
Wrocław, Polonia
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
31 Aug 2025*
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
01 Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 2.300 / per year **
FORMAT DE STUDIU
În campus
* data de începere a admiterii: 1 februarie 2024
** pentru solicitanții din UE; solicitanții din afara UE plătesc 3750 EUR pentru primul an, apoi 3600 EUR pentru fiecare an consecutiv
Introducere
Scufundați-vă în lumea studiilor de management al comunicării, unde nu vorbim doar despre comunicare, ci o trăim!
Dezlănțuiți-vă creativitatea, navigați în peisajele dinamice ale brandingului și deveniți un ninja al comunicării în era digitală.
În acest program, nu vei dobândi doar cunoștințe teoretice; vei fi practic în publicitate, relații publice și branding – lucrurile interesante care modelează personalitatea unui brand. În plus, vă oferim informații despre secretele industriei creative, oferindu-vă informații despre diversele roluri și competențe din cadrul organizațiilor.
Descoperiți domeniul dinamic al managementului comunicării la universitatea noastră, unde cultivăm o abordare cuprinzătoare a strategiilor de comunicare externă și internă pentru mărci, organizații și imaginea acestora prin sistemele de comunicare existente. Ca absolvent al programului nostru, nu vei dobândi doar cunoștințe teoretice, ci și competențe practice în domenii cruciale, cum ar fi publicitatea, relațiile publice și brandingul. Aprofundați în complexitatea comunicării din cadrul organizațiilor, explorând diverse unități și rolurile acestora în industria creativă.
Scopul nostru educațional este de a vă abilita cu competențe în proiectare, inclusiv design grafic, ca un element esențial al imaginii organizaționale și de brand. Nucleul studiilor noastre de management al comunicării constă în construirea unui set de competențe diverse care să cuprindă comunicarea, economia, marketingul, procesele de piață și cunoștințele media. Într-o piață în continuă evoluție și într-un peisaj mediatic, nevoia de inovație, creativitate și management orientat spre obiective este extrem de importantă. Prin perfecționarea acestor competențe, nu numai că vă veți stabili o poziție puternică pe piața muncii, dar vă veți și adapta în permanență la cerințele sale dinamice.
Aruncați o privire mai atentă la Master în managementul comunicării.
Admitere
Rezultatul programului
Calea ta spre succes
În calitate de absolvent de management al comunicării, vei fi echipat pentru a excela în diverse domenii profesionale, inclusiv:
- Colaborare cu clienți externi, oferind consiliere, management al comunicării și instruire (ca freelancer) sau stabilirea agenției dvs. de publicitate, relații publice și/sau branding.
- Angajare în departamentele de marketing, PR sau managementul comunicării din cadrul companiilor sau instituțiilor.
- Roluri în întreprinderi, companii sau organizații, care supraveghează procesul de relații cu clienții.
- Leadership în gestionarea comunicării în cadrul organizațiilor multiculturale.
- Proiectarea comunicarii interne si externe, precum si implementarea sistemelor de comunicare vizuala.
- Branding și managementul mărcii.
- Implicarea în industriile creative, cuprinzând agenții de publicitate și interactive, social media, agenții de PR, case media, studiouri de producție și multe altele.
Programul nostru vă pregătește pentru diverse roluri, transformându-vă într-un:
- Consilier de comunicare pentru întreprinderi și organizații comerciale.
- Consilier pentru construirea de imagini pentru persoane publice, inclusiv politicieni și personalități din show-business.
- Angajații departamentului de PR sau de creare a imaginii din diverse organizații.
- Coach eficient pentru construirea imaginii și comunicare.
- Designer.
- Angajat în grupuri de producție de filme sau publicitate.
- Angajat al agenției interactive.
- Dezvoltatori în companii care se ocupă cu jocuri pe calculator și/sau software.
- Consilier de auto-prezentare și negocieri.
În plus, veți fi bine echipat pentru a vă începe afacerea în industrii precum relațiile publice, publicitatea, brandingul, relațiile cu mass-media și construirea imaginii.