MS Digital Communication și E-Influence
DURATA
2 Years
LIMBI
Franceză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
* MS 2 | MS 1: 7700 EUR
Introducere
Si la communication digitale touche toutes les entreprises, sa maîtrise n’en est pas pour autant instinctive !
Deveniți un as al comunicării 360! Acest curs de specialitate de doi ani (Ms1 360 și comunicare digitală și Ms2 Comunicare digitală și e-influence) vă va învăța să alegeți instrumentele care vor atinge strategic obiectivele de comunicare ale unei companii. Vei invata sa comunici diferit, si vei pleca cu un bagaj suficient de profesional, teoretic si practic, pentru a-ti aplica toate cunostintele in contextul diverselor proiecte si ulterior pe piata muncii. Pe tot parcursul anului, studenții de comunicare au șansa de a vorbi cu asociații, de a participa la seminarii sau chiar de a participa la un concurs de elocvență. Cu specialitatea e-influence în al doilea an, scufundă-te în lumea influencerilor pentru a-ți extinde influența digitală. Această ultimă specializare, care este încă puțin oferită în școli, este deja o sursă de angajare, și vă va oferi o diferențiere reală pe piața muncii.
Rezultatul programului
- Definiți o strategie de comunicare digitală prin definirea provocărilor prezenței organizației pe web
- Difuzați conținut strategic în timp ce transmiteți intern comentariile și așteptările utilizatorilor de internet
- Gestionează diversele relații externe cu partenerii digitali
- Propune soluții în ceea ce privește comunicarea digitală pentru a optimiza utilizarea noilor tehnologii
Curriculum
- Content marketing
- E-influence et Youtube
- Social media
- Communication d’influence
- Communication de crise & RP 2.0
- PAO
- Ux design
- Stratégie digitale
- Management de projets digitaux
- RSE et communication sociale
- Stratégie de marque et branding
- Crearea mobile (aplicații, filtre etc.)
- Media planning
Modalités d’évaluation
1ère année
- Étude de cas
- Contrôle continu
- Création de site web individuel
2ème année
- Étude de cas
- Contrôle continu
- Projet de développement (écrit + oral)
Furnizarea programului
Formation Initiale
- Rentrée: Octobre (fin des candidatures : 5 janvier)
- Rentrée décalée: Janvier (fin des candidatures : 31 janvier)
- Rythme: 1 ou 2 jours à l’école par semaine
- Stage: 44 jours minimum en rythme alterné avec les cours
Formation en Alternance
- Rentrée: Octobre (fin des candidatures : 5 janvier)
- Rentrée décalée: Janvier (fin des candidatures : 31 janvier)
- Ritm: 1 zi la școală și 4 zile la serviciu pe săptămână sau 2 zile la școală și 3 zile la serviciu pe săptămână
Formation en Ligne
- Înapoi la școală: în orice moment al anului
- Rythme: 3 ou 4 jours en entreprise par semaine si formation en alternance (calendrier adaptable)
- Stage: 44 jours minimum si formation en initiale
Oportunități de carieră
- Consultant en stratégie numérique
- Manager de comunicații digitale
- Designer graphique
- Director de marketing
- Copywriter
- Infographiste
- Développeur de site e-commerce
- Data scientist
- Responsable communication
- Manager comunicatii interne
- Ofițer de relații publice
- Planificator media
- Manager de proiect eveniment
- Chargé de communication
- Responsable en communication digitale
- Responsable de la stratégie mobile
- Social media strategist
- UX/UI designer