Master of Science in Corporate Communication
Lugano, Elveţia
DURATA
4 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare *
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CHF 4.000 / per semester **
FORMAT DE STUDIU
În campus
* 30/04/24 pentru țările din afara UE/AELS; 30/06/24 pentru UE/AELS
** applicants whose official residence was in Switzerland or Liechtenstein at the time of the final high school exam - Maturità - pay a reduced semester fee of CHF 2,000 per semester
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Vă rugăm să vizitați site-ul universității și să aflați mai multe despre bursele noastre.
Curriculum
Structura si continutul
Programul se întinde pe doi ani (120 de credite ECTS).
În primul an, studenții MCC urmează cursuri de bază, în timp ce în al doilea an personalizează programele de studiu în funcție de interesele lor individuale și aplică ceea ce au învățat.
Primul semestru oferă o bază solidă de management general, care acoperă subiecte precum strategie, organizare, finanțe, managementul părților interesate și marketing.
Al doilea semestru oferă cursuri care abordează aspecte relevante de comunicare. Discuția lor este strâns legată de conceptele de management general, cu scopul de a evidenția modul în care comunicarea este în centrul practicilor de organizare și modul în care managementul comunicării necesită o înțelegere profundă a logicii organizaționale. De exemplu, cursul Corporate Identity and Image dezvoltă înțelegerea modului în care cultivarea identităților corporative, mărcilor și reputației susține și informează strategia corporativă generală. Alte exemple de cursuri complementare sunt Comportamentul organizațional și Comunicarea organizațională sau Elementele esențiale ale finanțelor și relațiilor cu investitorii. Cursurile metodologice completează oferta de cursuri de bază, bazate pe credința puternică că cercetarea este piatra de temelie a comunicării corporative și având în vedere relevanța și cantitatea tot mai mare de date care circulă astăzi.
Pe parcursul celui de-al treilea semestru, studenții pot alege dintr-o selecție bogată de cursuri opționale sau pot opta pentru un program de schimb cu o altă universitate din Elveția sau din străinătate. Portofoliul de cursuri opționale al masterului este organizat în șase arii tematice:
În ultimul semestru, studenții lucrează la capstone (18 ECTS) și urmează un set de cursuri de profesionalizare (12 ECTS). Pentru capstone, ei pot alege să lucreze în echipă la un proiect de teren, consultând organizațiile clienților sau să scrie individual o teză de master.
Studenții, dacă doresc, pot câștiga o specializare selectând 18 ECTS în cadrul aceleiași arii tematice (pentru mai multe detalii vezi Programul de studii).
Proiect de teren
Pe parcursul celui de -al patrulea semestru , studenții realizează un proiect de consultanță pentru o entitate de afaceri externă .
Lucrează în echipă și sunt îndrumați de membrii facultății care îi sprijină în gestionarea contactelor cu compania, în dezvoltarea proiectului și în pregătirea raportului final și a prezentărilor către companie. Pe parcursul proiectului de teren, echipele participă la grupuri de cercetare pentru a prezenta și discuta rezultatele intermediare ale activității lor de consultanță cu membrii și tutorii celorlalte echipe. Abordarea acestor proiecte se bazează pe dovezi și are ca scop elaborarea de recomandări eficiente .
Clasamente
CLASAMENTUL INTERNAȚIONAL
USI în Times Higher Education (THE) și Quacquarelli Symonds World University Rankings (QS), care sunt printre cele mai populare și binecunoscute clasamente globale din lume - cele mai recente date disponibile:
- QS World University Rankings 2023
locul 240 la nivel global
(din 1500 de universități luate în considerare) - Clasamentul mondial al universităților 2023
Interval 201-250
(din 1799 universități luate în considerare) - Cele mai bune universități mici din lume 2022
al 15-lea la nivel mondial
printre universitățile mici. - The Young University Rankings 2022
locul 57 la nivel mondial
printre universitățile „tinere” (mai puțin de 50 de ani) - QS Top 50 Under 50 2021
locul 26 la nivel mondial
printre universitățile „tinere” (mai puțin de 50 de ani)
U-MULTIRANK 2022
Cu 16 „A” în indicatorii luați în considerare, USI ocupă locul 3 în clasamentul universităților elvețiene ( Country Report Switzerland ).
CLASAMENTE PE DOMENIUL SUBIECTULUI
Pe lângă clasamentele globale ale universităților, USI a făcut progrese semnificative în clasamentele pe domenii:
- Clasamentul subiectelor
cu rezultate importante în special în informatică, clinică și sănătate, economie. - Forschungmonitoring
cu scoruri mari în clasamentele care măsoară impactul cercetării în Economie, mai ales când ne referim la cele mai prestigioase reviste academice din domeniu.
Rezultatul programului
Master of Science in Corporate Communication
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Profilurile de comunicare corporativă au căpătat o relevanță tot mai mare în ultimii 15 ani. Acestea implică roluri de conducere în ceea ce privește marca corporativă, cultură, reputație, responsabilitate socială, cu o abordare multi-stakeholder. Ele implică, de asemenea, o coordonare crescândă cu alte departamente precum Finanțe, HR, Compliance, Marketing etc.
Absolvenții pot urmări opțiuni de carieră legate de o funcție corporativă specifică în departamentele de comunicare cu o abordare holistică a planificării strategice a comunicării sau un profil de comunicare specializat în alte departamente în care este nevoie de expertiză în managementul comunicării. Exemple sunt afacerile publice, relațiile cu investitorii, sustenabilitatea sau profilurile de comunicare cu angajații.
Date de angajare
- Angajat 100%
- Timp mediu până la locul de muncă* 2 luni
(82% în decurs de 3 luni: 56% înainte de absolvire)