Master în marketing digital și analiză
University of Winchester
Informatie cheie
Locația campusului
Winchester, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 15.350 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* studenti internationali
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
- Curs practic, practic, cu brief-uri live și vizite la locul de muncă
- Ideal pentru cariere în managementul rețelelor sociale, SEO și comerțul electronic
- Oportunități pentru stagii, lucru pe teren și implicare cu experți din industrie
Marketingul digital și Analytics la Winchester vă avansează cunoștințele și abilitățile în crearea de conținut digital, ajutându-vă să vă asigurați că publicul țintă vede și răspunde. De asemenea, cursul vă perfecționează abilitățile în utilizarea analizei datelor, echipându-vă să dezvoltați și să utilizați strategii de marketing digital adecvate pentru a ajunge la consumatori, clienți și parteneri.
Obțineți o privire de ansamblu asupra evoluției marketingului și a impactului tehnologiilor digitale asupra teoriei și practicii marketingului, evaluați modelele de comportament al consumatorului aplicate consumatorului digital și monitorizați tendințele în schimbare în diverse industrii. De asemenea, dezvoltați planuri de comunicare de marketing digital integrate și obțineți o înțelegere critică a modului în care puteți combina instrumentele tradiționale și noi de cercetare de marketing pentru a obține date relevante și semnificative. Cursul acoperă, de asemenea, dezvoltarea și gestionarea site-urilor web, cu bloguri încorporate și modul de utilizare a rețelelor sociale ca instrument de comunicare de marketing.
Modulele includ Transformare digitală în marketing, design și analiză de miercuri, marketing în rețelele sociale și analiză de analiză a consumatorilor, perspectivă și creativitate. Pentru dizertația finală/proiectul de consultanță, vi se oferă un brief live de la o organizație externă care se confruntă cu probleme legate de marketingul digital. Colectați, analizați și interpretați date calitative și cantitative pentru a identifica problemele și furnizați un raport cu un set de recomandări și soluții realiste. Pe măsură ce învățați abilitățile practice necesare pentru a avea succes în mediile de afaceri actuale și viitoare, există o interacțiune extinsă cu experții din industrie și există oportunități de muncă de teren și de stagiu opționale, fără creditare. Pe parcursul cursului, vi se oferă briefs live de la companii care se confruntă cu probleme în prezent sau cu studii de caz recente.
Programul folosește pe scară largă experți și practicieni din industrie ca vorbitori vizitatori pentru a îmbunătăți actualitatea și relevanța subiectelor discutate în fiecare modul. Tutorii modulului adoptă forme practice de studiu, cum ar fi ateliere și vizite la locul de muncă ori de câte ori este posibil.
Admitere
Curriculum
Anul 1 (Nivelul 7)
- Transformarea digitală în marketing 20
- Analiza consumatorului, perspectivă și creativitate 20
- Web Design și Analytics 20
- Comunicarea de marketing 20
- Marketing și analiză în rețelele sociale 20
- Instrumente de analiză pentru date digitale 20
- Metode de cercetare în afaceri 20
- Disertație* 40
- Proiect de consultanță* 40
Oportunități de carieră
Absolvenții intră în roluri în marketing, managementul relațiilor cu clienții, plata-pe-clic, comerțul electronic, optimizarea pentru motoarele de căutare, managementul conturilor digitale, design web, copywriting și managementul rețelelor sociale.
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Marketing
- Lincoln, Regatul Unit
Master în marketing și strategie digitală
- Leeds, Regatul Unit
Master în marketing digital
- Guildford, Regatul Unit