Keystone logo
University of Wroclaw Master în managementul comunicării

University of Wroclaw

Master în managementul comunicării

Wrocław, Polonia

2 Years

Engleză

La zi, Part time

31 Aug 2025*

01 Oct 2025

EUR 2.300 / per year **

În campus

* data de începere a admiterii: 1 februarie 2024

** pentru solicitanții din UE; solicitanții din afara UE plătesc 3750 EUR pentru primul an, apoi 3600 EUR pentru fiecare an consecutiv

Introducere

Scufundați-vă în lumea studiilor de management al comunicării, unde nu vorbim doar despre comunicare, ci o trăim!

Dezlănțuiți-vă creativitatea, navigați în peisajele dinamice ale brandingului și deveniți un ninja al comunicării în era digitală.

În acest program, nu vei dobândi doar cunoștințe teoretice; vei fi practic în publicitate, relații publice și branding – lucrurile interesante care modelează personalitatea unui brand. În plus, vă oferim informații despre secretele industriei creative, oferindu-vă informații despre diversele roluri și competențe din cadrul organizațiilor.

Descoperiți domeniul dinamic al managementului comunicării la universitatea noastră, unde cultivăm o abordare cuprinzătoare a strategiilor de comunicare externă și internă pentru mărci, organizații și imaginea acestora prin sistemele de comunicare existente. Ca absolvent al programului nostru, nu vei dobândi doar cunoștințe teoretice, ci și competențe practice în domenii cruciale, cum ar fi publicitatea, relațiile publice și brandingul. Aprofundați în complexitatea comunicării din cadrul organizațiilor, explorând diverse unități și rolurile acestora în industria creativă.

Scopul nostru educațional este de a vă abilita cu competențe în proiectare, inclusiv design grafic, ca un element esențial al imaginii organizaționale și de brand. Nucleul studiilor noastre de management al comunicării constă în construirea unui set de competențe diverse care să cuprindă comunicarea, economia, marketingul, procesele de piață și cunoștințele media. Într-o piață în continuă evoluție și într-un peisaj mediatic, nevoia de inovație, creativitate și management orientat spre obiective este extrem de importantă. Prin perfecționarea acestor competențe, nu numai că vă veți stabili o poziție puternică pe piața muncii, dar vă veți și adapta în permanență la cerințele sale dinamice.

Aruncați o privire mai atentă la Master în managementul comunicării.

Admitere

Rezultatul programului

Despre Școală

Întrebări