267 Marketing programs found
Filtre
- MSc
- Studii de marketing
- Marketing
267 Marketing programs found
Filtre
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
Tip de învățământ popular
Locații populare
Afișează mai puțin
MSc Programe în Studii de marketing Marketing
Alegerea de a urma o diplomă de masterat este importantă pentru persoanele care caută modalități de a-și spori potențialul de carieră și de a-și valorifica în domeniile lor respective. Acest tip de grad poate oferi o privire mai cuprinzătoare asupra diferitelor metode, teorii și materiale conexe pentru a ajuta un elev să obțină o înțelegere mai profundă a industriei sale.
Ce este un Master în Marketing? Această opțiune de grad poate oferi studenților posibilitatea de a obține o înțelegere mai aprofundată a conceptelor de bază, precum și de a descoperi subiecte mai avansate asociate cu marketingul și afacerea. Pentru a dezvolta cunoștințele aprofundate care vin cu acest nivel de educație, oamenii ar putea lua mai multe clase în subiecte precum managementul marketingului, analiza de marketing, marketingul pe internet, analiza consumatorilor și analizele de consum, analiza afacerilor, dezvoltarea de noi produse, comunicarea pentru management sau promoții și publicitate.
Odată ce o persoană termină un Master of Science în Marketing, el sau ea poate avea abilități tehnice și matematice mai puternice care pot impresiona angajatorii în acest domeniu. De asemenea, studenții au putut dezvolta abilități de leadership și de luare a deciziilor mai puternice pentru a-și spori capacitatea de a lucra atât în echipă, cât și independent.
Cei care caută un Master în Marketing găsesc adesea că poate dura doi până la trei ani pentru a termina cerințele de grad. Programele ar putea fi găsite la nivel global și online. Costurile pentru diferite colegii tind să varieze, astfel încât studenții potențiali ar trebui să cerceteze și să discute cu universitățile pentru a obține detaliile.
După terminarea școlii, persoanele cu acest nivel de educație în marketing se pot găsi eligibile pentru o varietate de titluri de locuri de muncă. Absolvenții având în vedere rolurile de conducere pot lua în considerare opțiunile cum ar fi coordonatorul de marketing, supraveghetorul de marketing, marketingul de marcă de plumb, managerul de marketing sau supraveghetorul vânzărilor promoționale. Alte opțiuni pe care cineva le-ar putea explora ar putea include un asociat de vânzări la nivel inițial, un coordonator de promoții și un specialist în marketing de evenimente.
Având o diplomă de master în marketing vă poate ajuta să căutați oportunități suplimentare de muncă. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.