Master în Marketing și Comerț Internațional (Program dublu de studii cu Universitatea Catolică din Louvain)
Kaunas, Lituania
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare *
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Pentru candidații din țările UE/AELS. Pentru solicitanții și cetățenii din țările care nu au nevoie de viză: Albania, Argentina, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Sakartvelo, Israel, Japonia, Malaezia, Moldova, Mexic, Noua Zeelandă, Singapore, Coree
Introducere
Scopul programului de studii de marketing și comerț internațional este de a pregăti profesioniști în marketing și comerț internațional cu înaltă calificare, oferind studenților cunoștințele, abilitățile și abilitățile moderne de marketing și comerț internațional de a analiza și înțelege tendințele globale, de a răspunde rapid și creativ la mediul în schimbare, monitorizează și evaluează inovațiile, aplică cunoștințele dobândite în dezvoltarea proceselor de marketing și comerț internațional ale organizațiilor într-un mediu de afaceri în schimbare și incert.
Programul are un acord de dublă diplomă cu Universitatea Catolică din Louvain (Belgia)
De ce programul de marketing și comerț internațional?
- O oportunitate de a obține două diplome independente de master de la Vytautas Magnus University și de la Universitatea Catolică din Louvain.
- În cadrul prelegerilor sunt integrate întâlniri cu reprezentanți ai organizațiilor de afaceri și din sectorul public.
- Profesori academici calificați și cu experiență, precum și lectori orientați spre afaceri, lectori străini în vizită.
- Cultura de studiu #VDUevf orientată spre comunitate, prietenoasă și colaborativă.
- Program de studiu convenabil, prietenos pentru muncă, grupuri mici de studenți.
- Prelegerile au loc în centrul orașului.
Profesori
- Prof. Dr. Lina Pilelienė, Marketing.
- Prof.Dr. Pier Semal, Marketing.
- conf. univ. Prof. Dr. Miglė Šontaitė-Petkevičienė, Marketing.
- conf. univ. Prof. Dr. Viktorija Grigaliūnaitė, Marketing.
Admitere
Rezultatul programului
Studenții care au îndeplinit cu succes programul ar fi capabili să:
- să aibă și să poată aplica cele mai recente cunoștințe fundamentale și empirice de marketing și comerț internațional, care formează baza capacității de a crea și (sau) de a aplica în mod complex idei originale de marketing și comerț internațional pentru a rezolva probleme practice în condiții de incertitudine.
- să identifice probleme de cercetare complexe și interdisciplinare (contemporane și legate de marketing), să recunoască, să colecteze și să evalueze critic informații despre teoriile relevante din domeniul marketingului, rezultatele cercetării empirice și practicile la scară globală și în diferite contexte de afaceri locale și globale.
- să inițieze, să planifice și să efectueze cercetări științifice și/sau aplicate independente prin dezvoltarea metodologiei de cercetare, colectarea și sistematizarea datelor și informațiilor și aplicarea acestora pentru analiza și evaluarea problemelor relevante de marketing și comerț internațional.
- propunem soluții inovatoare, complexe de marketing și comerț internațional, bazate pe cercetare științifică, precum și soluții pentru domenii conexe, evaluând rezultatele, importanța și consecințele acestora la nivel global, local, organizațional și personal.
- analizează complex și evaluează critic strategiile de marketing și comerț internațional, activitățile și rezultatele diverșilor participanți la piață, aplicând rezultatele cercetării științifice.
- planificați cuprinzător și rezolvați în mod corespunzător sarcini complexe în domeniul marketingului și al comerțului internațional într-un mediu nou și necunoscut.
- inițiați, creați și gestionați implementarea de strategii și tactici de marketing inovatoare bazate pe valoare, proiecte și procese la nivel global, local, organizațional și personal.
- Lucrați eficient și creativ într-o echipă și conduceți-o, asumați-vă responsabilitatea, împărtășiți cunoștințele și cooperați în rezolvarea problemelor.
- să comunice fără probleme cu părțile interesate, folosind în mod corespunzător limbajul profesional oral și în scris, prezentând rezultatele cercetării și ideile practice, discutând în mod constructiv, apărând opiniile, consultând și (sau) efectuând evaluarea expertului.
- să demonstreze abilități de gândire critică, sistematică, creativă și strategică pentru a lua decizii în mod independent și pentru a înțelege responsabilitatea morală și socială pentru activitățile cuiva și consecințele lor etice.
- Să demonstreze abilități de învățare independentă și dezvoltare interdisciplinară și profesională continuă.
Oportunități de carieră
Absolvenții programului de studii de master „Marketing și Comerț Internațional” vor fi capabili să dezvolte și să implementeze strategii de marketing inovatoare bazate pe cele mai recente cunoștințe științifice și cele mai bune practici de aplicare a acestuia, să lucreze în afaceri, agenții de publicitate și comunicare, manageri de marketing și comerț internațional și șefi de departamente de marketing și comerț internațional în companii, manageri de proiect creativi în agenții de publicitate și comunicare, organizații guvernamentale și publice, oferă servicii de consultanță pe probleme de marketing și comerț internațional diverselor entități economice, înființează și dezvoltă propria afacere. Programul examinează problemele marketingului modern și comerțului internațional, aplicarea soluțiilor inovatoare în rezolvarea problemelor de actualitate ale marketingului și comerțului internațional și formează abilitățile necesare specialiștilor din aceste domenii. Absolvenții programului vor putea, de asemenea, să urmeze studii de doctorat și să efectueze cercetări.