Master în comunicare și advocacy
Harrisonburg, Statele Unite ale Americii
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Aug 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Elevii se înscriu în programul de comunicare și advocacy, deoarece îi echipează cu instrumentele de cunoaștere de care au nevoie pentru a efectua schimbări pozitive în lume. Elevii învață cum să pledeze, nu numai pentru ei înșiși, ci și pentru schimbări sociale și politice, comunități marginalizate și alte persoane sau grupuri care au nevoie în întreaga lume. Cu abordarea sa de cohortă mică, programul beneficiază de perspectivele studenților interni și internaționali.
De ce comunicare și advocacy la JMU?
Programul oferă un curriculum de ultimă oră care pregătește elevii să fie avocați calificați și etici în fața problemelor, contextelor și tehnologiilor de comunicare din secolul XXI care se schimbă rapid. Programul oferă cercetare avansată și formare în comunicare și advocacy, cu cursuri concentrate în comunicarea de mediu, comunicarea sănătății și comunicarea strategică. Programul este ideal atât pentru studenții care urmează cariere academice, cât și pentru profesioniștii care doresc să avanseze la locul de muncă.
Programul nostru de masterat în comunicare și advocacy vă oferă abilitățile de a fi o voce pentru schimbare în lume.
Fie că este vorba de advocacy interpersonală ca avocat la locul de muncă sau ca avocat al pacientului într-un spital, lucrând la nivel de comunitate ca coordonator al programului de informare cu populațiile vârstnice sau promovând la nivel național și global ca manager de relații publice pentru un nonprofit de mediu, absolvenții noștri sunt pregătiți să fie un avocat al schimbării.
Programul
Programul nostru oferă atât avantajele unui program general de masterat în comunicare, cât și al unui program specializat. În plus față de o bază solidă în studii de comunicare, acest program oferă trei concentrații:
concentraţii
Comunicarea privind sănătatea
Studenții absolvenți interesați să se specializeze în advocacy în contextul comunicării în domeniul sănătății vor finaliza lucrările de curs într-o gamă largă de situații de îngrijire a sănătății.
Studenții care absolvă cu o concentrare în comunicarea în domeniul sănătății vor fi pregătiți să lucreze într-o varietate de setări nonprofit, guvernamentale și corporative, construind și evaluând mesaje și campanii legate de sănătate, educând publicul folosind mesaje adecvate din punct de vedere cultural concepute pentru a ajunge la diverse grupuri și pledând pentru pacienți și clienți într-o varietate de contexte de îngrijire a sănătății.
Comunicare de mediu
Studenții absolvenți interesați să se specializeze în comunicarea de mediu vor finaliza lucrările de curs, concentrându-se pe natura multifacetică a advocacy-ului pentru mediu, forumuri cheie prin care sunt identificate, contestate și gestionate interesele concurente locale la cele internaționale, precum și modul în care sunt încadrate, contestate diferite niveluri de risc , și negociat.
Elevii absolvenți cu o concentrare în comunicare de mediu vor fi pregătiți să lucreze într-o varietate de setări nonprofit, guvernamentale și corporative, construind și evaluând campanii de mediu, facilitând luarea deciziilor organizaționale și de grup cu privire la problemele legate de practicile de mediu, să comunice în mod eficient cu părți interesate variate cu interese conflictuale , și educă și motivează diverse audiențe cu privire la interesele de mediu.
Comunicare strategică
Studenții absolvenți interesați să se specializeze în comunicarea strategică vor finaliza lucrările de curs axate pe abordarea analitică bazată pe cercetare utilizată de avocații contemporani pentru a aborda provocările și oportunitățile de comunicare din sectoarele public și privat.
Studenții cu o concentrare în comunicare strategică vor fi pregătiți să lucreze într-o varietate de setări corporative, guvernamentale și nonprofit, construind și evaluând campanii de comunicare, facilitând luarea deciziilor organizaționale și de grup, angajându-se eficient cu părțile interesate interesate și educând și motivând diverse audiențe.
MA este un program de 36 de credite care include:
- 18 ore de curs de bază în studii de advocacy, teorie și contexte aplicate și metode de cercetare în comunicare.
- Nouă ore de studiu concentrat pe subiecte de advocacy evidente atât în contexte academice, cât și profesionale, cum ar fi mediul, sănătatea și comunicarea strategică.
- Nouă ore dedicate unei opțiuni de proiect major de teză sau credit de stagiu concepută pentru a facilita calificările profesionale și academice specifice în domeniu. Include trei ore de cursuri elective.
sau
- Nouă ore de curs electiv legate de examenul cuprinzător.
Nucleul se întinde pe teorie și contexte aplicate, precum și pe metode și instrumente de cercetare. Este conceput pentru a pregăti elevii să examineze, să evalueze, să critice și să dezvolte practici sistematice de promovare a comunicării într-o gamă largă de domenii. Cerințele de profunzime și practicum permit elevilor să dezvolte competențe în domenii specifice ale studiilor de advocacy.
