Master of Science în Marketing Research (MSMR)
University of Texas Arlington
Informatie cheie
Locația campusului
Arlington, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 - 24 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 11.044 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru anul universitar 2021-2022
Introducere
Prezentare generală
Obiectivul Master of Science in Marketing Research (MSMR) este de a pregăti studenții pentru cariere de succes în cercetarea de marketing, planificarea marketingului, managementul produselor și mărcilor și domenii conexe.
Despre programul
- Oferit în nopțile săptămânii din Arlington, programul MSMR de 36 de ore îmbină teorii fundamentale, aplicații contemporane și întrebări din lumea reală pentru a oferi studenților abilitățile necesare pentru a conduce strategia de succes.
- Elevii învață cum să îmbine logica cu creativitatea, datele cantitative cu informații calitative și inteligența cu intuiția pentru a rezolva problemele de marketing și a crea oportunități de afaceri.
Curriculum
Programul MSMR constă din 36 de ore semestriale de cursuri avansate. Programul este deschis tuturor solicitanților cu cel puțin o diplomă de licență, dar este deosebit de potrivit pentru cei cu o diplomă de licență într-unul din următoarele domenii:
- Științe comportamentale (antropologie / psihologie / sociologie)
- Afaceri (Contabilitate / Economie / Finanțe / Management)
- Informatică / Știința datelor / Sisteme informaționale
- Marketing / Cercetare de marketing
- Matematică / Statistică
Toți studenții MSMR vor finaliza un Boot Camp de o săptămână, conceput pentru a oferi cunoștințe de bază despre următoarele domenii de activitate:
- Contabilitate
- Analiză economică
- Marketing
- administrare
Curriculum-ul MSMR constă din următoarele cursuri.
Cursuri avansate (nouă cursuri necesare) - 27
- BSTAT 5325 - METODE AVANSATE PENTRU ANALITICE
- MARCA 5327 - CERCETARE PENTRU DECIZII DE MARKETING
- MARCA 5338 - EXPERIENȚA CLIENTULUI ȘI CERCETĂRI CALITATIVE
- MARCA 5340 - STRATEGIE DE MARKETING
- MARCA 5341 - TEME AVANSATE ÎN CERCETAREA DE MARKETING I
- MARCA 5343 - ANALIZA DE CERCETARE AVANSATĂ I
- MARCA 5344 - ANALIZA DE CERCETARE AVANSATĂ II
- MARCA 5396 - STARE DE CERCETARE DE MARKETING I
- MARCA 5397 - INTERNAȚIONAREA CERCETĂRII DE MARKETING II
Cursuri elective (sunt necesare trei cursuri) - 9
Total - 36
Oportunități de carieră
- Analist cercetare marketing
- Director de marketing
- Manager de proiect
- Analist senior de cercetare
- Analist de piață de afaceri
De ce să ne alegeți?
- Nr.17 Program de cercetare de marketing în SUA (QS, 2020)
- Programul de oportunități de stagiu
- AACSB acreditat (5% din programele de afaceri la nivel global)
- Rețeaua de absolvenți a Colegiului de Afaceri de peste 55.000 și numărând
Cerințele de admitere
Admiterea la programul Master of Science in Marketing Research (MSMR) se bazează pe finalizarea cerințelor generale de admitere ale școlii postuniversitare, așa cum se specifică în Cerințele și procedurile de admitere a absolvenților din catalogul postuniversitar.
Admiterea la orice program de absolvent este limitată și competitivă. Deciziile pentru programul MSMR se bazează pe luarea în considerare a mai multor factori:
1. Scorul indexului absolvenților
- Programul MSMR folosește un scor index pentru a estima probabilitatea candidaților de succes în programele de absolvenți în afaceri.
- Scorul indicelui este calculat ca GMAT + (GPA * 200).
- Un scor index de 1.200 sau mai mare este tipic pentru un candidat de succes.
2. Performanță academică: Media punctajului (GPA)
- Un GPA de licență de 3,25 (pe o scară de 4 puncte, calculat de admitere absolvent) este tipic pentru un candidat de succes. Calculul GPA se bazează pe ultimele 60 de ore ale programului de licență al solicitantului.
- De asemenea, va fi luat în considerare un GPA absolvent de 3,00 bazat pe cel puțin 24 de ore.
3. Indicator de performanță absolvent: GMAT / GRE Component & Scores Composite
- Următoarele scoruri ale testelor sunt predictori puternici ai succesului absolvenților:
- Scoruri cantitative și verbale GMAT / GRE peste percentila 50
- Scor compozit GMAT de 580 sau mai mare
- Deși nu există o metodă acceptată în mod obișnuit pentru conversia scorurilor GRE în compuse GMAT, algoritmul furnizat de Serviciul de testare educațională (ETS) s-a dovedit a fi un instrument util în estimarea unui scor compozit GMAT comparabil.
4. Abilități de comunicare
- Programul MSMR a stabilit standarde de comunicare concepute pentru a se asigura că toți studenții sunt eligibili să funcționeze ca asistenți de predare / cercetare absolvenți.
- Toți candidații trebuie să completeze un interviu față în față (în persoană sau online) cu directorul de program MSMR.
- Solicitanții a căror limbă maternă nu este engleza trebuie să demonstreze un nivel suficient de abilități în limba engleză pentru a genera încredere în succesul studiilor universitare. Programul MSMR acceptă mai multe forme de evaluare, cu condiția ca scorurile să îndeplinească sau să depășească următoarele criterii:
- IELTS: scoruri de bandă de 6,5 pe toate abilitățile
- TOEFL iBT: Total Composite 81, cu scoruri de secțiune preferate la Listening (16), Reading (20), Speaking (23) și Writing (22).
5. Declarație personală / Realizări
- Declarație de scop: o declarație atentă, bine scrisă, care exprimă în mod clar obiectivele educaționale, comunică pasiunea pentru cercetarea de marketing și oferă o privire asupra personalității solicitantului.
- Scrisori de recomandare: Scrisori de la trei persoane familiare cu experiența academică și / sau experiența profesională a solicitantului, care pot vorbi despre potențialul solicitantului de succes în școala absolventă.
6. Experiență academică și profesională
- Instituție academică: Calitatea generală și acreditarea specifică a programului instituției care acordă diplome.
- Experiență profesională: experiență profesională, certificare profesională sau licență.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.