Keystone logo
Sorbonne University Abu Dhabi Master în managementul înregistrărilor și studii arhivistice
Sorbonne University Abu Dhabi

Master în managementul înregistrărilor și studii arhivistice

2 Years

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

AED 166.400

În campus

Introducere

Programul de masterat de doi ani în Records Management and Archival Studies oferit la Sorbonne University Abu Dhabi a fost conceput în colaborare cu Arhivele Naționale din Emiratele Arabe Unite datorită cererii ridicate în acest domeniu. Programul este predat în limba engleză de lectori și experți internaționali din industrie care oferă studenților cele mai înalte niveluri de competențe științifice și profesionale într-un domeniu care s-a dezvoltat rapid în ultimele decenii.

Programul de masterat în Records Management and Archival Studies este un program cuprinzător pentru factorii de decizie, care oferă un nivel ridicat de educație intelectuală, precum și capacitatea de a gândi critic și autonom și de a efectua cercetări pe teme noi.

Diploma este acordată de Sorbonne Université (Franța). Titlul complet al programului este Masterat în domeniul Științe umane și sociale; Domeniul: Istorie: Istorie; Specialitatea: Records Management and Archival Studies. În sistemul academic francez, această specializare este de obicei legată de Istorie, datorită tradiției îndelungate a înregistrărilor istorice și a arhivelor. Cu toate acestea, programul propus se concentrează în principal pe problemele de bază ale gestionării înregistrărilor și studiilor arhivistice într-un context profesional.

Programul va pregăti studenții să devină profesioniști experimentați în domeniu, în special în urma revoluției digitale și a tranziției către e-administrație și administrație fără hârtie, își propune să:

  • Pregătirea studenților pentru cariere de succes și productive în poziții de conducere de nivel superior și mediu în organizații private și publice, locale și internaționale, și/sau pentru continuarea studiilor de doctorat în managementul documentelor și arhivelor.
  • Să ofere studenților cunoștințe de bază și competențe profesionale în domeniul gestionării documentelor care să le permită să evalueze normele și practicile internaționale și să îi pregătească pentru gestionarea proiectelor și guvernanța informației într-o varietate de contexte organizaționale.
  • Să insufle studenților abilități de conducere și gândire critică pentru a face față provocărilor legate de înregistrări și arhive și pentru a implementa soluții adecvate.
  • Promovarea conștiinței culturale prin conservarea materialelor documentare de toate tipurile și formele și promovarea cercetării și descoperirii.

Structura curriculumului în sine și a cursurilor individuale este un rezultat al conștientizării naturii academice și practice a activității arhivistice.

Admitere

Curriculum

Burse și finanțare

Oportunități de carieră

Despre Școală

Întrebări