138 Comunicații programs found
Filtre
- MA
- Jurnalism și comunicare în masă
- Comunicații
138 Comunicații programs found
Filtre
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
Tip de învățământ popular
MA Programe în Jurnalism și comunicare în masă Comunicații
Mulți studenți decid să urmeze un master în Comunicare, în scopul de a obține un nivel mai ridicat de competențe într-un domeniu competitiv. Acest grad avansat este asociat cu un set de aptitudini superioare de cercetare și prezentare în comunicații de afaceri.
Ce este un master în comunicare? Un Master of Arts în Comunicarea este o diplomă de studii postuniversitare care oferă studenților de cercetare avansată, scris, și prezentarea competențelor. Elevii vor investiga de obicei, subiecte bazat pe o gamă largă de discipline de curs care se vor aplica experiența lor academică pentru cariera lor. Elevii invata cele mai bune metode pentru a aduna datele și prezintă rezultatele aplicabile în scris și în vorbitul in public. Elevii de învățământ primesc, în procesul de a câștiga acest grad îi pregătește pentru o varietate de funcții de relații de afaceri.
Cursuri, cum ar fi de strategie, comportament organizațional, și tehnologii informaționale oferă mai multe zone de concentrare în funcție de interesele de carieră a elevilor. Prin cercetare, organizare de materiale, și de prezentare a rezultatelor care folosesc metode adaptate spre curs subiectul și traiectoria carierei legate, elevii își dezvoltă expertiza care le plasează în topul de colegii lor în domeniul de comunicații de afaceri.
Durata de timp este nevoie pentru a finaliza cursuri de către acest grad avansat variază în funcție de cerințele diferite ale programelor individuale, și, ca urmare a costului variază în funcție de instituții. Viitorii studenți trebuie să verifice cu fiecare instituție pentru a obține o viziune clară a costurilor în timp și de școlarizare necesare pentru a finaliza programul.
Cunoștințele și experiența acumulată este relevant pentru o varietate de domenii manageriale de comunicare, cum ar fi marketing, relatii publice, și de comunicații de organizare. Elevii folosesc de grade pentru a intra în relații publice pentru companii, devenind purtătorul de cuvânt publice pentru organizarea. Ele pot scrie sau răspunsuri la întrebările prezente, răspunde la întrebările mass-media în direct sau comunicate informații ambarcațiuni. Oportunități de marketing folosesc, de asemenea, abilități de comunicare; elevii folosesc abilitățile lor de cercetare și de prezentare pentru a crea mesaje. Comunicarea mesajelor eficient este nevoie în poziții în cadrul organizațiilor, precum și.
 
Viitorii studenți pot găsi instituției dreptul de a urmări gradul lor de căutare baza noastră de date extinsă de școli și compara cursuri, localizare, iar costul pentru nevoile lor și obiectivelor de carieră.Căutare pentru programul de mai jos și de contact direct la biroul de admitere al școlii de alegere prin completarea formularului de plumb.