Specializarea Master în Managementul Marketingului Internațional
Milan, Italia
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
25 Jun 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 12.000 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Masterul în Managementul Marketingului Internațional (MIMM) pregătește studenții pentru o carieră de succes în managementul marketingului internațional, fie într-o firmă multinațională mare, într-o companie mai mică sau în propria sa afacere.
Elevii dobândesc cunoștințele și competențele necesare pentru a analiza piețele internaționale și pentru a-și asuma responsabilități manageriale, comerciale și de marketing. Le permite studenților să lucreze în contexte internaționale datorită unui proces unic de formare care:
integrează virtuos disciplinele economico-manageriale cu cele psihologico-organizatorice
antrenează profesioniști să înțeleagă și să pună în aplicare o abordare interculturală în faza de negociere și dezvoltare a strategiei.
Studenții trebuie să învețe să se adapteze continuu la contexte de afaceri variate și dinamice. O combinație de competențe diferite va îmbunătăți calitatea mediului de învățare și va permite studenților să împărtășească perspective diferite asupra domeniului de marketing.
Masterul se caracterizează prin învățare activă și interacțiunea studenților, care vizează dezvoltarea abilităților individuale de analiză și luare a deciziilor. În special, metodele tradiționale de predare prin prezența cadrelor universitare cu profil internațional, manageri, discuții de caz, jocuri de rol și proiecte individuale sau de grup, comandate tot de companii și organizații de afaceri, precum și seminarii.
Admitere
Burse și finanțare
Nu există burse disponibile.
Curriculum
Total ECTS: 60
Fundamentals Courses
- Fundamentals of International Business
- Fundamente ale Științelor Sociale și Psihologie pentru Marketing
Core Courses
- Strategic Marketing
- Marketing de afaceri și managementul conturilor cheie
- Management de branding și comunicare
- Consumer Behaviour
- International Marketing Research
- Strategii de marketing într-un cadru internațional
- Evaluarea companiilor și a piețelor pentru acțiune
- Managementul psihologiei într-un context intercultural
Extra Courses Included in the Tuition Fee
- Taxă suplimentară pentru afaceri
- Curs de limba italiana (40 ore)
Oportunități de carieră
Studenții MIMM dobândesc competențe și abilități adecvate pentru ocuparea posturilor de management de marketing atât în firme naționale, cât și internaționale.
Datorită abordării multidisciplinare a programului, studenții pot ajunge și la poziții analitice (cum ar fi poziții care susțin procesul de luare a deciziilor). Organizațiile industriale, de servicii, institutele de cercetare de marketing și organizațiile internaționale atât cu profit, cât și fără profit sunt contexte potrivite pentru punerea în practică a competențelor dobândite.
Prin urmare, participanții vor fi expuși la elementele fundamentale necesare pentru lansarea și direcționarea carierei lor, cum ar fi:
- Manager de marketing internațional
- Manager de țară
- Manager de export
- Managerul Internațional de Vânzări
- Manager International de Brand si Comunicare
- Manager de zonă internațională
- Cercetator de marketing international
- Analist Internațional
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.