
Master of Science in Marketing and Transformative Economy
Lugano, Elveţia
DURATA
4 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
30 Jun 2025*
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CHF 4.000 / per semester **
FORMAT DE STUDIU
În campus
* 30/04/24 pentru țările din afara UE/AELS; 30/06/24 pentru UE/AELS
** applicants whose official residence was in Switzerland or Liechtenstein at the time of the final high school exam - Maturità - pay a reduced semester fee of CHF 2,000 per semester
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Vă rugăm să vizitați site-ul universității și să aflați mai multe despre bursele noastre.
Verificați pe site-ul nostru pentru mai multe informații: Acasă / Educație / Master / Taxări și burse - Programe de master
Curriculum
Structura și conținutul
Masterul în marketing și economie transformativă este un program de doi ani, 120 de credite ECTS, care îi ajută pe participanți să dobândească abilități critice analitice și practice bazate pe cunoștințe solide și proaspete de marketing. Participanții ar trebui să se aștepte să devină factori de decizie conștienți familiarizați cu o varietate de situații și sisteme de piață (b2b, b2c, b2b2c, c2b, c2c, bazate pe acces, cadou și economia de schimb). Ei ar trebui să se aștepte, de asemenea, să își aprofundeze capacitatea de a interpreta piețele, de a executa soluții eficiente, de a prognoza și de a măsura efectele muncii lor în ceea ce privește performanța competitivă, financiară și socio-mediuală.
Acest Master integrează cele mai bune competențe de la două facultăți - Comunicare, Cultură și Societate și Economie - care acordă o diplomă de master comun. De asemenea, se conectează la lumea afacerilor, prin colaborări extinse cu profesioniști, proiecte în cadrul companiei, competiții internaționale și proiecte finale de teren.
De-a lungul primelor două semestre, cursurile de bază acoperă o gamă largă de cadre teoretice de marketing și manageriale, instrumente analitice, metode și pârghii de execuție pentru a implementa un plan de marketing. Al treilea semestru permite participanților să-și personalizeze educația în conformitate cu interesele personale și planurile profesionale, fie în Lugano, fie prin intermediul programelor de schimb internațional. Cursurile opționale cuprind diverse subiecte de marketing, dar includ și cursuri din alte programe de master: Arhitectură, Comunicare corporativă, Comunicare digitală de modă, Informatică, Management, Management public și Politică.
Pe parcursul celui de-al patrulea semestru, participanții aplică competențele dobândite alternativ unui proiect de cercetare teoretică (de exemplu, teză de cercetare), unui proiect de consultanță (adică, proiect de teren) sau unui stagiu. Ei primesc, de asemenea, un pachet de cursuri de profesionalizare pentru a-și consolida competitivitatea pe piața muncii.
Clasamente
CLASAMENTUL INTERNAȚIONAL
USI în Times Higher Education (THE) și Quacquarelli Symonds World University Rankings (QS), care sunt printre cele mai populare și binecunoscute clasamente globale din lume - cele mai recente date disponibile:
- QS World University Rankings 2023
locul 240 la nivel global
(din 1500 de universități luate în considerare) - Clasamentul mondial al universităților 2023
Interval 201-250
(din 1799 universități luate în considerare) - Cele mai bune universități mici din lume 2022
al 15-lea la nivel mondial
printre universitățile mici. - The Young University Rankings 2022
locul 57 la nivel mondial
printre universitățile „tinere” (sub 50 de ani) - QS Top 50 Under 50 2021
locul 26 la nivel mondial
printre universitățile „tinere” (sub 50 de ani)
U-MULTIRANK 2022
Cu 16 „A” în indicatorii luați în considerare, USI ocupă locul 3 în clasamentul universităților elvețiene ( Country Report Switzerland ).
CLASAMENTE PE DOMENIUL SUBIECTULUI
Pe lângă clasamentele globale ale universităților, USI a făcut progrese semnificative în clasamentele pe domenii:
- Clasamentul subiectelor
cu rezultate importante în special în informatică, clinică și sănătate, economie. - Forschungmonitoring
cu scoruri mari în clasamentele care măsoară impactul cercetării în Economie, mai ales când ne referim la cele mai prestigioase reviste academice din domeniu.
Rezultatul programului
Master of Science in Marketing and Transformative Economy
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Absolvenții pot integra sute de profesii legate de marketing, fără restricții în ceea ce privește dimensiunea companiei (de la start-up-uri la multinaționale), piețe (b2b, b2c, b2b2c, c2c, c2b etc.) sau industrie. Pentru concentrarea pe bunăstarea individuală și societală, programul sprijină, de asemenea, absolvenții care caută cariere în industrii axate pe bunăstare (artă și cultură, cosmetice, modă, servicii financiare, alimente și băuturi, asistență medicală, asigurări, farmacie, sport etc.) sau organizații publice și non-profit.
Cele mai solicitate profiluri se referă la publicitate și managementul conținutului, branding, marketing (digital), comerț electronic, relații publice, vânzări și multe altele.
Absolvenții își pot lansa și propriul start-up, susținut de incubatorul USI.
Date privind angajabilitatea
- Angajat 92,3%
- Timp mediu de lucru 2,6 luni
(64% în decurs de 3 luni: 45% înainte de absolvire)
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.