Master în Afaceri Internaționale
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
15 Jun 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 4.950 / per year *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
* Pentru studenții din afara UE
Următoarea zi a porților deschise
eveniment din 20 martie 2025
Introducere
Pregătirea unui maestru de afaceri cu înaltă calificare, capabil să aplice în mod complex cunoștințele de economie și management pentru a forma, evalua și lua decizii eficiente privind gestionarea afacerilor, bazate pe argumente științifice în condiții de incertitudine. Astfel de specialiști cunosc standardele moderne de proiectare, organizare, coordonare și implementare a activităților de afaceri. Aceștia pot evalua starea și oportunitățile de dezvoltare ale organizației prin modelarea scenariilor de gestionare a afacerilor și prin formularea de soluții sistematice și bazate pe gândire critică pentru strategii favorabile dezvoltării, care proiectează eficiența economică și socială a activităților în domeniile inovării și progresului tehnologic.
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
1 Semester
- International Business
- Metodologia cercetării științifice
- Teza de absolvire a masterului 1
- Teoria afacerilor internaționale (cu proiect de curs)
- Teoria organizării
- Teoria inovării
- Industria plăților
- Financial Systems
- Managementul Media Electronică
- Metodologia cercetării științifice
- Managementul e-media (cu proiect de curs)
- Teza de absolvire a masterului 1
- Teoria organizării
- Teoria inovației
- Industria plăților
- Financial Systems
- Managementul organizației
- Metodologia cercetării științifice
- Teza de absolvire a masterului 1
- Managementul schimbării în organizații (cu proiect de curs)
- Teoria organizării
- Teoria inovării
- Industria plăților
- Financial Systems
- Marketing Management
- Metodologia cercetării științifice
- Teza de absolvire a masterului 1
- Teoria marketingului (cu proiect de curs)
- Teoria organizării
- Teoria inovației
- Industria plăților
- Financial Systems
2 semester
- International Business
- Teza de absolvire a masterului 2
- Practică științifică
- Marketing și comunicare internațională (cu proiect de curs)
- Metode de soluții cantitative și experte
- Brand Management
- Sustainable Business Development
- Economii contemporane
- Managerial Information Technologies
- Managementul Media Electronică
- Soluții globale de digitalizare (cu proiect de curs)
- Teza de absolvire a masterului 2
- Practică științifică
- Metode de soluții cantitative și experte
- Brand Management
- Sustainable Business Development
- Economii contemporane
- Managerial Information Technologies
- Managementul organizației
- Teza de absolvire a masterului 2
- Managementul anti-criză al organizațiilor (cu proiect de curs)
- Practică științifică
- Metode de soluții cantitative și experte
- Brand Management
- Sustainable Business Development
- Economii contemporane
- Managerial Information Technologies
- Marketing Management
- Practică științifică
- Tehnologii de marketing digital (cu proiect de curs)
- Teza de absolvire a masterului 2
- Metode de soluții cantitative și experte
- Brand Management
- Sustainable Business Development
- Economii contemporane
- Managerial Information Technologies
3 semester
- International Business
- Management internațional (cu proiect de curs)
- Master Graduation Thesis
- Managementul Media Electronică
- Master Graduation Thesis
- E-media în Knowledge Management (cu proiect de curs)
- Managementul organizației
- Dezvoltarea potențialului de negociere organizațională (cu proiect de curs)
- Master Graduation Thesis
- Marketing Management
- Master Graduation Thesis
- Marketing strategic (cu proiect de curs)
Rezultatul programului
What Will Students Learn?
Programul de management al afacerilor este destinat să predea:
- să desfășoare afaceri naționale și globale în mod eficient;
- să creeze și să implementeze inovații;
- să efectueze cercetări și să ia decizii de management pe baza acesteia;
- să aplice cunoștințele despre organizații, inovare, tehnologia informației, finanțe și managementul riscurilor.
- Absolvenții specializării Afaceri Internaționale vor fi capabili:
- să lucreze ca manageri, analiști și consultanți în întreprinderi internaționale de afaceri și organizații comerciale internaționale;
- să conducă unități de dezvoltare internațională în instituțiile administrației publice, unde competențele de relații internaționale reprezintă un factor de dezvoltare strategică;
- să efectueze cercetări în domeniul managementului afacerilor internaționale și să ia decizii de management pe baza acestora;
- să desfășoare activități de proiectare și diseminare a relațiilor economice internaționale;
- să dezvolte și să implementeze sisteme internaționale de management al afacerilor;
- să organizeze comerțul internațional;
- să ia decizii inovatoare în afacerile internaționale, evaluând posibilele consecințe ale activităților sociale și etice;
- să aplice conceptele de marketing internațional într-un context multicultural.
Absolvenții specializării Corporate Finance Management vor fi capabili să:
- să lucreze ca analiști și consultanți în managementul financiar și al investițiilor;
- să conducă departamentele de finanțe, investiții și management al riscului în întreprinderile de afaceri și instituțiile administrației publice;
- să integreze crearea de valoare financiară și managementul riscului;
- să facă o evaluare cuprinzătoare a strategiilor de management al investițiilor;
- pentru a rezolva problemele de dezvoltare a entităților de afaceri și managementul proiectelor;
- gestionează riscul proiectelor de investiții în condiții de incertitudine.