Master in Social Anthropology
Kaunas, Lituania
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare *
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru solicitanții din țările din afara UE/AELS
Admitere
Rezultatul programului
MA în antropologie socială oferă studenților aceste abilități:
- înțelegere culturală și toleranță;
- gândire creativă și analitică care duce la proiectarea unui proiect de cercetare, scrierea unei propuneri de grant, efectuarea de cercetări independente pe teren;
- să fie capabil să analizeze și să interpreteze datele din munca de teren pentru a rezolva problemele care apar din procesele socio-culturale contemporane globale;
- să acționeze ca mediator pentru grupuri de interese socio-cultural diferite și/sau conflictuale pentru a îmbunătăți soluționarea conflictelor culturale existente.
Oportunități de carieră
Acest program se adresează în primul rând studenților care caută avansarea în carieră în sectorul privat sau public în dezvoltarea resurselor umane, afaceri internaționale, managementul resurselor culturale sau lucrează în cadrul diferitelor organizații, precum și agenții guvernamentale internaționale, de stat și locale etc. absolvenții Programului sunt angajați la organizații pentru drepturile omului, organizații ale societății civile, companii private și instituții de învățământ, inițiind și realizează proiecte de cercetare aplicată.
Oportunitățile de carieră pentru absolvenți includ, dar nu se limitează la:
- Absolvenții programului de antropologie socială vor putea lucra ca:
- Planificator și manager de proiect;
- Cercetător în politici publice;
- Manager resurse culturale;
- Consultant antropologic la agențiile trans-culturale;
- Manager resurse umane;
- Analist în migrație, refugiați și minorități etnice;
- Consultant în organizații internaționale (culturale, educaționale, publice, de sănătate) și agenții neguvernamentale;
- Cercetători din centre de cercetare socială, mass-media, opinie publică și instituții de cercetare de piață.