MA în crearea și inovarea în mass-media
University of Groningen
Informatie cheie
Locația campusului
Groningen, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.314 / per year *
Termen limită de aplicare
01 May 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Studenți UE / SEE: 2143 EUR / an. Studenți non-UE / SEE: 13500 EUR
Introducere
Doriți să înțelegeți modul în care se folosesc noile tehnologii media pentru a crea formate inovatoare și moduri de povestire și cum inovarea media și cultura de pornire sunt înrădăcinate în procesele creative?
În acest MA studenții explorează modul în care sunt produse și (re) utilizate media într-o era digitală. Studiați cum noile tehnologii media permit formate inovatoare și practici distinctive de utilizare, reutilizare și consum de media. Cheia acestui program de MA este ideea că toată inovația începe cu creativitatea. Cu toate acestea, noile start-up-uri în producția culturală și media trebuie, de asemenea, să echilibreze interesul comercial și dinamismul creativ. Studenții sunt invitați să pună cunoștințele academice în practică creativă - bazându-se pe o înțelegere profundă a modului în care s-au dezvoltat industriile media de-a lungul timpului, cum evoluează genurile media și modul în care schimbarea (re) utilizării mediilor se implică în probleme economice, politice, organizaționale, de muncă și juridice. , inclusiv pirateria, streamingul web și remixarea conținutului media.
De ce să studiezi acest program în Groningen?
Acest program combină cunoștințe de ultimă oră despre inovație și creativitate în mass-media cu diverse abilități practice. O varietate de cursuri permit studenților să lucreze în industriile culturale și creative. Stagiul se familiarizează cu piața locurilor de muncă și îți începe cariera. Aptitudinile dobândite includ:
- Cunoașterea formatelor digitale și a povestirii;
- Inovarea media și antreprenoriatul;
- Excelente abilități creative, de comunicare și scriere;
- Producție și analize media.
Program
Anul 1
În primul an, cursurile despre transformări în societatea digitală, culturi de creativitate media, formate și utilizare vă oferă o bază teoretică solidă. Cursurile de metode vă pregătesc pentru a face cercetare în mod independent. În cadrul cursurilor de competențe profesionale, înveți despre drept media, economie, etică și politică și câștigi experiență practică în producția media, povestirea și antreprenoriatul. În al treilea semestru, îți scrii teza de master și îți aplici cunoștințele și abilitățile într-un stagiu.
Cursuri
- Captarea utilizării mediilor (5 EC, opțional)
- Culturi ale creativității (5 CE)
- Analiza discursului (5 CE, opțional)
- Statistici cu R (5 CE, opțional)
- Transformarea în societatea digitală (5 CE)
- Etnografie digitală (5 CE, opțional)
- Formate și formate media (5 CE)
- Analiza social media (5 CE, opțional)
- Studierea utilizării media (5 EC)
- Analiză vizuală (5 EC, opțional)
- Date pentru societate: Civic Media (5 CE, opțional)
- Dreptul mass-media și politica (5 CE, opțional)
- Specializare teoretică (5 CE)
- Seminar de cercetare (10 CE)
- Antreprenoriat (5 CE, opțional)
- Story Lab (5 EC, opțional)
- Laborator de teze (5 EC)
Anul 2
Cursuri
- Teza (15 CE)
- Stagiu (15 CE)
Cerințe de intrare
Cerințele de admitere
Diploma olandeza sau internationala
Cerințe specifice | Mai multe informatii |
test de limbă | Cerințe suplimentare engleză: diplomă VWO sau certificat subiect pentru limba engleză VWO (nota 6 sau mai mare), cerință minimă de TOEFL iBT 90 (cu minim 21 pentru toate articolele) sau IELTS 6.5 (cu minimum 6 pe toate articolele) ). Centru de Limba English Test Test (LCET) nivel C1 (B2 pentru cel mult două componente). Dacă aveți o diplomă VWO, nu este necesar un test de limbă. |
Termene de depunere a cererilor
Tipul de student | Termen limita | Începeți cursul |
Studenți olandezi | 15 august 2020 15 august 2021 | 01 septembrie 2020 01 septembrie 2021 |
Studenți din UE / SEE | 01 iunie 2021 | 01 septembrie 2021 |
studenți non-UE / SEE | 01 iunie 2021 | 01 septembrie 2021 |
Taxe de școlarizare
Naţionalitate | An | taxă | Formular de program |
UE / SEE | 2020-2021 | 2143 € | cu normă întreagă |
non-UE / SEE | 2020-2021 | 13500 € | cu normă întreagă |
Perspective de locuri de muncă
Această pistă conduce la poziții în management media, producție media, comunicare (online), publicare online, publicitate, arhive audiovizuale, curare web, gestionare de conținut, dezvoltare de instrumente, creare de conținut, organizații culturale, antreprenoriat și start-up-uri.
Cercetare
Sunteți învățați de lectori care sunt recunoscuți la nivel internațional în studiile media. Beneficiezi și poți fi implicat în cercetarea Centrului pentru Studii de Jurnalism și Jurnalism, evaluat ca un centru de cercetare excelent și lider mondial. Departamentul este binecunoscut pentru atmosfera sa informală și vibrantă, permițând un schimb fructuos între personal și studenți.
Curriculum
Anul 1
În primul an, cursurile despre transformări în societatea digitală, culturile creativității media, formate și utilizare vă oferă o bază teoretică solidă. Cursurile de metode vă pregătesc pentru a face cercetări în mod independent. La cursurile de competențe profesionale, înveți despre dreptul mass-media, economie, etică și politică și câștigi experiență practică în producția mass-media, povestirea și antreprenoriatul. În semestrul 3, vă scrieți teza de masterat și vă aplicați cunoștințele și abilitățile într-un stagiu.
Cursuri
- Culturi ale creativității (5 CE)
- Analiza discursului multimodal (5 CE, opțional)
- Analiza statistică cu R (5 CE, opțional)
- Transformări în societatea digitală (5 CE)
- Analiza datelor din rețelele sociale (5 CE, opțional)
- Captarea utilizării mediilor (5 EC, opțional)
- Conceptualizarea publicului (5 CE)
- Formulare și formate (5 CE)
- Date pentru societate: Civic Media (5 CE, opțional)
- Inovare: dezbateri contemporane (5 CE)
- Politica și reglementarea mass-media (5 CE, opțional)
- Seminar de cercetare MCI (10 EC)
- Laborator de pornire (5 EC, opțional)
- Story Lab (5 EC, opțional)
- Laborator de teze (5 EC)
Anul 2
Cursuri
- Teză MCI (15 EC)
- Stagiu (15 CE)
Opțiunile programului
Programul de onoare al maestrului (program de onoare)
Programul de Onoruri al Maestrului a fost dezvoltat special pentru studenții care doresc să obțină mai mult din studiile lor.
Este un program în valoare de 15 ECTS, care este urmat în plus față de programul standard de masterat. Este un program interdisciplinar de un an care este conceput pentru a introduce studenții la diferite aspecte ale conducerii.
A studia in strainatate
Studiul în străinătate este neocupat
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Perspective de locuri de muncă
Această pistă conduce la poziții în management media, producție media, comunicare (online), publicare online, publicitate, arhive audiovizuale, curare web, gestionare de conținut, dezvoltare de instrumente, creare de conținut, organizații culturale, antreprenoriat și start-up-uri.