
Máster Universitario en Inteligencia Turística
Gandia, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 35 / per credit
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Sectorul turismului a fost istoric un pionier în introducerea tehnologiilor informației și comunicațiilor (TIC). Aplicarea cuprinzătoare și integrată a tehnologiilor în destinațiile turistice ne conduce la conceptul de Tourism Intelligence, înțeles ca interrelația coerentă și armonioasă a pilonilor de bază ai dezvoltării și sustenabilității turismului, folosind și profitând de TIC. Tourism Intelligence înseamnă a colecta și a profita de datele generate de utilizatori pentru a le înțelege motivațiile și nevoile, pentru a îmbunătăți și ajusta oferta la cerere în mod eficient, dar mai ales pentru a sprijini luarea deciziilor strategice într-o destinație și/sau companie de turism. Tourism Intelligence este prezentată ca o modalitate excelentă de planificare și gestionare a turismului, realizând o dezvoltare amplă și ordonată bazată pe inovație, guvernare, accesibilitate, durabilitate și conectivitate.
Dezvoltarea curriculară a Máster Universitario en Inteligencia Turística (MuInTur) se bazează pe principiile incluse în modelul Destinație Turistică Inteligentă (DTI) propus de Institutul Valencian de Cercetare Turistică (Invat·tur), care a fost adoptat de Secretarul de Turism. Statul Turismului (SEGITUR). Pentru selectarea competențelor diplomei, au fost luate în considerare informațiile colectate în Cartea albă pentru o nouă strategie turistică a comunității Valenciane, pregătită de Universitatea din Alicante, cu participarea unei mari părți a ecosistemului de afaceri și academic. Ca o consecință a concluziilor Cărții Albe, a fost elaborat Planul Strategic de Turism al Comunității Valenciane 2020/2025.
Aplicarea acestor concepte la studiile superioare de turism implică studenții, destinatarii formării rezultate, viitorii profesioniști și prescriptori, chiar utilizatori, care cu cunoștințele și aplicarea acestor tehnologii vor fi motivatorii schimbărilor structurale în companiile și destinațiile turistice. Cunoașterea diferitelor opțiuni tehnologice și aplicarea acestora în turism este esențială pentru acești studenți, atât pentru a-și îmbunătăți pregătirea, cât și pentru contribuțiile pe care le pot aduce acestui sector.
Sectorul turismului este principalul motor economic al regiunii Safor, unde se află campusul Școlii Politehnice Superioare din Gandía (EPSG) al Universității Politehnice din Valencia (UPV) și, prin urmare, este o modalitate foarte potrivită pentru a realiza MuInTur. propunere de implementare.
Studenți ideali
Se consider que los grados y licenciaturas de la rama de Economía y Ciencias Sociales son los más adecuados para acceder a este master, în special los grados de Turismo, ADE și Doble Grado Turismo-ADE.
El gradul de referință pentru proiectarea planului de studii este gradul de turism care se imparte în EPSG al UPV. Acest grad definește competențele de bază necesare pentru a accesa la master. Solicitanții cu titulații cuyas competens sean different a the precedents will will be evaluados by the Commission Académica del Master, bazându-se în materialele cursate și în evidența capacităților și a profitului.
În special, se consideră că todo el estudiantado care acceda al masterul trebuie de a avea cursed necesarmente al menos 12 credits en métodos cuantitativos: inferencia estadística univariante, estadística descriptiva, hojas de calcul etc.
Admitere
Curriculum
Masterul în Inteligență a fost structurat în jurul a 3 module:
Modul obligatoriu. Acest modul include cele 3 discipline obligatorii ale masterului:
- Sisteme de informare turistică (Sit). 12 ect
- Analiza Informației Turistice (Ait). 12 ect
- Guvernare și management al turismului (Ggt). 18 ect
Obiectivul fundamental al acestor 3 subiecte este acela de a aborda într-un mod cuprinzător și complementar tehnologiile, instrumentele și procesele care sunt necesare pentru a putea aplica conceptele de Tourism Intelligence în companiile și destinațiile turistice.
Modul de dezvoltare profesională. Opțional. Acest modul își propune să aducă viitorii absolvenți mai aproape de practica profesională și să aprofundeze dobândirea de competențe generale legate de practica profesională. Este format din 2 subiecte:
- Managementul inovației și tehnologiei. 4 ect
- Seminarii și conferințe. 2 ect
De asemenea, studentul are posibilitatea de a acoperi o parte sau toate aceste credite prin efectuarea de stagii externe de profesionalizare.
Modul de proiect final de master. Obligatoriu. 12 ECTS.
Rezultatul programului
Obiectivul principal al MuInTur este integrarea de soluții tehnologice și modele de informații turistice pentru colectarea, analiza și interpretarea datelor, care favorizează luarea deciziilor într-o companie sau destinație turistică. În mod holistic, îți vei aprofunda cunoștințele principalelor instrumente tehnologice aflate în slujba companiilor și administrațiilor de turism în ceea ce privește managementul clienților, controlul vizitatorilor, accesul la resurse, promovarea și comercializarea produselor și destinațiilor turistice. Scopul este ca studenții să poată înțelege și asimila procesul cuprinzător urmat pentru managementul turismului prin captarea și exploatarea datelor, prelucrarea și prezentarea acestora pentru luarea deciziilor. Toate acestea se vor baza pe gestionarea informațiilor și exploatarea datelor proprii obținute de la clienți și alte surse externe.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.