- MSc
- Europa
- Suedia
- Studii de marketing
- Marketing
- Marketing internațional
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
MSc Programe în Studii de marketing Marketing Marketing internațional
marketing internațional presupune utilizarea unor tehnici și principii de marketing la o scară mondială. Elevii din acest domeniu au de multe ori posibilitatea de a studia subiecte, cum ar fi promovarea internațională, strategii, finanțe la nivel mondial, reglementările guvernamentale, care vizează și alocarea resurselor.
Suedia (Sverige) este cea mai mare din țările nordice, cu o populație de aproximativ 9,5 milioane. Se învecinează cu Norvegia și Finlanda și este conectat la Danemarca prin podul de Öresund (Öresundsbron). Suedia are o tradiție puternică de a fi o țară deschisă, dar discret.
Un MSc, sau Masterat în Științe, reprezintă o diplomă academică recunoscută pe plan internațional care indică un nivel ridicat de competențe și cunoștințe legate de un anumit subiect sau domeniu. Majoritatea programelor de MSc durează aproximativ patru ani, iar absolvenții pot apoi să se alăture forței de muncă sau să studieze în continuare.