Master în management internațional și afaceri globale
University of Limerick
Informatie cheie
Locația campusului
Limerick, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 15.059 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din UE: 9.515 EUR | studenți din afara UE: 15.059 EUR
Introducere
Programul oferă o înțelegere aprofundată a succesului managementului UL al întreprinderii globale și încearcă să dezvolte o mentalitate internațională, interculturală și globală în rândul managerilor internaționali ai viitorului. Oferă un amestec excelent de academic și practic pentru a spori potențialul de carieră internațională. Un atelier de studiu internațional este o parte integrantă a programului.
Prezentare generală
Conceput pentru absolvenții care doresc să urmeze o carieră internațională în afaceri, acest masterat explorează peisajul managementului internațional și al afacerilor globale. Oferă o înțelegere aprofundată a managementului de succes al UL al întreprinderii globale și încearcă să dezvolte o mentalitate internațională, interculturală și globală în rândul managerilor internaționali ai viitorului. Oferit de o echipă de profesori cu experiență internațională în facilități de predare de ultimă generație la Școala de Afaceri Kemmy, acest program oferă un amestec excelent de academic și practic pentru a vă spori potențialul de carieră internațională.
Obiective<UL>
Dezvoltarea unei înțelegeri aprofundate a ariei de afaceri globale și furnizarea de cadre analitice pentru înțelegerea contextului pentru aventurarea afacerilor internaționale.Dezvoltarea competențelor personale și profesionale de bază necesare pentru stabilirea unei cariere de afaceri internaționale UL succes și gestionarea într-un context global de afaceri.Să stabilească determinanți culturali, instituționali, economici și socio-politici ai practicii legitime în afaceri internaționale.Să exploreze practica de management internațional dintr-o perspectivă internațională, comparativă și interculturală.Să introducă concepte și practici fundamentale în finanțele corporative internaționale.Să stabilească dimensiunile de bază ale cadrului legal care reglementează tranzacțiile comerciale internaționale.Pentru a oferi o înțelegere a complexității gestionării unei forțe de muncă diversificate cultural și distribuite la nivel global.Pentru a oferi o apreciere a marketingului ca „tehnologie” de bază a afacerii globale.Să exploreze problemele care au impact asupra dezvoltării, implementării și evaluării strategiei globale de afaceri; șiDezvoltarea abilităților de cercetare, analitică și argumentare necesare pentru a formula, desfășura și raporta o lucrare independentă de cercetare într-un domeniu de management internațional.UL>
Rezultatele învățării
La successf UL finalizarea acestui program de studiu, va fi capabil să:<UL>
Analizați principalele probleme de management internațional cu care se confruntă organizațiile moderne și, făcând acest lucru, identificați strategii internaționale adecvate de intrare în afaceri.Descifrați problemele instituționale și interculturale care apar atunci când operați în diferite teritorii.Evaluează practicile de luare a deciziilor financiare ale organizațiilor multinaționale.Identificați principiile contextuale de bază ale comerțului internațional și cadrul legal de reglementare în cadrul căruia funcționează comerțul internațional.Evaluează strategiile și practicile internaționale de resurse umane utilizate de corporațiile multinaționale.Elaborați modele pentru a evalua efectele politicilor asupra inflației, ocupării forței de muncă, ratelor reale ale dobânzii și producției.Identificați cerințele de bază pentru desfășurarea cu succes a activităților de marketing internațional.Evaluați alternativele disponibile în formularea, implementarea și evaluarea strategiei globale de afaceri.Formulează întrebări și ipoteze de cercetare adecvate proiectelor de cercetare la nivel de masterat; șiConceptualizați, cercetați și scrieți o analiză de ultimă generație a unei zone de investigație alese și generați date empirice cu privire la fenomenul investigat.UL>
Conținutul programului
Acest master este un program de un an, cu normă întreagă, format din opt module predate, finalizate pe parcursul a 2 semestre academice, o călătorie de studiu internațională care va fi întreprinsă între semestre și o lucrare de cercetare care va fi finalizată în timpul semestrului de vară și prezentată în septembrie. .
Semestrul 1<UL>
CO6001 Dezvoltare profesională 1FI6021 Finanțe internaționale corporativeLA6011 Tranzacții comerciale internaționaleMG6021 Management internațional și interculturalPM6072 Conducere, influență și schimbareMN6021 Cercetare în proiecte și organizațiiUL>
Semestrul 2<UL>
CO6002 Dezvoltare profesională 2EC6052 Probleme economice internaționaleAtelierul internațional MG6092Strategia globală de afaceri MG6032MK6022 Marketing internaționalPM6052 Managementul internațional al resurselor umaneUL>
Alegeți una dintre următoarele opțiuni:<UL>
SG6002 Responsabilitate corporativăManagementul proiectului MN6062UL>
Vară<UL>
MG6043 Lucrare de cercetare MScUL>
Cerințe de intrare
În mod normal, o diplomă primară de onoare (clasa a II-a) (Nivelul 8 - Autoritatea Națională a Calificărilor din Irlanda) în afaceri sau o disciplină înrudită sau, în cazul studenților internaționali, echivalentul de peste mări, astfel cum este stabilit de echipa cursului în consultare cu admiterile la școala absolventă UL . În cazul în care candidații sunt vorbitori non-nativi de limbă engleză, va fi necesară realizarea demonstrată certificată într-un test standard de competență în limba engleză.
