
Master în management strategic și marketing
Msida, Malta
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 400 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Solicitanți locali / UE / SEE: Taxă anuală de înscriere: 400 EUR; Solicitanți din afara UE / din afara SEE: Taxe totale de școlarizare: 10.800 EUR
Introducere
Informații despre curs
- Titlul cursului: Master of Science în Management strategic și marketing
- Codul cursului: PMSCSMNMRKFTT8
- Postnominal: M.Sc. (Melit.)
- Nivel de calificare: ciclul al doilea
- Nivelul cadrului național al calificărilor: nivelul 7
- Durata: 3 semestre
- Mod de participare: cu normă întreagă
- Total credite ECTS: 90
- Coordonator: Emanuel Said
- Livrat de: Facultatea de Economie, Management și Contabilitate
Admitere
Curriculum
Privire de ansamblu asupra curs
Programul oferă participanților o oportunitate de a dezvolta abilități și atitudini de gândire critică, împreună cu o cunoaștere echilibrată (în termeni de profunzime și lățime) a teoriilor și practicilor actualizate pe care organizațiile din orice industrie le cer de la managerii și directorii de marketing moderni. Această abordare își propune să-i ajute pe absolvenți să se transforme în directori care adoptă și mențin o disciplină în care deciziile sunt luate în urma unei evaluări acute a riscurilor bazate pe dovezi fiabile și valide adunate despre piețe, concurență și clienți, mai degrabă decât să se bazeze pe modurile managementului.
Toate unitățile de studiu se bazează pe cele mai recente gândiri și idei din disciplina relevantă, bazate pe cercetări empirice care conduc la apariția de noi domenii care sunt solicitate de către angajatorii din economiile dezvoltate.
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Programul îi ajută pe elevi să dezvolte:
- O cunoaștere și o înțelegere echilibrată a celor mai recente gândiri și idei din disciplina relevantă, bazate pe cercetări empirice în noi domenii, cum ar fi metricile performanței oamenilor, analiza digitală, modelarea deciziilor, designul serviciilor și marketingul social;
- Abilitățile intelectuale evoluate se manifestă prin conceptualizarea și raționamentul opțiunilor și pozițiilor în strategia corporativă și de marketing prin provocarea conceptelor, informațiilor și datelor ca aspecte esențiale ale accesului, strângerii, filtrarii și diseminării informațiilor într-un mediu corporativ;
- Aptitudini sporite de a dezbate aspecte ale strategiei corporative și de marketing pentru o serie de publicuri care predomină în contexte corporative obișnuite;
- Abilități sporite de a conceptualiza creativ ofertele care implică caracteristici de produs/serviciu, comunicații, distribuție, niveluri de servicii și procese într-o varietate de condiții de piață;
- Abilități crescute de analiză numerică și calitativă, precum și capacitatea de a desfășura proiecte de cercetare în mod independent, precum și capacitatea de a implementa instrumente de analiză digitală pentru a crea și implementa comunicări de marketing care ies în evidență din mulțime;
- O înclinație antreprenorială către proiectarea și implementarea în mod creativ a strategiilor corporative care se traduc în planificarea și implementarea aliniate a resurselor umane cu relevanță pentru operațiunile de marketing specifice, precum și
- Capacitatea de a proiecta oferte de servicii care să atragă clienții vizați (folosind informații despre clienți) și să implementeze eficient resursele printr-o raționalitate acută încorporată în luarea deciziilor, păstrând în același timp un echilibru între obiectivele corporative și de afaceri rigide și nevoile societății.
Oportunități de carieră
Curs destinat
Programul vizează persoanele care dețin diplome de licență în management sau marketing și care planifică o carieră în aceste domenii.
Oportunități de carieră și acces la studii ulterioare
Absolvenții programului se confruntă cu o multitudine de oportunități de carieră în marketing și roluri de management conexe într-o diversitate de industrii, la nivel local și în străinătate. Oportunitățile specifice pot include sectoare cu creștere rapidă, cum ar fi jocurile online, serviciile financiare și alte sectoare de servicii.