Keystone logo

149 MSc Programe în Jurnalism și comunicare în masă 2024

Filtre

Filtre

  • MSc
  • Jurnalism și comunicare în masă
Domenii de studiu
  • Jurnalism și comunicare în masă (149)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

MSc Programe în Jurnalism și comunicare în masă

Un Master of Science, sau MSc, este de obicei acordat persoanelor fizice care au finalizat cu succes o serie de cursuri avansate, legate de știință. Obținerea unei diplome de master este adesea o cerință pentru intrarea într-un program de doctorat.

Ce este un MSc în jurnalism și comunicare în masă? Deși orientarea specifică a programului poate varia în funcție de instituție, aceste programe vizează în general pregătirea studenților pentru poziții strategice sau operaționale în domeniul comunicării. Programele necesită deseori ca studenții să își demonstreze învățarea prin aplicarea teoretică și practică a cunoștințelor lor. Cursurile pot aborda aspecte cum ar fi managementul de proiect, comunicațiile mobile, publicitatea, managementul evenimentelor, marketingul public și marketingul social media. Cele mai multe programe se încheie cu un proiect de cercetare sau de cercetare și pot fi finalizate în mai puțin de trei ani.

Absolvenții acestor programe pot dobândi abilități care se dovedesc valoroase în toate aspectele vieții lor. Abilitățile de comunicare interpersonală eficiente, cunoștințele despre tehnologia web și abilitățile de prezentare sunt utile în și în afara locului de muncă.

Factori cum ar fi durata programului, locația instituției și statutul de înscriere joacă un rol în determinarea cheltuielilor legate de câștigarea unui MSc. Studenții potențiali trebuie să contacteze direct un reprezentant la o universitate pentru a afla detalii.

Cu un Master în Jurnalism și Comunicare în masă, mulți absolvenți consideră că au devenit mai comercializați la locul de muncă. Angajatorii actuali și potențiali pot căuta persoane cu diplomă de masterat pentru a ocupa poziții de nivel înalt în cadrul organizațiilor lor, cum ar fi analistul în domeniul cercetării de piață, managerul pentru relații publice, managerul de publicitate, strategul social media, directorul de comunicații de marketing, analistul și copywriterul senior. Aceste poziții necesită deseori absolvenții să-și folosească cunoștințele și abilitățile interpersonale și de comunicare pentru a produce materiale sau pentru a rezolva problemele companiei.

Master în programe de jurnalism și comunicare în masă sunt de obicei oferite la instituții din întreaga lume. Pentru a găsi cel mai potrivit pentru dvs., căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.