James Madison University","author_url":"","source":""}" alt="141836_141810_MasterinCommunicationAdvocacyphoto.jpg" />
Oferta de cursuri
|
|
Membrii facultății noastre
- Sunt profesori dedicați, cu experiență,
- Sunt lideri premiați în domeniul lor și
- Aduceți experiență profesională în comunicare și advocacy în clasă.
Studentul nostru tipic
- Vrea să facă o diferență în lume prin advocacy,
- Îi place să învețe și este încântat să poată participa la cel puțin o conferință pe an prin granturile noastre de călătorie,
- Dorește o carieră de succes în organizații non-profit, comunicare strategică, ONG-uri, advocacy pentru sănătate sau mediu,
- Sau poate doriți să urmați un doctorat. după stăpânul lor.
Cerințe de aplicare
- O declarație scrisă a obiectivelor educaționale și profesionale care abordează modul în care programul MA JMU în comunicare și advocacy vă va permite mai bine să atingeți aceste obiective. (500 de cuvinte).
- CV sau curriculum vitae.
- Eseu - Definiți și apărați definiția dvs. de advocacy. Care este rolul comunicării în advocacy? Explicați-vă ideile în 500-700 de cuvinte. Asigurați-vă că ați corectat eseul. Veți fi evaluat în ceea ce privește calitatea argumentării și claritatea scrisului.
- Două scrisori de recomandare de la profesori, angajatori și alți profesioniști calificați pentru a judeca capacitatea solicitantului de a finaliza cu succes un program de absolvent. Scrisorile de recomandare pentru cei care solicită asistență didactică absolventă ar trebui să abordeze potențialul solicitantului pentru predare.
Materiale suplimentare (opțional)
Studenții care nu au urmat cursuri de licență în metode de cercetare în comunicare sau într-un domeniu conex sunt încurajați să trimită un eșantion de scriere care să le demonstreze competențele de scriere, cercetare și analitică. Studenții care au întrebări despre pregătirea metodelor lor de cercetare sunt încurajați să contacteze directorul de program.
Cariere în advocacy
Avocații vorbesc în interesul indivizilor și al grupurilor și ajută în toate fazele dezvoltării comunicării către îndeplinirea obiectivelor interpersonale și organizaționale. Avocații calificați adoptă diverse strategii de comunicare care îi ajută pe clienți să articuleze interesele și rezultatele dorite; dezvoltați planuri pentru implementarea schimbării și concepeți mesaje eficiente pentru publicul țintă.
Combinația unică de rigoare teoretică, formare în cercetare și concentrare pe abilități practice de advocacy situează profesionistul în comunicare ca fiind competitiv pe piața profesională. Absolvenții sunt pregătiți pentru o varietate de posturi.
Cariere în comunicare, în organizații de advocacy și în firme de consultanță
- Specialist în comunicare,
- Director Relații Publice,
- Coordonator de advocacy și manager de proiect,
- Director de advocacy și cercetare,
- Manager de proiect,
- Manager program / campanie,
- Specialist în advocacy și comunicare strategică,
- Consultant în advocacy,
- Coordonator de informare,
- Ombudsman comunitar.
- Relatii media,
- Cercetare și dezvoltare de programe,
- Relații / relații comunitare și
- Educaţie.
Deoarece studenții sunt instruiți pe scară largă în competențele de comunicare ale advocacy, sunt pregătiți pentru o varietate de poziții în orice număr de organizații legate de advocacy, de la companii nonprofit la agenții internaționale neguvernamentale mari (ONG-uri).
Galerie
Curriculum
Programul
Programul nostru oferă beneficiile atât ale unui program de master în comunicare generală, cât și ale unui program de specialitate. În plus față de o bază solidă în studiile de comunicare, acest program oferă trei concentrări:
Concentratii
Comunicarea în sănătate
Studenții absolvenți interesați să se specializeze în advocacy în contextul comunicării în domeniul sănătății vor finaliza cursurile într-o gamă largă de situații de îngrijire a sănătății.
Studenții care absolvă cu o concentrare în Comunicarea în sănătate vor fi pregătiți să lucreze într-o varietate de setari nonprofit, guvernamentale și corporative, construind și evaluând mesaje și campanii legate de sănătate, educând publicul folosind mesaje adecvate din punct de vedere cultural, concepute pentru a ajunge la diverse grupuri și susținând pacienți. și clienți într-o varietate de contexte de îngrijire a sănătății.
Comunicarea de mediu
Studenții absolvenți interesați să se specializeze în comunicarea de mediu vor finaliza lucrările de curs concentrându-se pe natura multifațetă a advocacy pentru mediu, forumuri cheie prin care sunt identificate, contestate și gestionate interesele locale și internaționale concurente, precum și modul în care sunt încadrate, contestate diferite niveluri de risc. , și negociat.
