Master în știință în psihologia dezvoltării aplicate
Pittsburgh, Statele Unite ale Americii
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 947 / per credit *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
* Rezident PA: 947 USD pe credit, 11.765 USD pe termen; Rezident non-PA: 1.630 USD pe credit, 19.949 USD pe termen
Introducere
MS in Applied Developmental Psychology (ADP) dezvoltă abilitățile de care aveți nevoie pentru a face față diverselor nevoi ale copiilor, tinerilor și familiilor în mai multe setări, inclusiv organizații comunitare, școli, spitale, organizații de advocacy, programe de tratament rezidențial, -programe școlare și agenții de servicii. Acest program riguros de patru semestre îmbină cursurile provocatoare cu practica comunitară, făcând absolvenții să iasă în evidență în domeniul muncii.
Idei sumare
- Durata programului: 2 ani universitari (4 semestre)
- Angajament de timp: Full-time sau Part-time
- Termenul de înscriere: toamna
- Cerințe de curs: 36 de credite
- Format: cu excepția câtorva electivi și cursuri online, cursurile ADP MS sunt oferite seara.
- Termenul de depunere a cererilor: Admisii în curs de rulare; Viața copiilor Prioritatea este acordată cererilor primite până la 1 martie.
- Cerințe de admitere: examen GRE nu este necesar
Prezentare generală a programului
Printr-un amestec de cercetare și pregătire în practică profesională, studenții din acest domeniu vital dobândesc competențe și expertiză în aplicarea cunoștințelor de dezvoltare și practici bazate pe dovezi pentru a aborda problemele din lumea reală în medii reale. Dezvoltatorii aplicați sunt experți în colaborarea interdisciplinară; își folosesc cunoștințele despre cercetările actuale și metodele bazate pe dovezi pentru a proiecta, implementa și evalua intervenții și programe inovatoare pentru copii, tineri și familii; ele pun accent pe principiile psihologiei pozitive pentru a promova succesul tuturor copiilor și tinerilor, în special a celor care sunt expuși riscului de dezvoltare și / sau au dificultăți de dezvoltare / învățare.
concentraţii
Studenții pot alege dintre cinci specializări:
- Metode de cercetare aplicată pentru organizațiile care deservesc copiii și tinerii
- Sănătatea comportamentală în școli și comunități
- Copii cu nevoi speciale de îngrijire a sănătății cu opțiunea de viață a copilului
- Sănătatea mintală a sugarului
- Dezvoltarea Tineretului Copilului
Curriculum
Detalii program
Printr-un amestec de cercetare și formare practică profesională, studenții din acest domeniu vital dobândesc competențe și expertiză în aplicarea cunoștințelor de dezvoltare și a practicilor bazate pe dovezi pentru a aborda problemele din lumea reală în medii reale. Dezvoltatorii aplicați sunt experți în colaborare interdisciplinară; își folosesc cunoștințele despre cercetările actuale și metodele bazate pe dovezi pentru a proiecta, implementa și evalua intervenții și programe inovatoare pentru copii, tineri și familii; ei pun accent pe principiile psihologiei pozitive pentru a promova succesul tuturor copiilor și tinerilor, în special a celor care sunt expuși riscului de dezvoltare și/sau au dificultăți de dezvoltare/învățare.
Studenții MS pot alege să se concentreze într-una dintre următoarele domenii specializate de studiu și practică:
Metode de cercetare aplicată pentru organizațiile care deservesc copiii și tinerii (ARMO)
Specializarea Metode de cercetare aplicată pentru organizațiile care servesc copiilor și tinerilor (ARMO) se concentrează pe formarea practicienilor de cercetare aplicată care sunt capabili să producă cercetări relevante și utile pentru a evalua și îmbunătăți programele cheie pentru dezvoltarea copiilor și tinerilor. Se așteaptă din ce în ce mai mult ca organizațiile care servesc copiilor și tinerilor să colecteze și să analizeze o varietate de date pentru a monitoriza rezultatele, a îmbunătăți performanța și a demonstra eficacitatea. Cu toate acestea, organizațiile care deservesc copiii și familiile sunt adesea suprasolicitate și subfinanțate, ceea ce face ca astfel de eforturi orientate spre date să fie împovărătoare. Pentru a satisface nevoile organizațiilor care deservesc copiii și tinerii, specializarea ARMO formează practicieni într-un model de cercetare practică, aplicată pentru a evalua funcționarea programului, performanța și rezultatele, precum și pentru a contribui la cunoștințele generale.
