Master în educație: predarea limbii engleze pentru vorbitorii altor limbi
Semenyih, Malaysia
DURATA
1 up to 4 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
MYR 46.000 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Malasyan pe program - non-malaezian; 55.500 RMR pe program
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest curs este potrivit dacă sunteți în prezent sau căutați să predați limba engleză unor vorbitori de limbi străine, dornici să se bazeze pe cunoștințele și experiența dvs. existente, încercând să vă îmbunătățiți perspectivele de carieră sau sunteți interesați în cercetarea propriilor practici / context didactice.
Acesta vă va pregăti pentru a efectua cercetări independente în materie de predare și învățare și oferă o Pathway de studiu pentru doctorat. Vă veți întâlni cu tutori de specialitate în domeniul predării limbii engleze, o ramură majoră de lingvistică aplicată, care au o experiență de mulți ani de predare la acest nivel și care se angajează să ofere cea mai bună experiență de studiu de calitate.
Învățământul nostru este informat de cercetări de vârf și oferim module opționale care reflectă cele mai recente în lingvistica aplicată și educația profesorilor de limbi străine. Veți învăța într-un mediu modern de învățare de înaltă tehnologie, cu o experiență socială multiculturală plină de viață.
Oferim o gamă largă de suporturi, inclusiv metode interactive de predare colaborativă, tutoriale individuale, oportunități de urmărire a intereselor dvs. profesionale și de cercetare, acces la materiale de studiu extinse și sprijin gratuit pentru dezvoltarea competențelor în limba engleză.
Structura cursului
Elementul predat al acestui curs este format din patru module de 30 de credite, plus o disertație de 60 de credite.
Pentru a primi un MA TESOL, trebuie să completați și să treceți patru module (două de bază și două elective), plus o disertație.
imagine cu amabilitate a University of Nottingham Malaysia
module
Module de bază
Predarea limbilor străine: metodologie și curriculum
Modulul se concentrează pe subiecte care au făcut obiectul unor discuții și cercetări recente în domeniul predării limbilor străine și a doua limbă. Acestea includ:
- O revizuire istorică a metodelor și abordărilor de predare a limbilor străine.
- Proiectarea programului de conținut vs proces în predarea limbilor străine.
- Umanismul în predarea limbilor străine.
- Predarea limbajului comunicativ și învățarea bazată pe sarcini.
- Domenii de lingvistică aplicată, în special relevante pentru predarea abilităților productive, în special sociolingvistica și pragmatica.
- Domenii de lingvistică aplicată, în special relevante pentru predarea abilităților receptive, în special psiholingvistică.
Veți fi așteptat să citiți, să înțelegeți și să vă angajați în mod critic în cercetarea prezentată pe aceste subiecte.
Înțelegerea învățării limbilor străine și învățarea limbilor străine
Modulul se concentrează pe domenii cheie în lingvistică aplicată referitoare la achiziția limbii a doua (SLA) și le explorează atât din perspectiva cursanților cât și a cadrelor didactice. Acestea includ:
- „Învățătorul bun de limbă”.
- O imagine de ansamblu istorică a teoriilor SLA (idei cheie din cercetarea lingvistică aplicată).
- Evoluții lingvistice recente aplicate în teoretizarea SLA ca sistem complex dinamic și proces social.
- Implicații ale achiziției de limbi străine pentru SLA.
- Variabilitatea și diferențele individuale în SLA (sex, vârstă, aptitudine, motivație, atitudini și credințe, stiluri cognitive, strategii, autonomie și autoreglare).
- Rolul instrucțiunilor de gramatică, vocabular și fonologie în învățarea limbii a doua.
- Tendințe în cercetarea lingvistică aplicată în SLA, inclusiv lărgirea domeniului, exploatarea mai mare a eșantioanelor computerizate de limbaj, statura în creștere a investigațiilor bazate pe clasă.
Veți fi așteptat să citiți, să înțelegeți și să vă angajați în mod critic în cercetarea prezentată pe aceste subiecte.
Module elective
Patru electivi vor fi oferiți în fiecare an. În fiecare punct de livrare a modulului se oferă un singur modul electiv. Există patru puncte de livrare a modulelor în fiecare an.
Există două opțiuni pentru alegerea modulelor dvs. elective:
- Opțiunea 1: alegeți DOUĂ module elective oferite în grupurile TESOL.
- Opțiunea 2: Alegeți UNUL modul electiv din grupul TESOL și un alt modul din alte programe oferite de Școala de Învățământ.
Evaluare în educația limbii
Acest modul va analiza:
- Scopurile evaluării.
- Tipuri de evaluare.
- Evaluare comunicativă.
- Evaluarea „4 abilități”.
