Studii de DoctoratLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo

1 Relații publice program found

Filtre

  • MA
  • Statele Unite ale Americii
  • Studii de marketing
  • Relații publice
  • Part time
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (1)
    • Înapoi la categoria principală
    Locații
    Găsiți mai multe locații
    Tipul de grad
    Durata
    Ritmul de studiu
    Limbă
    Limbă
    Formatul de studiu

    1 Relații publice program found

    Tip de diplomă populară

    Format de studiu popular

    Tip de învățământ popular

    Part time MA Programe în Studii de marketing Relații publice

    Fiind capitala din Massachusetts, Boston este foarte metropolitane si acasa, la peste 6 milioane de oameni. Este un centru de educație, cu peste 100 de colegii și universități pentru a participa.

    Relații cu publicul de PR este un domeniu multidisciplinar care combina de marketing, publicitate și alte eforturi de comunicare. În general, obiectivul programelor de relații publice și a cursurilor este acela de a ajuta elevii să înțeleagă modul în care să ajute persoanele fizice și juridice în conectarea cu mass-media, o anumită piață sau comunitatea-la-mare.

    SUA rămâne cea mai populară destinație din lume pentru studenții internaționali. Universitățile din SUA domină clasamentul mondial și țara oferă, de asemenea, o mare varietate de locații de studiu interesante. Sistemele universitare de stat sunt parțial subvenționate de guvernele de stat și pot avea multe campusuri răspândite în stat, cu sute de mii de studenți.

    Un MA reprezintă o diplomă de masterat oferită studenților care au terminat un program de studii legat de științe umane sau arte, precum istorie, comunicații, filosofie, teologie sau limba engleză. Un Masterat în Arte necesită de obicei cursuri teoretice, cercetare și examene scrise.

    Învățarea cu fracțiune de normă vă permite să obțineți o diplomă sau o calificare chiar dacă nu puteți merge la școală cu normă întreagă. Se poate învăța în ritmul propriu, acumulând treptat credite care contează pentru calificarea finală.