Sănătatea comportamentală în școli și comunități (BHSC)
Specializarea Sănătatea comportamentală în școli și comunități (BHSC) pledează pentru îmbunătățirea accesului și a calității îngrijirii pentru familii și copii și tineri cu dificultăți de dezvoltare, social-emoționale și comportamentale. O specializare BHSC este potrivită pentru studenții interesați de furnizarea consultativă și directă de servicii de sănătate comportamentală, servicii de dezvoltare pentru copiii cu dizabilități și administrarea programului; Specialiștii BHSC pun, de asemenea, accent pe munca axată pe politici, educație și advocacy. Elevii învață despre tulburările emoționale și comportamentale, intervenții și tratamente bazate pe dovezi pentru indivizi și grupuri, dezvoltarea programelor și utilizarea resurselor și a datelor pentru a răspunde întrebărilor identificate și a oferi serviciile necesare. La finalizarea programului, studenții de la această specializare îndeplinesc toate cerințele de curs bazate pe dovezi pentru Licența de Specialist în Comportament PA. Studenții pot alege să urmeze, de asemenea, certificatul de analiză aplicată a comportamentului (BCBA) cu o planificare suplimentară și cursuri. Specializarea BHSC nu este un curriculum axat clinic; prin urmare, nu pregătește studenții să aplice pentru o licență de psihologie profesională sau de consiliere sau să lucreze ca consilieri profesioniști, licențiați, terapeuți, psihologi școlari sau consilieri școlari, fie în medii de practică publice sau private.
Copii cu nevoi speciale de îngrijire a sănătății cu opțiunea de viață a copilului (CSHCN)
Specializarea Copii cu nevoi speciale de îngrijire a sănătății (cu opțiunea de viață a copilului; CSHCN) pregătește studenții pentru lucrul direct cu familiile și copiii care au nevoi speciale de îngrijire a sănătății în medii interdisciplinare, cum ar fi spitalele de copii, programele de tranziție (de ex. programe de „renunțare”) și organizații bazate pe comunitate. Creșterea sărăciei și a dizabilităților a dus la creșterea prevalenței copiilor care se confruntă cu afecțiuni și nevoi cronice de asistență medicală. Elevii de la specializarea CSHCN sunt instruiți în prevenirea asistenței medicale de dezvoltare și sprijinul de intervenție pentru a satisface nevoile sociale, emoționale și comportamentale ale copiilor în diverse medii de sănătate și conexe. La finalizarea programului, studenții interesați să aplice pentru Certificatul de viață al copilului (supravegheat de Consiliul Național pentru Viața Copilului) vor: să fi îndeplinit cerințele așteptate pentru cursuri. Candidații trebuie să aplice și să obțină un punctaj de trecere la examenul național de certificare pentru a obține certificatul de practică.
Sănătatea mintală a sugarului (IMH)
Specializarea Sănătate mintală a sugarului (IMH) oferă studenților posibilitatea de a dobândi abilități și cunoștințe specializate pentru lucrul cu copiii foarte mici (cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani) și familiile acestora, în ceea ce privește promovarea, prevenirea și intervenția pentru o socializare optimă. -dezvoltarea emoțională a copiilor. Formarea va fi aliniată cu Ghidurile de competență IMH achiziționate recent și va pregăti studenții IMH să fie „gata” pentru aprobarea IMH prin procesul care urmează să fie determinat de statul Pennsylvania. Sănătatea mintală a sugarului este un domeniu de studiu și practică în creștere. Există mai multe oportunități potențiale de angajare în cadrul sistemelor de deservire a copiilor mici, inclusiv; Programe de vizite la domiciliu, Furnizori de intervenție timpurie din partea C IDEA, lucrători pentru copii, tineri și familie, educatori de îngrijire timpurie, furnizori de sănătate comportamentală (asistenți sociali, consilieri profesioniști autorizați, psihologi) și multe altele.
