Master în Administrarea Afacerilor
Limassol, Cipru
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 12.430
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Masterul în Administrarea Afacerilor (MBA) este unic, inovator, global prin design, de clasă mondială în calitate și accesibil ca preț.
Este calificarea practică, care poate face management pentru lumea nouă post-pandemie, care întruchipează mai mult de 33 de ani de experiență și peste 2.000 de absolvenți. Curriculumul este de ultimă generație și complet internațional, cu un accent clar pe calitate, creativitate și relevanță. Programul face mai mult decât să dezvolte manageri, profesioniști în afaceri și antreprenori cu abilități practice și abilități practice și o atitudine capabilă să facă; MBA este un set de experiențe și conexiuni care schimbă viața și creează oportunități.
Este acreditat la nivel național de CYQAA și KYSATS și la nivel internațional de EFMD.
Admitere
Curriculum
Sistemul european de transfer și acumulare de credite (ECTS, pe scurt) este un instrument al Spațiului european al învățământului superior pentru a face studiile și cursurile mai transparente. Ajută studenții să se deplaseze între țări și să li se recunoască calificările academice și perioadele de studiu în străinătate. Creditele de mai jos se bazează pe ECTS.
Pentru a absolvi, studenții trebuie să obțină 90 de credite, după cum urmează:
- 72 de credite din cursurile de bază predate,
- 18 credite din cursuri opționale predate sau din lucrări de proiect.
Abilități funcționale de bază
- MB460 – Contabilitate și finanțe
- MB420 – Economie managerială
- AT600 – Transformarea digitală a afacerilor și organizațiilor
- MB730 – Metode cantitative și calitative
- MB675 – Operațiuni și management al lanțului de aprovizionare
Leadership și abilități de oameni
- MB680 – Abilități de comunicare și negociere
- MB540 – Etică, CSR și Sustenabilitate
- MB685 – Conducerea și gestionarea oamenilor și organizațiilor
Gândire și practică strategică
- MB610 – Management strategic de marketing
- MB515 – Gestionarea schimbării strategice
- MB791 – Proiect de cercetare aplicată în afaceri I
Cursuri opționale
Opțiunea A:
- MB792 – Proiect de cercetare aplicată în afaceri II
Cursuri opționale
Opțiunea B: Digital Business Track (18/30)
- MB745 – Marketing digital (există o taxă suplimentară pentru acest curs)
- GD320 – Instrumente de afaceri digitale și dezvoltare digitală a afacerilor
- BI405 – Managementul bazei de date și Cloud Computing
- BI425 – Managementul securității informațiilor pentru afaceri
- BI410 – Exploatarea datelor, vizualizarea și luarea deciziilor
Cursuri opționale
Opțiunea B: pistă de petrol și gaze (18/18)
- GD650 – Finanțe petrol și gaze, contabilitate și management ecologic
- GD670 – Legislația petrolului și a gazelor, contractele și gestionarea litigiilor
- GD690 – Energie durabilă: economie, politici și management
Cursuri opționale
Opțiunea B: Pista de antreprenoriat (18/24)
- MB750 – Planificarea și începerea unei noi afaceri
- GD610 – Antreprenoriat și inovație ecologică și digitală
- AT900 – Antreprenoriat Tehnic
- FB415 – Finanțare de proiecte și afaceri
Cursuri opționale
Opțiunea B: Track Management General (18/27)
- MB710 – Management de proiect
- MP505 – Analiza cost-beneficiu
- HR565 – Managementul recompenselor Ore de contact: 30 Credite: 6
- MP525 – Parteneriate public-private și strategii de reglementare
Rezultatul programului
- Comunicați folosind o varietate de abilități avansate de comunicare esențiale în mediile de afaceri contemporane.
- Recunoașteți responsabilitățile legale și etice ale profesioniștilor și ale membrilor societății.
- Colectați, analizați și interpretați datele empirice și cercetările academice folosind metode calitative și cantitative adecvate pentru a le ajuta în procesul de luare a deciziilor.
- Analizați în profunzime impactul tendințelor politice, socioeconomice, tehnologice și de mediu, într-un context global.
- Folosiți tehnici de ultimă oră de marketing și strategie necesare pentru ca o organizație să concureze într-un mediu de afaceri complex, incert și volatil.
- Integrați teoria și aplicarea practică pentru a găsi soluții la problemele de afaceri și a profita de oportunitățile de afaceri pe plan intern și internațional, folosind instrumente analitice bine dezvoltate, abilități interdisciplinare și practici inovatoare.
- Utilizați instrumente contabile și financiare avansate în procesul de luare a deciziilor care asigură sănătatea financiară a organizațiilor.
- Identificați acțiuni adecvate de conducere și lucru în echipă pentru îmbunătățirea eficienței individuale, de grup și organizaționale.
- Demonstrați capacitatea de a gestiona eficient problemele organizaționale care apar în medii diverse din punct de vedere cultural și diferențiate individual.