Ce trebuie să includeți cu cererea dvs.<UL>
Transcrieri și certificate de calificare.Calificarea în limba engleză dacă limba engleză nu este prima dvs. limbă.Traduceri certificate în engleză ale transcrierilor / certificatelor dvs. în cazul în care originalele sunt într-o altă limbă decât engleza.O copie a certificatului de naștere (document lung).UL>
Pentru a asigura o evaluare rapidă a cererii dvs., vă rugăm să încărcați documentele de mai sus împreună cu formularul de cerere.
Vă rugăm să titlați în mod corespunzător orice document pe care îl încărcați împreună cu formularul de cerere, de exemplu, „Declarație justificativă”, „Transcriere universitară”, „Transcriptură postuniversitară”, „Certificat de limba engleză” etc.
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este engleza trebuie să furnizeze dovezi ale succesului prealabil al UL al unei calificări de studii predate prin intermediul limbii engleze sau să îndeplinească unul dintre criteriile de mai jos (nu mai mult de doi ani înainte de depunerea cererii):
Calificările acceptabile în limba engleză includ următoarele:<UL>
Examenele de înmatriculare din țările europene în care limba engleză este prezentată ca subiect și un nivel acceptabil sunt atinse.Certificat de părăsire a limbii irlandeze engleză - nivel ordinar clasa D sau mai mare.TOEFL - 580 (pe hârtie) sau 90 (pe internet).IELTS - Scorul minim de 6,5 cu nu mai puțin de 6 în orice componentă.Test de engleză în scopuri de limbă engleză și academică (ETAPP) - Clasa C1.Limba engleză la nivelul „O” GCE / Limba engleză GCSE - Clasa C sau mai mare.University of Cambridge ESOL - Certificat de competență în limba engleză - Gradul C / Certificat în limba engleză avansată Gradul A.GCE Examination Boards - Oxford Delegacy of Local Examinations - Grade C / Cambridge Local Examinations Syndicate - School Certificate Pass 1-6 / the University of London Entrance and School Examinations Council - School Certificate Pass 1-6.UL>
Rezultatele la examene, altele decât cele enumerate mai sus, pot fi, de asemenea, acceptate ca îndeplinind cerințele noastre de limba engleză. Contactați Divizia de Educație Internațională pentru sfaturi.
Profil absolvent
Absolvenții acestui program și-au găsit locuri de muncă în consultanță, marketing, vânzări, achiziții, activități bancare, recrutare, managementul calității și protecția consumatorilor la firme precum Dell, Accenture, Diageo, Amazon, Henkel, Lidl și Bank of Ireland.
Admitere
Curriculum
Conținutul programului
Acest MSc este un program de un an, cu normă întreagă, constând din opt module predate, finalizate pe parcursul a 2 semestre academice, o călătorie de studiu internațională care va fi întreprinsă între semestre și o lucrare de cercetare care va fi finalizată în timpul semestrului de vară și depusă în septembrie .
Semestrul 1
- CO6001 Dezvoltare profesională 1
- FI6021 Finanțe internaționale corporative
- LA6011 Tranzacții comerciale internaționale
- MG6021 Management internațional și intercultural
- PM6072 Conducere, influență și schimbare
- MN6021 Cercetare în proiecte și organizații
Semestrul 2
- CO6002 Dezvoltare profesională 2
- EC6052 Probleme economice internaționale
- Atelierul internațional MG6092
- Strategia globală de afaceri MG6032
- MK6022 Marketing internațional
- PM6052 Managementul internațional al resurselor umane
Alegeți una dintre următoarele opțiuni:
- SG6002 Responsabilitate corporativă
- Managementul proiectului MN6062
Vară
- MG6043 Lucrare de cercetare MSc
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
După finalizarea cu succes a acestui program de studii, veți fi capabil să:
- Analizați principalele probleme de management internațional cu care se confruntă organizațiile moderne și, făcând acest lucru, identificați strategii internaționale adecvate de intrare în afaceri.
- Descifrați problemele instituționale și interculturale care apar atunci când operați în diferite teritorii.
- Evaluează practicile de luare a deciziilor financiare ale organizațiilor multinaționale.
- Identificați principiile contextuale de bază ale comerțului internațional și cadrul legal de reglementare în cadrul căruia funcționează comerțul internațional.
- Evaluează strategiile și practicile internaționale de resurse umane utilizate de corporațiile multinaționale.
- Elaborați modele pentru a evalua efectele politicilor asupra inflației, ocupării forței de muncă, ratelor reale ale dobânzii și producției.
- Identificați cerințele de bază pentru desfășurarea cu succes a activităților de marketing internațional.
- Evaluați alternativele disponibile în formularea, implementarea și evaluarea strategiei globale de afaceri.
- Formulează întrebări și ipoteze de cercetare adecvate proiectelor de cercetare la nivel de masterat; și
- Conceptualizează, cercetează și scrie o recenzie de ultimă oră a unui domeniu de investigație ales și generează date empirice despre fenomenul investigat.