ESPM

Introducere

Citește Descrierea Oficială

ESPM

ESPM sa născut în 1951 printr-un proiect al Rodolfo Lima Martensen, participarea la o invitație de la Pietro Maria Bardi, apoi director al São Paulo Muzeul de Arta (MASP) - și susținut de Assis Chateaubriand, presedinte al Associated Newspapers în timpul cel mai mare grup media din Brazilia. Cu numele de MASP Advertising School, a avut loc inițial o sală de muzeu.

Sub îndrumarea Martensen și sloganul „Teach care face“, școala sa întâlnit la acel moment, profesioniștii de pe piață pentru a livra curs gratuit; dar a păstrat în prezent filosofia asociază întotdeauna practica cu teoria, care astăzi caracterizează cele mai multe cursuri universitare.

Și deja cu numele de São Paulo Scoala de Propagandă a rămas instalat pe MASP pana in 1955, cand sa mutat la propriul său sediu în aceeași clădire, și a câștigat denumirea „superioară“. În 1971, Otto Hugo Scherb a preluat și a propus schimbarea numelui la Escola Superior de Propaganda e Marketing, menținut până în prezent. Cu sprijinul Antonio Delfim Neto - la ministrul de finanțe timp și, de asemenea, un exponent al USP - cursul a fost adaptat pentru formatul de patru ani, apoi cursuri de comunicare create și la scurt timp după, recunoscut de Ministerul Educației.

Misiune, viziune și valori

MISIUNE

Generarea de valoare pentru liderii societății care fac transformatoare pentru educație.

viziunea 2020

Fii cea mai importantă instituție de învățământ, de învățare și de cercetare - în comunicare, management și tehnologie - orientată spre piață.

valorile

  • durabilitatea economică, socială și de mediu
  • Îmbunătățirea și promovarea culturii braziliene
  • sistem social bazat pe libera inițiativă, libertatea de exprimare, standardele etice și meritocrației
  • Transformarea, creativ și inovator, ca motivator principal al acțiunilor noastre
  • Oamenii comise, respectate și apreciate
Această școală oferă programe în:
  • Portuguese (Brazil)

Vezi programe de masterat » Vedea Doctorat »

Programe

Această școală oferă și:

Masterat

Diplomă de master profesional în comportamentul consumatorilor

Campus Cu jumătate de normă March 2019 Brazilia São Paulo

Programul de Master Professional în Comportamentul consumatorului (MPCC) are drept scop de a instrui profesioniști capabili să înțeleagă rolul consumului și consumatorilor în societatea contemporană, subliniind fundamentele lor sociale și culturale, în scopul de a contribui la creșterea competitivității organizațiilor și îmbunătățirea colectivă bunăstării. [+]

poartă

Programul de Master Professional în Comportamentul consumatorului (MPCC) are drept scop de a instrui profesioniști capabili să înțeleagă rolul consumului și consumatorilor în societatea contemporană, subliniind fundamentele lor sociale și culturale, în scopul de a contribui la creșterea competitivității organizațiilor și îmbunătățirea colectivă bunăstării.

Există două obiective specifice:

Dezvoltarea abilităților de interpretare, analiză și evaluare a deciziilor de consum. Promovarea integrării pe verticală a cunoștințelor privind relațiile / consumul de marketing, în scopul de a pregăti specialiști pentru a lucra în marketing și consum la aplicarea cunoștințelor în situații de piață, precum și în cercetare. Zona de concentrare: comportamentul consumatorului ... [-]

Diplomă de master profesionist în gestionarea economiei creative

Campus Cu jumătate de normă 2 anii March 2019 Brazilia Rio de Janeiro

Master Professional este direct legată de inovare și cercetare aplicată. Printr-un nivel academic ridicat, aliniat cu baza de cercetare solidă și aplicații tematice pentru piața forței de muncă, este posibil să se analizeze situațiile care decurg din viața de zi cu zi într-un domeniu de aplicare mai larg și de a le anticipa. [+]

PREZENTARE

Master Professional este direct legată de inovare și cercetare aplicată. Printr-un nivel academic ridicat, aliniat cu baza de cercetare solidă și aplicații tematice pentru piața forței de muncă, este posibil să se analizeze situațiile care decurg din viața de zi cu zi într-un domeniu de aplicare mai larg și de a le anticipa.

Printre principalele intrări pentru a efectua acest tip de cartografiere sunt: ​​informații, tehnici și instrumente care provin din domeniile design, comunicare și administrare.

Profilul absolvenților

Managerii și antreprenorii de activități strategice în economia creativă.

Absolvenții de Master Professional va fi, în esență, manageri strategici și antreprenorilor din sectoarele artistice, culturale și creative. Ei vor fi instruiți să lucreze în: echipamente de proiectare și de produse culturale, rețele creative colaborative, procesele de inovare, tehnologie pentru industria de creație, comunicare organizațională, planificarea sectoarelor creative, produse de comunicare și de marketing, experiență de divertisment captivantă și patrimoniul cultural.... [-]


Mestrado profissional em produção jornalística e mercado

Campus Cu jumătate de normă March 2019 Brazilia São Paulo

De asemenea, în cadrul programelor Mestrado Profissional, Producão Jornalística e Mercado (MPPJM), ESPM a fost înființat în cadrul unui program de inovare a producției și al inovației, în cadrul căruia se desfășoară activități în domeniul organizațiilor, alături de societăți civile. [+]

Objetivo

O Mestrado Profissional em Produção Jornalística e Mercado (MPPJM) da ESPM tem como objectivo habilitar profissionais para gerenciar processos de produção de inovação, visando atender à la demandas das organizações públicas, privadas e da sociedade civil.

Ores de la Mestrado Profissional em Produção Jornalística e Mercado (MPPJM), de asemenea, de la programele de dezvoltare,

Exercitarea și apărătorii de jurnalismo ético, responsabilável e orientado ao interesse social; Compreendentul este un atestat ca cerință în societate contemporană, marcada pela interactividade e transmutação dos papeis dos sujeitos envolvidos nos procesos comunicacionais; Procesul inovator nu este un proces de organizare a unei colaborări în domeniul organizării și al ocupării forței de muncă și al unei societăți civile; Propor soluții și modele de aplicații și echipamente de comunicații, care nu pot fi clasificate și nu fac obiectul comunicațiilor; Desenvolver proceses de criza și explorarea noului potențial de distribuție și circulație a conteudului jornalistic; Produzir conteúdos inovadores em jornalismo, tendo em vista as demandas contemporaneas em contexto de constante mutção tecnológica; Aplicarea metodologiilor, instrumentelor și a obiectivelor de realizare a rezultatelor obținute; Emprender consideră că o propunere de modele de negociere a propunerilor și / sau a serviços em jornalismo para outras empresas e para a sociedade. Area de concentrare ... [-]