
Master în științe în jocuri digitale
Msida, Malta
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 400 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Solicitanți locali / UE / SEE: Taxă anuală de înscriere: 400 EUR; Solicitanți din afara UE / din afara SEE: Taxă pe an universitar: 13.400 EUR
Introducere
Masterul în jocuri digitale reunește studenți din mai multe medii pentru a crea jocuri digitale inovatoare și interesante.
Elevii sunt încurajați să-și exploreze abordarea personală a creării de jocuri, combinând educația lor de proiectare a jocului cu analize critice sau specializări tehnologice. În toate cazurile, studenții se angajează pe deplin în procesele de proiectare și creare a jocurilor, precum și preocupările logistice, cum ar fi managementul proiectelor și al afacerii. Gradul culminează cu producerea unui joc digital complet dezvoltat sau a unei disertații bazate pe teorie.
Programul este predat de experți dintr-o varietate de domenii, oferind studenților perspective diverse asupra creării și criticilor jocului. Pe măsură ce jocurile digitale continuă să evolueze, programul se va extinde și pentru a oferi abilitățile și cunoștințele necesare în industrie, dezvoltarea independentă și cercetarea jocurilor academice.
Admitere
Curriculum
Programul de studii
Anul 1
În plus față de unitățile de studiu predate obligatoriu (25 de credite ECTS), studenții trebuie să aleagă un flux opțional de 25 de credite ECTS (Analiză și proiectare a jocurilor) sau 30 de credite ECTS (Tehnologia jocului și design). Aceștia sunt obligați să aleagă dintre restul unităților de studiu opționale pentru a obține un total de 60 de credite ECTS pentru anul. O dizertație de 60 de credite ECTS va fi acoperită în timpul celui de-al doilea an al cursului.
Fluxul A: Tehnologia și designul jocurilor
Fluxul B: Analiza și proiectarea jocului
Semestrul 1
Unități obligatorii (Toți studenții trebuie să se înregistreze pentru această/aceste unități)
IDG5156 Design de joc | 10 ECTS |
IDG5158 Metode pentru cercetarea jocurilor |
Fluxul A: Tehnologia și designul jocurilor
Motoare de joc DGG5631 | 5 ECTS |
IDG5301 Joc AI | 5 ECTS |
IDG5304 Fundamentele studiilor jocului | 5 ECTS |
Fluxul B: Analiza și proiectarea jocului
IDG5102 Crearea de prototipuri pentru designeri de jocuri | 5 ECTS |
IDG5201 Proprietăți formale ale jocurilor | 10 ECTS |
Semestrul 2
Unități obligatorii (Toți studenții trebuie să se înregistreze pentru această/aceste unități)
IDG5157 Dezvoltare joc | 10 ECTS |
Unități elective: Unitățile elective sunt oferite sub rezerva constrângerilor de orar.
ATS5002 Film, tehnologie și canon literar | 5 ECTS |
CRC5001 Comunicații de marketing integrate | 5 ECTS |
DGA5014 Percepția și consumul art | 5 ECTS |
DGA5016 Practica artistică și producția de cultură | 5 ECTS |
DGA5301 Ateliere de desen și culoare | 5 ECTS |
DGA5302 Imagini digitale, fotografie și ilustrație | 5 ECTS |
DGA5304 Animație și grafică digitală | 5 ECTS |
DGA5305 Narațiune grafică și povestire | 5 ECTS |
DGG5633 Grafică avansată de joc | 5 ECTS |
ENG5039 Literatură electronică | 10 ECTS |
ENG5049 Stil în mediile digitale | 10 ECTS |
IDG5151 Design de jocuri casual | 5 ECTS |
IDG5152 Jocuri și narațiune | 5 ECTS |
MCS5411 Studii critice în jurnalism | 5 ECTS |
MCS5422 Gândire vizuală | 5 ECTS |
Fluxul A: Tehnologia și designul jocurilor
IDG5155 Creativitatea jocului de calcul | 5 ECTS |
IDG5159 Modelarea jucătorilor: de la analiza jocului la calculul afectiv | 10 ECTS |
Fluxul B: Analiza și proiectarea jocului
IDG5202 Analizând experiența jucătorului | 10 ECTS |
Anul 2
An (Această/aceste unități încep/e în semestrul 1 și continuă/ele în semestrul 2)
Unități obligatorii (Toți studenții trebuie să se înregistreze pentru această/aceste unități)
Disertație IDG5000 | 60 ECTS |