Keystone logo

12 Masterat Programe în Studii de Management Managementul brandului 2024

Filtre

Filtre

  • Masterat
  • Studii de Management
  • Managementul brandului
Domenii de studiu
  • Studii de Management (12)
    • Înapoi la categoria principală
    Locații
    Găsiți mai multe locații
    Tipul de grad
    Durata
    Ritmul de studiu
    Limbă
    Limbă
    Formatul de studiu

    Masterat Programe în Studii de Management Managementul brandului

    Atunci când luați în considerare opțiunile posibile după finalizarea unei diplome de licență, o diplomă de master poate fi o modalitate bună de a obține o pregătire profesională înainte de a intra în forța de muncă. Programele de masterat sunt deseori adaptate pentru anumite domenii de carieră.

    Având în vedere importanța din ce în ce mai mare a social media în epoca globalizării, cei care doresc să combine industriile creative și cele de afaceri pot întreba ce este un Master în Managementul Brandului. Domeniul managementului mărcii implică învățarea pentru a identifica și a analiza calitatea și performanța, precum și imaginea și reputația produselor comerciale. Elevii pot dezvolta strategii de design și marketing pentru a asigura succesul unui produs pentru a produce capital de afaceri. Programele de masterat din acest domeniu combină în mod obișnuit prelegeri cu vizite de teren și studii de caz pentru a lucra cu branding la companii reale.

    Un grad absolvent în managementul mărcii oferă mai multe aptitudini utile studenților care o urmăresc. Aceasta include abilitățile de a înțelege modul în care consumatorii iau decizii de cumpărare, să analizeze strategiile de marketing ale concurenților și să utilizeze eficient mediile sociale și alte platforme ca instrumente promoționale.

    Costurile programului pentru un Master în Management de Brand variază în funcție de țară și de instituția de învățământ. Cursurile pot fi de obicei finalizate într-un an sau doi ani.

    Absolvenții unor astfel de programe pot găsi multe oportunități de carieră în domeniu. Aceștia pot lucra ca manager de marcă, de marketing sau de produs; ca consultant pentru dezvoltarea de proiecte; sau ca un strateg, consultant de brand sau director de marketing. Pe lângă sectorul comercial, managerii de marcă pot găsi și locuri de muncă în domeniul serviciilor financiare, al sectorului tehnologic, al instituțiilor educaționale sau de asistență medicală sau al sectorului non-profit. Multe programe de master în managementul mărcilor încorporează îndrumări în carieră și formare ca parte a curriculum-ului lor, sub formă de stagii, practici de consultanță sau studii de caz.

    Cursuri postuniversitare în managementul mărcilor sunt oferite la nivel internațional. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.