Master în design vizual și comunicare
Milan, Italia
DURATA
10 Months
LIMBI
Engleză, Italiană
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Nov 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Învățarea de a face și de a gândi: cu masteratul în design vizual, studenții învață metodologia pentru a dezvolta - prin design - concepte strategice și eficiente, pentru a compune și povesti povești vizuale capabile să dea formă unor comunicări complexe. Experimentarea în diverse domenii creative permite incursiuni exploratorii în domenii diferențiate, atât comerciale, cât și culturale, de la lumea analogică la cea digitală. În plus față de proiectele cu profesioniști de renume internațional, studenții sunt implicați în lecții metodice, în cadrul cărora dobândesc cunoștințe mai specifice pentru cercetare, regie artistică și branding.
Conducătorul cursului: Luca Ricci
Director de creație la wanderlust.vision. Premiat pentru lucrările sale de design grafic pentru ADOBE, este o stea în ascensiune în design.
Partener:
Oportunități profesionaleOPORTUNITĂȚI PROFESIONALE
La sfârșitul masteratului, va fi posibilă o carieră în studiouri de design, agenții de publicitate, companii, agenții web, instituții culturale și edituri, ca designer grafic, director de creație, director artistic, web designer.
Studenți ideali
Acest curs este destinat designerilor care dețin o diplomă de nivel întâi și/sau au acumulat o oarecare experiență profesională în probleme legate de design grafic, imagine, comunicare, produs și publicare, precum și tuturor celor care consideră că comunicarea este o carieră viabilă. alegere și un ajutor puternic pentru creșterea individuală. Acesta este un Master pentru cei care cred că detaliile fac toată diferența și sunt convinși că comunicarea și experiența se forjează atât la nivel emoțional, creativ și artistic, cât și în ceea ce privește strategia.
Oportunități de carieră
Designerii vizuali își găsesc locuri de muncă în domenii în care firmele trebuie să se relaționeze cu publicul, cum ar fi în redactii, companii de producție și start-up-uri. Și, de asemenea, bineînțeles, în industria de design și comunicare, ca freelanceri sau în galaxia birourilor și agențiilor locale și internaționale de design grafic, branding, publicitate, digital și service design. De la o interfață de utilizator ATM până la creditele pentru titluri de televiziune, de la pachete de biscuiți la amenzi pentru viteză, de la ziarele pe care le citim la evenimentele la care participăm până la șosetele pe care îi purtăm, întreaga lume este o mină uriașă de oportunități pentru design.
Galerie
Curriculum
Lucrul și gândirea împreună: studenții își dezvoltă – în timp ce proiectează – abilitățile lor în compoziție, desen și utilizarea tipografiei și a fotografiei, precum și bazele afișării datelor și a prototipării ca baze tehnice și artistice pentru a da formă ideilor. În același timp, studenții experimentează diferite abordări ale cercetării, pentru a înțelege problema designului și a legăturilor sale și pentru a genera idei care au un impact real. Proiectele acoperă o varietate de domenii de imagine și comunicare culturală, comercială și editorială, creând produse pentru aplicații fizice și digitale.
Subiecte
- Cercetare
- Direcția artistică
- Branding
- Publicare
- Tipografie și icoane
- Afișarea datelor
- Orientare și semnalizare
- Design digital și interfață utilizator
- Generarea conceptului
- Design grafic/comunicare integrat