Master în afaceri internaționale cu amănuntul, durabilitate și tehnologii
London, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare *
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* vă încurajăm să vă completați cererea de înscriere cât mai devreme posibil, chiar dacă nu v-ați terminat programul de studii actual.
Introducere
Acest program vă va oferi cunoștințe fundamentale despre industria retailului, vă va prezenta o gamă variată de probleme contemporane și vă va învăța abilități în soluții creative și de ultimă oră bazate pe cadre intelectuale și practice de bază.
MA International Retail Business, Sustainability and Technologies combină studiile de afaceri cu amănuntul/management cu o explorare profundă a principiilor și practicii de durabilitate, soluții tehnologice la provocările contemporane și construirea abilităților necesare de conducere pentru a conduce aceste soluții înainte. Programul diferă de cursurile convenționale de management al retailului, care se concentrează exclusiv sau predominant pe aspectele restrânse de „management” ale afacerilor cu amănuntul. În schimb, adoptăm o abordare multidisciplinară care vă prezintă o gamă variată de probleme contemporane și vă oferă cunoștințe și abilități profesionale în soluții de ultimă oră, bazate pe trei domenii de bază de expertiză: afaceri internaționale cu amănuntul, durabilitate și leadership și date de vânzare cu amănuntul și Tehnologie.
Admitere
Burse și finanțare
Burse British Council pentru femei în STEM
Goldsmiths este încântată să anunțe Bursele British Council pentru femei în STEM pentru anul universitar 2022/23.
Burse GREAT 2022 (India și Pakistan)
În parteneriat cu British Council și Great Britain Campaign, Goldsmiths oferă 2 burse studenților din India și Pakistan care solicită cursuri postuniversitare.
Curriculum
Module obligatorii
Veți urma următoarele module obligatorii.
Titlul modulului Credite
Management internațional cu amănuntul 30 de credite
Gândire la durabilitate și leadership: consum și dezvoltare 30 de credite
Date și tehnologie de vânzare cu amănuntul 15 credite
Disertație 60 de credite
Module opționale
Veți alcătui apoi celelalte 45 de credite alegând din modulele de mai jos.
Titlul modulului Credite
Creative Social Media 30 de credite
Mărci de lux: retail, digital și marketing 30 de credite
Cultură, Turism și Regenerare 30 de credite
Relații culturale și diplomație II: Explorări 30 de credite
De la idee la realizare: gândire antreprenorială 15 credite
Inovație tehnologică și crearea pieței 15 credite
Strategie de marketing 15 credite
Comportamentul consumatorului 15 credite
Crearea experiențelor clienților 15 credite
Leadership și managementul talentelor 15 credite
Vizualizarea datelor și Web 15 credite
Practici critice de social media 15 credite
Cetățenia consumatorului și media vizuală 30 de credite
Social Media în viața de zi cu zi: o perspectivă globală 15 credite
Vă rugăm să rețineți că, din cauza angajamentelor de cercetare ale personalului, nu toate aceste module pot fi disponibile în fiecare an.