Învățare în afara școlii (OSL)
Specializarea Învățare în afara școlii (OSL) este concepută pentru a pregăti practicieni profesioniști care promovează dezvoltarea pozitivă a copiilor și tinerilor într-o varietate de medii extrașcolare. Participarea copiilor și tinerilor la activități organizate în afara școlii a crescut dramatic, ceea ce a stimulat creșterea în acest domeniu profesional emergent. Specializarea OSL include o perspectivă de dezvoltare-ecologică care pune accent atât pe dezvoltarea copilului, cât și pe impactul contextelor asupra individului în curs de dezvoltare. Se bazează pe ideea că creșterea activităților OSL oferă o oportunitate bogată pentru crearea și coordonarea spațiilor pozitive din punct de vedere al dezvoltării.
Curriculum
Gradul de master necesită 36 de credite distribuite după cum urmează: Psihologie aplicată a dezvoltării (ADP) cursuri de bază (18 credite), cursuri de specializare (12 credite) și cursuri de învățare practică bazată pe comunitate (cu proiect capstone) (6 credite).
Cursuri de bază
Toți studenții cu normă întreagă din programul de Master of Science (MS) cu 36 de credite în Psihologie aplicată a dezvoltării (ADP) completează un set comun (18 credite) de cursuri fundamentale de bază în primul lor an.
- PSYED 2503 - Dezvoltare: Concepție prin copilărie timpurie
- PSYED 2504 - Dezvoltare: Copilăria mijlocie/Adolescența
- PSYED 2510 - Evaluarea dezvoltării copiilor în contexte din lumea reală
- PSYED 2530 - Psihologie aplicată a dezvoltării (ADP): identitate profesională și leadership
- PSYED 2542 - Intervenții bazate pe dovezi în contexte reale I
- PSYED 2543 - Intervenții bazate pe dovezi în contexte reale 2
Cursuri de specializare
(Alte cursuri pot fi alese pe baza specializării cu aprobarea consilierului)
Alegeți 18,0 credite din următoarele cursuri:
În cel de-al doilea an al programului, studenții finalizează studii aprofundate și instruire în cursuri aliniate cu zona de concentrare/specializare aleasă, precum și finalizarea unei experiențe de învățare practică bazată pe comunitate, care constă într-o plasare pe teren și dezvoltarea masterului. proiect. Studenții ADP MS pot alege în prezent din cinci concentrații; ARMO, BHSC, CHSCN. CYD și IMH sau, își pot proiecta propriul curs de studii cu aprobarea consilierului. Vedeți mai jos oferta tipică de cursuri prin concentrare. Opțiunile ADP MS includ finalizarea certificatului de analiză a comportamentului aplicat, studii în străinătate și cursuri opționale suplimentare.
- PSYED 2018 - Statistica 1: Statistici descriptive și inferențiale
- PSYED 2113 - Psihopatologie de dezvoltare
- PSYED 2141 - Munca copiilor și tinerilor 1 - Introducere
- IL 2505 - Autism: Caracteristici și intervenții
- PSYED 2632 - Design de cercetare aplicată
- PSYED 2532 - Aspecte psihosociale ale bolii
- PSYED 2520 - Introducere în consiliere
- PSYED 2521 - Teoria, semnificația și practica jocului și activității
- PSYED 2349 - Practica vieții copilului în spitale
- PSYED 2524 - Evaluare și intervenție comportamentală
- PSYED 2003 - Consultare reflexivă
- PSYED 2005 - Dezvoltarea sugarului
- PSYED 2006 - Intervenții pentru sănătatea mintală a sugarului I
- PSYED 2007 - Fundamentele sănătății mintale infantile 1
Cerințe de diplomă
Programul ADP MS cere studenților să finalizeze cu succes un Proiect Capstone în al doilea an la un site bazat pe comunitate (lucram cu peste 150 de parteneri comunitari!). Capstones variază foarte mult în funcție de interesele și nevoile studentului și partenerului comunitar.
Cerințe preliminare
- 3.0 GPA
- Cursuri de Metode de cercetare și Psihologia dezvoltării
- Experiență de lucru cu copii sau adolescenți
Carieră Pathways
- Administratori, directori și supraveghetori de programe bazate pe comunitate
- Specialiști în dezvoltare
- Avocatul Copilului și Tineretului
- Vizitatori de acasă
- Consultanți specialiști în comportament (BSC)
- Lucrătorii de Tineret
- Specialisti in viata copilului
- Specialiști în sănătatea comportamentală
- Profesori cu pregătire puternică în dezvoltare aplicativă
- Asociații de cercetare
- Facultate în colegii comunitare și de 4 ani
- Servicii de protecție a copilului
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.