Master în Marketing și Comunicare
Paris, Franţa
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 20.350 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Caracteristici cheie
Masterul ESCP sunt programe orientate profesional în domenii specifice de management concepute pentru postuniversitari cu un obiectiv clar de carieră și duc la o specializare sau dublă abilitate ca răspuns la cererea corporativă pentru manageri cu înaltă calificare.
Acest Master este un program de un an academic cu normă întreagă conceput pentru studenții care dețin o primă diplomă de masterat la nivel academic sau profesional în inginerie, afaceri, arhitectură, medicină, drept, farmacologie, științe politice, arte sau orice alt grad absolvent.
Curriculum-ul cuprinde șase luni de cursuri cu normă întreagă, inclusiv un seminar internațional, urmat de o plasare a unei firme care durează cel puțin patru luni și finalizarea unei teze de specialitate care urmează să fie remisă la sfârșitul programului.
Cursurile sunt predate în limba engleză și limba națională a campusurilor noastre respective.
Galerie
Studenți ideali
Profilul MS Marketing și Comunicare
Pregătire academică:
- Afaceri 30%,
- Marketing și comunicare 27%,
- Drept și Științe Politice 14%,
- Știința vieții și a sănătății 12%,
- Economic/Finanțe 8%,
- Inginerie 5%,
- Științe umaniste/științe sociale 4%,
- Studenți internaționali 20%,
- Femei 72%, bărbați 28%
Deschiderea minții și diversitatea masteraților de specialitate:
Studenții acestui Master Specializat ESCP® în Marketing și Comunicare provin din diverse țări și au medii diferite: ingineri, studenți la literatură și drept etc.
Originari din 9 naționalități, ei formează un grup de participanți multiculturali, ceea ce face ca schimbul și lucrul în grup să fie cu atât mai îmbogățitor.
De la înființarea sa în 1989, ESCP Specialized Master® în Marketing și Comunicare a absolvit aproximativ 1000 de studenți care acum fac parte din rețeaua de absolvenți ESCP de 55.000 de membri.
Cerințe
- Posesorii unei diplome de prim master.
- Deținătorii unei diplome de licență (240 ECTS): cu o experiență profesională de minim 3 ani
- Deținătorii unei diplome de licență (240 ECTS) fără experiență profesională (admiși mai puțin de 30%)
Admitere
Curriculum
Învățăturile
Alternare de cursuri teoretice, conferințe, studii de teren și cazuri.
- Marketing: Marketing strategic, studii de marketing calitative și cantitative, managementul mărcii, comportamentul consumatorului, inovarea și lansarea produselor, marketing B2B ...
- Comunicare: Publicitate, planificare media și crearea publicității, comunicare corporativă și relații publice, promovare vânzări și marketing direct
- Management: Proces de coaching și recrutare, asertivitate, negociere, Improvizație
- Seminar de strategie media 360 °: Prezentarea de către experți în mass-media a specificităților și comunicării transversale 360 °.
- Caz live de strategie de marketing și caz live de strategie de comunicare
- Conferințe profesionale
Acest master specializat este, de asemenea, oferit pe bază de timp partajat Contact: [email protected]
Rezultatul programului
obiective
Antrenează-te în toate metodele și instrumentele de marketing și comunicare în noul mediu internațional al secolului 21 și dezvoltă abilități strategice și manageriale ascuțite pentru a răspunde nevoilor companiilor pe piețe foarte competitive.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Integrare profesională
39K € este salariul mediu la sfârșitul MS
La mai puțin de 3 luni de la părăsirea SM 78% sunt în activitate profesională.
41% dețin o poziție cu dimensiune internațională
În ce sectoare:
- Media / Editura / Arte / Cultură: 19%
- Lux: 19%
- Industria farmaceutică: 13%
- Comerț / distribuție: 9%
- Comunicare / Publicitate: 9%
- Altele: 31%
Acreditări
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.