Studenții care absolvă cu o concentrare în Comunicarea de mediu vor fi pregătiți să lucreze într-o varietate de medii nonprofit, guvernamentale și corporative, construind și evaluând campanii de mediu, facilitând luarea deciziilor organizaționale și de grup cu privire la problemele legate de practicile de mediu, să comunice eficient cu diverse părți interesate cu interese conflictuale. și educați și motivați diverse audiențe în ceea ce privește interesele de mediu.
Comunicare strategică
Studenții absolvenți interesați să se specializeze în comunicare strategică vor finaliza cursurile axate pe abordarea analitică bazată pe cercetare, utilizată de susținătorii contemporani pentru a aborda provocările și oportunitățile de comunicare din sectoarele public și privat.
Studenții cu o concentrare în comunicare strategică vor fi pregătiți să lucreze într-o varietate de setari corporative, guvernamentale și nonprofit, construind și evaluând campanii de comunicare, facilitând luarea deciziilor organizaționale și de grup, interacționând eficient cu părțile interesate și educând și motivând diverse audiențe.
MA este un program de 36 de ore de credit care include:
- 18 ore de curs de bază în studii de advocacy, teorie și contexte aplicate și metode de cercetare în comunicare.
- Nouă ore de studiu concentrat pe subiecte de advocacy importante atât în contexte academice, cât și profesionale, cum ar fi mediul, sănătatea și comunicarea strategică.
- Nouă ore dedicate unei opțiuni majore de proiect de teză sau credit de stagiu menit să faciliteze calificări profesionale și academice specifice în domeniu. Include trei ore de lucru la curs opțional.
sau
- Nouă ore de lucru la curs opțional legate de examenul cuprinzător.
Nucleul cuprinde teorie aplicată și contexte, precum și metode și instrumente de cercetare. Este conceput pentru a pregăti studenții să examineze, să evalueze, să critice și să dezvolte practici sistematice de advocacy în comunicare într-o gamă largă de domenii. Cerințele de profunzime și de practică permit studenților să dezvolte competențe în domenii specifice ale studiilor de advocacy.
Oferte de curs
|
|
Membrii facultății noștri
- Sunt profesori dedicați, cu experiență,
- Sunt lideri premiați în domeniul lor și
- Aduceți experiența profesională în comunicare și advocacy în sala de clasă.
Studentul nostru tipic
- Vrea să facă o diferență în lume prin advocacy,
- Îi place să învețe și este încântat să poată participa la cel puțin o conferință pe an prin bursele noastre de călătorie,
- Își dorește o carieră de succes în organizații non-profit, comunicare strategică, ONG-uri, advocacy pentru sănătate sau mediu,
- Sau poate doriți să urmeze un doctorat. după Stăpânul lor.
Admitere
Rezultatul programului
Acest program pregătește studenții să fie competitivi în programele de doctorat recunoscute la nivel național.
Studiul comunicării și advocacy creează cunoștințe și conștientizare care îi ajută pe factorii noștri de schimbare locali, naționali și internaționali. Pentru studenții care doresc să urmeze un doctorat. program, un Master în Comunicare și Advocacy îi pregătește prin dezvoltarea abilităților lor de cercetare prin cursuri și proiecte auto-dirijate, experiență de prezentare la conferințe academice și prin formare pedagogică și experiențe de predare. Absolvenții programului nostru sunt bine pregătiți pentru provocările studiilor doctorale.
Burse și finanțare
Mulți studenți înscriși în acest program li se oferă un asistent pentru absolvenți, care reduce semnificativ costul școlarizării și plătește o bursă suficientă pentru a acoperi costul locuinței, mesei și alte cheltuieli.
Oportunități de carieră
Cariere în advocacy
Avocații vorbesc pentru interesele indivizilor și ale grupurilor și ajută în toate fazele dezvoltării comunicării către îndeplinirea obiectivelor interpersonale și organizaționale. Avocații calificați adoptă diverse strategii de comunicare care îi ajută pe clienți să-și articuleze interesele și rezultatele dorite; elaborați planuri pentru implementarea schimbării și concepeți mesaje eficiente pentru publicul țintă.
Combinația unică de rigoare teoretică, pregătire în cercetare și concentrare pe abilitățile practice de advocacy îl situează pe profesionistul în comunicare ca fiind competitiv pe piața profesională. Absolvenții sunt pregătiți pentru o varietate de posturi.
Cariere în comunicare, în organizații de advocacy și în firme de consultanță
- Specialist comunicare,
- Manager Relatii Publice,
- Coordonator de advocacy și manager de proiect,
- Director de advocacy și cercetare,
- Manager de proiect,
- Manager de program/campanie,
- Specialist în advocacy și comunicare strategică,
- Consultant de advocacy,
- Coordonator de sensibilizare,
- Avocatul Poporului comunitar.
- Relatii media,
- Cercetare și dezvoltare de programe,
- Diseminare/relații comunitare și
- Educaţie.
Deoarece studenții sunt instruiți pe scară largă în competențele de comunicare ale advocacy, ei sunt pregătiți pentru o varietate de poziții în orice număr de organizații legate de advocacy, de la companii nonprofit până la mari agenții internaționale neguvernamentale (ONG-uri).
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.