Master în științe în jocuri digitale
University of Malta
Informatie cheie
Locația campusului
Msida, Malta
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Solicitanți locali / UE / SEE: Taxă anuală de înscriere: 400 EUR; Solicitanți din afara UE / din afara SEE: Taxă pe an universitar: 13.400 EUR
Introducere
Masterul în jocuri digitale reunește studenți din mai multe medii pentru a crea jocuri digitale inovatoare și interesante.
Elevii sunt încurajați să-și exploreze abordarea personală a creării de jocuri, combinând educația lor de proiectare a jocului cu analize critice sau specializări tehnologice. În toate cazurile, studenții se angajează pe deplin în procesele de proiectare și creare a jocurilor, precum și preocupările logistice, cum ar fi managementul proiectelor și al afacerii. Gradul culminează cu producerea unui joc digital complet dezvoltat sau a unei disertații bazate pe teorie.
Programul este predat de experți dintr-o varietate de domenii, oferind studenților perspective diverse asupra creării și criticilor jocului. Pe măsură ce jocurile digitale continuă să evolueze, programul se va extinde și pentru a oferi abilitățile și cunoștințele necesare în industrie, dezvoltarea independentă și cercetarea jocurilor academice.
Admitere
Curriculum
Programul de studii
Anul 1
În plus față de unitățile de studiu predate obligatoriu (25 de credite ECTS), studenții trebuie să aleagă un flux opțional de 25 de credite ECTS (Analiză și proiectare a jocurilor) sau 30 de credite ECTS (Tehnologia jocului și design). Aceștia sunt obligați să aleagă dintre restul unităților de studiu opționale pentru a obține un total de 60 de credite ECTS pentru anul. O dizertație de 60 de credite ECTS va fi acoperită în timpul celui de-al doilea an al cursului.
Fluxul A: Tehnologia și designul jocurilor
Fluxul B: Analiza și proiectarea jocului
Semestrul 1
Unități obligatorii (Toți studenții trebuie să se înregistreze pentru această/aceste unități)
IDG5156 Design de joc | 10 ECTS |
IDG5158 Metode pentru cercetarea jocurilor |
Fluxul A: Tehnologia și designul jocurilor
Motoare de joc DGG5631 | 5 ECTS |
IDG5301 Joc AI | 5 ECTS |
IDG5304 Fundamentele studiilor jocului | 5 ECTS |
Fluxul B: Analiza și proiectarea jocului
IDG5102 Crearea de prototipuri pentru designeri de jocuri | 5 ECTS |
IDG5201 Proprietăți formale ale jocurilor | 10 ECTS |
Semestrul 2
Unități obligatorii (Toți studenții trebuie să se înregistreze pentru această/aceste unități)
IDG5157 Dezvoltare joc | 10 ECTS |
Unități elective: Unitățile elective sunt oferite sub rezerva constrângerilor de orar.
ATS5002 Film, tehnologie și canon literar | 5 ECTS |
CRC5001 Comunicații de marketing integrate | 5 ECTS |
DGA5014 Percepția și consumul art | 5 ECTS |
DGA5016 Practica artistică și producția de cultură | 5 ECTS |
DGA5301 Ateliere de desen și culoare | 5 ECTS |
DGA5302 Imagini digitale, fotografie și ilustrație | 5 ECTS |
DGA5304 Animație și grafică digitală | 5 ECTS |
DGA5305 Narațiune grafică și povestire | 5 ECTS |
DGG5633 Grafică avansată de joc | 5 ECTS |
ENG5039 Literatură electronică | 10 ECTS |
ENG5049 Stil în mediile digitale | 10 ECTS |
IDG5151 Design de jocuri casual | 5 ECTS |
IDG5152 Jocuri și narațiune | 5 ECTS |
MCS5411 Studii critice în jurnalism | 5 ECTS |
MCS5422 Gândire vizuală | 5 ECTS |
Fluxul A: Tehnologia și designul jocurilor
IDG5155 Creativitatea jocului de calcul | 5 ECTS |
IDG5159 Modelarea jucătorilor: de la analiza jocului la calculul afectiv | 10 ECTS |
Fluxul B: Analiza și proiectarea jocului
IDG5202 Analizând experiența jucătorului | 10 ECTS |
Anul 2
An (Această/aceste unități încep/e în semestrul 1 și continuă/ele în semestrul 2)
Unități obligatorii (Toți studenții trebuie să se înregistreze pentru această/aceste unități)
Disertație IDG5000 | 60 ECTS |