și scaune. Cu mai mult de paisprezece studenți universitari și absolvenți și peste 20.000 de absolvenți, aceasta confirmă succesul său ca un caz unic în sistemul universitar chilian. Într-adevăr, deoarece constituie o propunere educațională diferită care reinvesteste toate profiturile sale în aceeași entitate; deține clădirile, terenurile și alte bunuri în care operează; și a cărui administrare și dezvoltare se sprijină pe propriii cadre universitare printr-o structură guvernamentală democratică.

UCEN are o infrastructură și echipamente de prim nivel și în renovare constantă, cu un total de 81.981 de metri pătrați construit. Are mai multe clădiri situate în centrul orașului Santiago, un centru sportiv în înălțime și un sediu regional în La Serena.

Instituția are un sigiliu de calitate, susținut de 34 de ani de predare excelentă, o pregătire excelentă a personalului nostru academic și o activitate de extindere extensivă desfășurată pentru a pregăti profesioniști competenți cu o vocație pentru serviciul public, principii care sunt evidente atât în misiunea ca și în valorile casei noastre de studii.

vedere

Fiind o universitate legată de societate în diversitatea sa, cu o poziție consolidată în Santiago și La Serena. Formator de persoane integrale, cu o ofertă de programe academice de calitate în diferitele lor nivele și generatoare de cunoștințe în domenii de interes instituțional. Toate acestea, în cadrul unui management eficient și al unei poziții financiare stabile și durabile.

misiune

Oferiți o educație superioară de excelență și o pregătire cuprinzătoare a oamenilor într-un cadru de valoare, creând noi oportunități pentru studenții și absolvenții lor; generând cunoștințe în domenii selective și corelând sarcinile instituționale cu cerințele societății și ale țării.

Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă

Vezi programe de masterat » Vedea LLM » Vedea MBA-uri »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Maestru în Educație Incluzivă

Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă February 2019 Chile Santiago

Formarea profesională a Maestrului în Educația Inclusivă a Universității Centrale din Chile este îmbogățită cu contribuțiile cadrelor universitare (as) de experiență remarcabilă în domeniul educației și cercetării incluzive. În acest cadru, programul vizează formarea profesioniștilor capabili să promoveze și să contribuie la o educație echitabilă și de calitate pentru toți, fără discriminare de orice fel, recunoscând în diversitate oportunitatea de a construi o societate mai dreaptă și mai democratică și inclusiv. [+]

Descrierea generală

Formarea profesională a Maestrului în Educația Inclusivă a Universității Centrale din Chile este îmbogățită cu contribuțiile cadrelor universitare (as) de experiență remarcabilă în domeniul educației și cercetării incluzive. În acest cadru, programul vizează formarea profesioniștilor capabili să promoveze și să contribuie la o educație echitabilă și de calitate pentru toți, fără discriminare de orice fel, recunoscând în diversitate oportunitatea de a construi o societate mai dreaptă și mai democratică și inclusiv.

Acest profesionist din domeniul educației va fi posesorul unei cunoașteri ample și actualizate în domeniul politicii educaționale și al managementului pentru transformarea și îmbunătățirea continuă a condițiilor care favorizează incluziunea educațională. Va fi în măsură să gestioneze și să diversifice curriculumul pentru a răspunde diversității și pentru a asigura învățarea și participarea tuturor studenților. De asemenea, să proiecteze și să elaboreze propuneri și proiecte de cercetare care să contribuie la rezolvarea problemelor concrete în educația incluzivă.... [-]


Maestru în Predare Pentru învățământul Superior

Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă February 2019 Chile Santiago

Formarea profesională a Maestrului de predare pentru învățământul superior al Universității Centrale din Chile este îmbogățită cu contribuțiile cadrelor universitare (de) experiență remarcabilă în domeniul educației, managementului academic și cercetării. În acest cadru, programul vizează formarea profesioniștilor care pot contribui la dezvoltarea învățământului superior în domeniile predării, calității educaționale și procesului și cercetării, recunoscând că aceste domenii sunt fundamentale pentru viitorii profesori universitari sau pentru cei care lucrează deja la acest nivel educațional. [+]

Descrierea generală

Formarea profesională a Maestrului de predare pentru învățământul superior al Universității Centrale din Chile este îmbogățită cu contribuțiile cadrelor universitare de experiență remarcabilă în domeniul educației, managementului academic și cercetării. În acest cadru, programul vizează formarea profesioniștilor care pot contribui la dezvoltarea învățământului superior în domeniul calității și cercetării în predare, educație și proces, recunoscând că aceste domenii sunt fundamentale pentru viitorii profesori universitari sau pentru cei care lucrează deja la acest nivel educațional.

Acest profesionist în domeniul învățământului superior este titularul unei cunoașteri largi și actualizate în domeniul predării, identificării și analizării relațiilor dintre practica andragogică și concepțiile privind predarea, evaluarea și învățarea. și studenți adulți în învățământul superior. De asemenea, este capabil să analizeze abordările curriculare și relația lor cu dezvoltarea predării în procesele de formare în învățământul superior, având în vedere politica de calitate a procesului propriu pentru învățământul superior din Chile. De asemenea, este capabil să proiecteze, să implementeze și să consilieze proiecte de îmbunătățire a predării în învățământul superior, propunând soluții la practica pedagogică în învățământul superior, pe baza analizei și cercetării sale.... [-]


Master în Studii De Gen și Intervenție Psihosocială

Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă February 2019 Chile Santiago

Programul de masterat în Studii de gen și Intervenție psihosocială vizează formarea profesioniștilor care pot contribui la dezvoltarea intervenției psihosociale din perspectiva de gen, precum și studiile feministe și de gen în domeniile predării, formulării politicilor public, crearea și gestionarea programelor și proiectelor sociale, intervenția, evaluarea și cercetarea. [+]

Descrierea generală

Programul de masterat în Studii de gen și Intervenție psihosocială vizează formarea profesioniștilor care pot contribui la dezvoltarea intervenției psihosociale din perspectiva de gen, precum și studiile feministe și de gen în domeniile predării, formulării politicilor public, crearea și gestionarea programelor și proiectelor sociale, intervenția, evaluarea și cercetarea.

Acest profesionist al domeniului intervenției psihosociale este posesorul unei cunoașteri largi și actualizate în domeniul planificării, managementului, intervenției și cercetării, gestionând o perspectivă teoretică solidă care permite înțelegerea complexă și argumentarea contribuțiile teoriilor feministe și de gen la științele sociale atât la nivel teoretic, cât și la nivel aplicat. De asemenea, este capabil să încorporeze și să aplice studii și categorii, ca un instrument teoretico-politic deosebit de plauzibil atunci când gândește și acționează în domeniul intervenției psihosociale, pe de altă parte este capabil să proiecteze, să implementeze și să consilieze proiecte, propune politici publice, precum și programe și proiecte sociale, încorporând modele și soluții la problemele psihosociale din analiza și cercetarea lor.... [-]