Keystone logo

Filtre

  • Masterat
  • Jurnalism și comunicare în masă
  • Mass-media
  • Management mass media
Domenii de studiu
  • Jurnalism și comunicare în masă (14)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

14 Masterat Programe în Jurnalism și comunicare în masă Mass-media Management mass media 2025

Filtre

Masterat Programe în Jurnalism și comunicare în masă Mass-media Management mass media

Ca primul nivel de școală postuniversitară, diploma de master urmează cursuri de licență și obținerea unei diplome de licență. Permite atingerea stăpânului într-o anumită zonă profesională sau subiect de studiu.

Ce este un Master în Managementul Media? Acest program de studii este destinat studenților care doresc să gestioneze companiile media, să furnizeze consultanță strategică și să devină lideri de comunicare. Unele subiecte acoperite includ adesea optimizarea motoarelor de căutare și marketing, comunicațiile sociale media, managementul bazat pe date și managementul întreprinderii. Participanții la program adesea învață despre securitatea internetului, despre globalizare și despre diferite tipuri de organizații media pentru a acoperi problemele importante pe care le întâlnesc profesioniștii.

Elevii de la un program de master în managementul mass-media se pot aștepta să învețe abilități cum ar fi conducerea afacerilor și managementul de proiect, care sunt abilități profesionale utile care pot fi aplicate în practic orice industrie. Ei învață, de asemenea, cum să se ocupe eficient de comunicațiile digitale profesionale pentru organizații.

Costul unei diplome de master în managementul mass-media depinde de școala la care participați și în ce țară se află. Programele tind să se desfășoare între un an sau doi. Ajungerea la școli pentru cele mai recente informații financiare este întotdeauna un pariu bun.

Absolvenții cu un Master în Media Management se pot aștepta să aibă o carieră care variază de la asistent de producție, cercetător de piață și consultant junior la mai multe roluri importante, cum ar fi partener, manager de proiect, manager de publicații digitale, jurnalist, consultant media și director de programe. De asemenea, există posibilități ca analisti, directori creativi, experți în conținut și strategi. Alte poziții din industrie pot fi legate de marketing, management, informații media, dezvoltarea afacerilor, analiza strategiilor sau reglementări și politici.

Master în programe de gestionare a mass-media pot fi găsite în întreaga lume. Deși cele mai multe dintre ele pot fi studiate pe bază de campus, există posibilități de educație online, care vă permit să participați la cursuri și să le completați unde locuiți în propria dvs. conveniență. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.