- Studii de caz la examene internaționale cheie.
- Probleme actuale în evaluarea limbii.
Managementul predării limbilor și a profesorilor de limbi străine
Modulul acoperă:
- Structuri organizaționale și gestionarea organizațiilor de predare a limbilor străine (LTO).
- Probleme în marketing, finanțe și gestionarea schimbărilor.
- Personalul de conducere: selecția, evaluarea și relațiile de personal, dezvoltarea personalului.
- Modele de învățare a profesorilor dezvoltând activități și materiale pentru observarea instruirii profesorilor care investighează discursul de gestionare, formare și predare.
Material și tehnologie în educația limbii
Acest modul se va referi la:
- Rolul învățării / materialelor și resurselor didactice.
- Tipuri și modele de evaluare a materialelor și resurselor.
- Relația dintre metodologie și materiale / resurse.
- Modele de tehnologie Învățare avansată a limbii.
- Învățarea limbii mobile
- Comunicare bazată pe computer.
- Implicațiile materialelor și tehnologiei pentru educația profesorilor.
Predarea limbii engleze în scopuri academice: context, limbă și pedagogie
Acest modul ia în considerare:
- Starea actuală a limbii engleze pentru scopuri academice (EAP) și a limbii engleze pentru scopuri specifice.
- Comunități și contexte academice: crearea de cunoștințe, gândirea critică și raționamentul bazat pe dovezi.
- Gen: scop comunicativ, organizare retorică și poziție.
- Gramatica și vocabularul academic.
- Procesarea și producerea textului.
- Identitate, cunoștințe și așteptări EAP.
- Tipuri de cursuri EAP bazate pe nevoi, contexte și constrângeri.
- EAP practică în clasă.
- Profesorii EAP: credințe, identități și dezvoltare profesională.
- Filozofii și metode de cercetare.
Predarea limbii pentru tinerii cursanți
Modulul se concentrează pe domenii cheie legate de predarea limbilor în rândul cursanților tineri și le explorează din perspectiva atât a celor care învață limba, cât și a profesorilor. Acestea includ:
- Profilele și nevoile lingvistice ale cursanților mai tineri metodologii adecvate vârstei.
- Activități multisenzoriale, centrate pe elev, de exemplu, povești, cântece, filme de dramă și joc.
- Cooperare, comunicare interpersonală interactivă și gramatică integrată.
- Managementul / organizarea clasei și investigarea incidentelor critice în clasă.
- O imagine de ansamblu a teoriilor și cercetărilor referitoare la elevii mai tineri.
- Implicarea cu cultura și comunitatea.
- Probleme legate de bilingvism, multilingvism și traducere.
Modulul de Disertație
Această bursă de fond în domeniul cursului se va baza în mod normal pe interesele și aptitudinile pe care le-ați dezvoltat în cursul modulelor deja studiate. Veți alege un subiect în consultare cu conducătorul cursului și cu un supervizor adecvat.
Evaluare
Fiecare modul de 30 de credite este evaluat printr-o înscriere scrisă de 6.000 de cuvinte. Pentru a finaliza maestrii, trebuie să obțineți un permis de 50 pentru fiecare sarcină.
Dizertația de 15.000 de cuvinte este o lucrare originală și ar trebui să fie legată de unul dintre modulele selectate pe un subiect aprobat.
Cerințe de intrare
Un grad de onoare relevant de clasă secundară (sau echivalent internațional). Este posibil să fie necesară experiență relevantă pentru unele programe.
Calificările non-britanice vor fi evaluate în conformitate cu acest standard.
Solicitanții maturi fără nici o cerință standard de intrare, dar cu experiență substanțială și relevantă, pot fi luați în considerare pentru intrarea la nivelul certificatului postuniversitar, iar acceptarea este la latitudinea Școlii de învățământ.
Limba engleză
- IELTS: 6,5 (cu nu mai puțin de 6,0 în fiecare element).
- TOEFL (iBT): 87 (minim 20 în vorbire și 19 în toate celelalte elemente).
- PTE (Academic): 62 (cu nu mai puțin de 55 în fiecare element).
- MUET: Banda 4.
Rezultatele testelor IELTS, TOEFL și PTE (Academic) trebuie să fie mai mici de doi ani și toate IELTS trebuie să fie versiunea academică a testului. Rezultatele MUET sunt valabile timp de cinci ani de la data publicării rezultatelor.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Maestru de educație (TESOL)
- Online
Master Of Science în Educație în Curriculum și Instruire - Concentrația de învățare a limbii engleze
- West Lafayette, Statele Unite ale Americii
MEd în curriculum și instrucțiuni, concentrare în TESOL
- Fairfax, Statele Unite ale Americii