Keystone logo
University of Texas Arlington Masterat în educație specială
University of Texas Arlington

Masterat în educație specială

Arlington, Statele Unite ale Americii

18 Months

Engleză

La zi

Request application deadline

Request earliest startdate

USD 11.044 *

În campus

* pentru anul universitar 2021-2022

Introducere

Prezentare generală

M.Ed. în educația specială este un program online absolvent axat pe pregătirea educatorilor pentru satisfacerea nevoilor elevilor cu dizabilități. Acest program oferă o oportunitate de a vă adapta studiile postuniversitare pentru a vă satisface nevoile de carieră, indiferent dacă sunteți în căutarea certificării inițiale ca profesor de educație specială în Texas sau doriți să sporiți expertiza în lucrul cu persoane cu dizabilități.

Despre programul

  • Candidații absolvenți pot fi admiși la unul din cele două programe: 1) masterat cu certificare inițială a profesorului în Texas sau 2) numai masterat - focus aplicat (focalizare cu incidență ridicată și scăzută), focus cu dizabilitate cu incidență ridicată sau focalizarea incidenței.
  • Diploma de masterat cu certificare inițială a profesorului conduce la obținerea licenței în educația specială pentru clasa a 12-a timpurie.
  • Proiectul Match Match Made in Schools oferă finanțare generoasă și o altă opțiune pentru masterat cu certificare inițială a profesorului.
  • Certificarea inițială a profesorilor este disponibilă doar pentru rezidenții din Texas.
  • Acele persoane din afara Texas care ar dori certificarea inițială a cadrelor didactice ar trebui să se consulte cu agenția lor de educație de stat pentru a confirma eligibilitatea în îndeplinirea cerințelor de certificare / licențiere ale statului.
  • Candidații la programul de masterat numai pot lucra cu contactul programului în alegerea focalizării cu incidență ridicată, scăzută sau ridicată și scăzută.
  • Toate programele de studiu necesită 30 de ore de credit.

Oportunități de carieră

  • Profesor de clasă de educație specială
  • Intervenţionist
  • Coordonator de tranziție cu școala sau comunitățile
  • Coordonator de sprijin pentru handicap comunitar
  • Lider al educației speciale din district
  • Specialist în comportament
  • Coordonator Program individualizat de educație (IEP / ARD)

Opțiuni de diplomă

Maestru de educație în educație specială cu certificare inițială de educație specială

  • 30 de ore de credit (9 cursuri)
  • Experiențe pe teren (40 de ore, experiență practică în școală)
  • Predare clinică (cu normă întreagă cinci zile pe săptămână, un semestru)

Maestru de educație în educație specială cu certificare inițială de educație specială prin meci de proiect finanțat de federal, realizat în școli

  • Finanțare generoasă și cursuri partajate cu studenți absolvenți în asistență socială
  • 30 de ore de credit (nouă cursuri)
  • Experiențe pe teren (40 de ore, experiență practică în școală)
  • Predare clinică (cu normă întreagă cinci zile pe săptămână, un semestru)

Maestru al educației Educație specială

  • 30 de ore de credit (10 cursuri)
  • Experiențe de teren (40 de ore, experiențe de practică în școli / comunitate)
  • Deschis studenților absolvenți la nivel național și internațional

This is Siggy Weiser. He is a Holocaust survivor. 75 years later he is back watching Jewish youth praying in the death camp Auschwitz, Mr. Weiser’s previous residence, where he was threatened with death daily.
Josh Appel / unsplash

De ce să ne alegeți?

  • Lideri de facultate recunoscuti la nivel national si international în educatia speciala
  • Concentrați-vă pe cercetarea și practicile bazate pe dovezi, analiza comportamentului aplicat și sistemele de sprijin pe mai multe niveluri
  • Programul absolvent extrem de accesibil
  • Oportunități pentru finanțarea subvențiilor și burse
  • Cursurile s-au axat pe aplicarea practică a cercetării în practică

Cerințe de admitere

Toți studenții trebuie să îndeplinească calificările universității, colegiilor, departamentelor și Codului administrativ din Texas pentru a participa la programele de pregătire a educatorilor. Studenții din afara statului nu se vor califica pentru certificarea educatorului din Texas. Prin urmare, studenții ar trebui să revizuiască cerințele statului lor pentru a determina dacă finalizarea unui program la UTA va duce la certificare în statul lor.

Criterii de admitere necondiționate

  1. Dovada a doi sau mai mulți ani de experiență relevantă.
  2. Transcrieri de licență cu cel puțin 3,0 GPA în ultimele 60 de ore sau cel puțin 3,0 GPA cumulativ. Cea mai mare dintre aceste GPA-uri va fi utilizată în scopuri de admitere. Un APG 3.0 pe ultimele 9 ore de cursuri postuniversitare poate fi luat în considerare în locul APP universitar.
  3. Două scrisori de referință profesionale. Scrisorile de la supraveghetori sunt puternic încurajate. Solicitanții pentru M.Ed. în Educație specială, trimiteți o declarație personală de interes. M.Ed. în educația specială, solicitanții care nu solicită certificare depun doar o declarație personală de interes decât scrisori de referință.

Zonele programului au cerințe suplimentare, inclusiv documente pentru raportarea TEA, inclusiv 1) un răspuns scris la promptul dat (îndeplinește „alt instrument de screening” conform cerințelor Agenției pentru Educație din Texas) și 2) completarea formularelor de atestare și FERPA. În plus, unele programe necesită acces la o setare Pre K-12 aprobată. Media generală (GPA) a fiecărei clase primite admise în perioada 1 septembrie - 31 august a fiecărui an de către un program de pregătire pentru educatori (PPE) nu poate fi mai mică de 3,0 pe o scară de patru puncte sau echivalent. Programele de certificare au cerințe TAC suplimentare pentru GPA (utilizate de program în plus față de cerințele menționate mai sus, nu în locul acestora).

Criterii de admitere probatorie

  1. Solicitanților care au mai puțin de 2 ani de experiență relevantă ȘI au un GPA de cel puțin 3,0 și două scrisori de referință, li se poate acorda admitere de probă. Comitetul de admitere al facultății poate solicita documente suplimentare (de exemplu, scorurile GRE) pentru examinare. M.Ed. în programul de educație specială, solicitanții pot fi, de asemenea, admiși cu statut de probă cu mai puțin de 2 ani de experiență profesională relevantă și o declarație personală de interes.
  2. Studenții cărora li se acordă admitere de probă trebuie să mențină un GPA de 3,0 (B sau mai bun) în primele 9 ore de credit ale cursurilor postuniversitare din programul Colegiului Educației pentru a fi transformat din admitere de probă în admitere necondiționată.

Zonele programului au cerințe suplimentare, inclusiv documente pentru raportarea TEA, inclusiv 1) un răspuns scris la promptul dat (îndeplinește „alt instrument de screening” conform cerințelor Agenției pentru Educație din Texas) și 2) completarea formularelor de atestare și FERPA. În plus, unele programe necesită acces la o setare Pre K-12 aprobată. Media generală (GPA) a fiecărei clase primite admise în perioada 1 septembrie - 31 august a fiecărui an de către un program de pregătire pentru educatori (PPE) nu poate fi mai mică de 3,0 pe o scară de patru puncte sau echivalent. Programele de certificare au cerințe TAC suplimentare pentru GPA (utilizate de program în plus față de cerințele menționate mai sus, nu în locul acestora).

Despre Școală

Întrebări