1. Aplicați online
Site-ul web universityadmissions.se (link extern) este site-ul oficial pentru înscrierea la învățământul superior în Suedia. Este gestionat de UHR - Consiliul Suedez pentru Învățământul Superior. UHR gestionează procesul de admitere împreună cu universitățile suedeze. Dacă aplicați ca student de schimb de la o universitate care are în prezent un acord de schimb cu Universitatea din Borås, vă rugăm să consultați procesul de aplicare pentru studenții de schimb. Vă rugăm să rețineți că, dacă nu sunteți cetățean al UE/SEE, trebuie să plătiți o taxă de aplicare de 900 SEK înainte ca cererea dvs. să devină valabilă. Cu toate acestea, există câteva excepții de la această regulă. Pentru a afla dacă trebuie să plătiți taxa de înscriere, vă rugăm să vizitați universityadmissions.se (link extern)
2. Trimiteți documente justificative
Odată ce ați completat cererea dvs. online, trebuie să trimiteți documente justificative, cum ar fi copii ale pașaportului, diplomele de liceu/universitare, foile matricole și certificatele de limba engleză.
Vă puteți încărca documentele folosind funcția de încărcare de pe site-ul web www.universityadmissions.se - acesta este cel mai rapid și mai ușor mod de a vă completa cererea. De asemenea, puteți trimite documentele prin poștă obișnuită sau printr-un serviciu de livrare la:
Admiterea universitară în Suedia
R 312
SE-106 53 Stockholm
SUEDIA
Asigurați-vă că ați citit informațiile de la universityadmissions.se despre documentarea eligibilității dvs. și instrucțiuni specifice care se pot aplica în țara dvs.
3. Prima evaluare a cererii dumneavoastră
Odată ce Biroul Național de Admitere a primit documentele dumneavoastră justificative, acestea vor fi transmise unei unități centrale care efectuează o primă evaluare a cererii dumneavoastră pentru a se asigura că îndeplinește cerințele generale de intrare.
4. Personalul cu experiență vă evaluează cererea și se asigură că aplicația îndeplinește cerințele specifice de intrare
Dacă cererea dvs. îndeplinește cerințele generale de intrare, aceasta este trimisă la Biroul local de admitere de la Universitatea din Borås, unde personalul experimentat vă evaluează cererea și se asigură că îndeplinește cerințele specifice de intrare.
5. Procesul de selecție
Când biroul local de admitere a evaluat toate cererile, începe selecția. Universitatea din Borå nu utilizează grupuri de selecție special pentru studenții care plătesc taxă.
6. Notificarea rezultatelor selecției
Odată ce rezultatele selecției au fost publicate, veți primi un memento prin e-mail de la Oficiul Național de Admitere pentru a vă conecta la „Paginile mele” la universityadmission.se și a verifica rezultatele.
Notificarea dvs. va fi accesibilă online, precum și într-un fișier PDF imprimabil.
Studenții admiși vor primi informații generale de la universitate cu privire la Notificarea rezultatelor selecției.
7. Înregistrează-te
Studenții admiși trebuie să se înregistreze pentru programul și cursurile lor pentru a-și păstra locul în program. Perioada de înscriere are loc de obicei în săptămâna înainte de începerea semestrului. Universitatea din Borå va trimite informații prin e-mail tuturor studenților admiși cu instrucțiuni despre cum să se înregistreze.
competența în limba engleză
Pentru majoritatea cursurilor și programelor de nivel de master, cerința este echivalentă cu cursul de engleză B/6 de la școala secundară superioară suedeză (liceu).
Competențele în limba engleză pot fi dovedite prin scorurile la teste de la o serie de teste recunoscute la nivel internațional.