Master of Science în Marketing
Cincinnati, Statele Unite ale Americii
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 11.159 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* rezident din Ohio | Nerezident: 15.696,00 USD pe semestru
Introducere
Programul de master în marketing oferă agenților de marketing aspiranți instrumentele contemporane și experiența practică necesare pentru a-și accelera cu succes cariera în mediul de afaceri rapid de astăzi.
Programul de MS în marketing al lui Lindner este conceput pentru a oferi studenților opțiuni de curriculum inovatoare și specializate, ajutându-i să câștige atât lărgime, cât și profunzime în abilitățile lor de marketing.
Studenții învață alături de facultatea noastră de renume mondial, care se clasează în primele zece publicații în reviste de psihologie a consumatorilor. Cursurile de bază ale programului sunt menite să vă întărească bazele în strategie, analiză și consultanță, în timp ce opțiunile vă permit să urmați domeniile de marketing care vă interesează cel mai mult, fie că este vorba de marketing digital, psihologia consumatorilor, instrumente de inovare în marketing sau branding.
Obiectivele tale sunt unice, așa că te încurajăm să încorporezi cursuri din întreaga universitate, adăugând un strat suplimentar de specializare interdisciplinară și diferențiere competitivă CV-ului tău. Cursurile pot fi finalizate în campus sau online, cu normă întreagă sau cu jumătate de normă.
Acest program este deschis studenților care au o diplomă de licență sau alte diplome postuniversitare în afaceri sau în discipline non-business.
De ce să câștigi o diplomă de master în marketing?
Obținerea unui MS în marketing deschide ușa către o gamă largă de oportunități de carieră. Acest program i-a ajutat pe absolvenții noștri să-și găsească cariere în organizații de profil, cum ar fi Abercrombie & Fitch, Cincinnati Reds, Oracle și Toyota. Multe posturi de manager și director fie necesită sau recomandă ca candidații să aibă o diplomă de absolvire.
Facultatea de marketing a Lindner College of Business include gânditori de renume mondial în domeniile comportamentului consumatorilor și perspectivei pieței, care provoacă studenții să atingă noi niveluri de expertiză în marketing în domenii variind de la cercetare cantitativă și calitativă până la branding și publicitate.
Termen limita
Internațional: 15 martie 2023; Prioritate bursă: 15 aprilie 2023; Termen limită final: 31 iulie 2023 (în funcție de disponibilitatea spațiului)
Admitere
Burse și finanțare
La discreția directorului programului de master în marketing, candidaților cărora li sa oferit admiterea la program li se poate oferi și o bursă universitară. Valoarea acestor burse depinde de scorul GMAT sau GRE al candidatului. Toți studenții Master of Science în Marketing sunt luați în considerare automat pentru aceste premii și nu este necesară nicio aplicație suplimentară.
Valoarea burselor universitare variază de la 2.000 USD la 9.000 USD. Aceste burse trebuie utilizate pentru cursuri în cadrul programului de master în marketing și nu pot fi combinate cu alte premii.
Curriculum
Programul de MS în Marketing oferă studenților un curriculum academic inovator și specializat, care acoperă o gamă largă de subiecte de marketing. Clasele obligatorii includ Comportamentul cumpărătorului, Etica de marketing și Analiza datelor. Studenții primesc o pregătire aprofundată și experiență în toate domeniile de marketing, inclusiv:
- Branding
- Strategie
- Cercetare de piata
- Comportamentul cumpărătorului
- Management de produs
- Probleme internaționale
Învățarea bazată pe experiență este o componentă integrală a programului de master în marketing. Experiențele de studiu pe teren din lumea reală oferă studenților posibilitatea de a dobândi cunoștințe practice, practice pentru a-și stabili sau a-și continua cariera în profesia de marketing.
Cursuri de cunoștințe de bază în domeniul afacerilor MS-Marketing (BBK)
Următoarele cursuri sunt necesare studenților care nu au o diplomă de licență în afaceri
- ACCT7000 Fundatii in Contabilitate (C min) 2 Credit
- BANA7011 Analiza datelor (C min) 2 Credit
- ECON7000 Fundații în economie (C min) 2 Credit
- MKTG7000 Fundații de marketing (C min) 1 credit
MS-Marketing-Clasuri de bază
Studenții trebuie să parcurgă următoarele 5-6 cursuri de bază (14 ore de credit). BA 7077 este necesar numai pentru studenții cu normă întreagă.
- MKTG7012 Cercetare de marketing pentru manageri (C min) 4 Credit
- MKTG7015 Comportamentul cumpărătorului (C min) 2 credit
- MKTG7028 Etica de marketing (C min) 2 Credit
- MKTG7035 Strategie de marketing pentru manageri (C min) 2 Credit
- MKTG7099 Master în marketing Capstone (C min) 4 credit
- BA7077 Managementul carierei 0 - 1 Credit
MS-Marketing-Cursuri opționale
Studenții trebuie să completeze 18 ore de credit de opțiuni, dintre care 12 trebuie să fie în disciplina de marketing absolvent. Restul de șase ore pot fi îndeplinite cu orice curs absolvent al Lindner College of Business (LCB), excluzând cursurile de bază de cunoștințe de afaceri: ACCT 7000, MGMT 7000, BANA 7011, ECON 7000, FIN 7000, MKTG 7000. Sunt necesare cursuri postuniversitare în afara LCB. aprobarea prealabilă a directorului universitar.
- MKTG7012 Cercetare de marketing pentru manageri (C min) 4 Credit
- MKTG7015 Comportamentul cumpărătorului (C min) 2 credit
- MKTG7028 Etica de marketing (C min) 2 Credit
- MKTG7035 Strategie de marketing pentru manageri (C min) 2 Credit
- MKTG7099 Master în marketing Capstone (C min) 4 credit
- BA7077 Managementul carierei 0 - 1 Credit
Taxa de școlarizare a programului
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.