
Master în Film, Televiziune și Media Interactive
DURATA
1 Years
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 84 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* preț pentru studenții nerezidenți noncomunitari
Introducere
Ce cunoștințe voi dobândi cu acest Master?
Masterul în film, televiziune și media interactivă își propune să doteze studenții cu abilitățile de a reduce decalajul dintre aspectele academice și cele profesionale, abordând noile provocări prezentate de piața audiovizualului dintr-o perspectivă unificată. Prin acest program, studenții își vor cultiva creativitatea și abilitățile de management de proiect, în același timp stăpânind integrarea conținutului digital pe mai multe platforme și formate. Curriculumul încurajează gândirea inovatoare chiar de la începutul oricărei idei de conținut digital, necesitând o examinare cuprinzătoare a „noilor media” din diverse puncte de vedere, cum ar fi estetica, tehnologia, sociologia și cultura.
Sub această structură de cunoștințe generale, studentul va dobândi cunoștințe de specialitate în domeniul ficțiunii audiovizuale, un imaginar contemporan care astăzi depășește granițele formatelor și care în cadrul industriei audiovizuale ocupă cel mai mare procent de investiții și producție. Și asta prin analiza atât a producției din idee, cât și a analizei textuale a influențelor culturale și a modurilor de reprezentare care dau naștere acestor idei.
Prin urmare, studentul va învăța să producă, să analizeze și să promoveze conținutul, nu abilitățile, și nu numai din partea creației, ci și în ceea ce privește posibilitatea de a-l scoate pe piață și gestionarea acestuia într-un mod inovator. Ei vor afla, de asemenea, despre posibilitățile oferite de Internet pentru exploatarea conținutului în diferite formate, formate și limbi.
Toate acestea dintr-o perspectivă sociologică, tehnologică, estetică și economică. Noile modele de afaceri și noile oportunități pentru industria de conținut oferite de rețea vor fi probleme centrale care vor fi abordate transversal. Studiile de caz vor fi esențiale pentru a înțelege toată această complexitate. A patra ediție a acestui Master ne permite să ne perfecționăm în fiecare zi. Este orientat în totalitate pe „noile media”. A patra ediție a acestui Master ne permite să ne perfecționăm în fiecare zi. Este orientat în totalitate pe „noile media”. A patra ediție a acestui Master ne permite să ne perfecționăm în fiecare zi. Este orientat în totalitate pe „noile media”.
Pregătiți profesioniști și cercetători în mass-media audiovizuală, fie pentru dezvoltarea lor ulterioară în domeniul profesional, fie pentru a începe calea în cercetarea aplicată sau pentru finalizarea tezei de doctorat.
Obiective
Pentru a face acest lucru, studentul va realiza un Proiect Final de Master (PFM), în care va dezvolta o cercetare originală și științifică supervizată de unul dintre profesorii de Master, care trebuie să fie livrată la sfârșitul cursului în formatul unui studiu științific. articol și care va fi evaluat. de către un panel extern Universității format din cadre universitare și profesioniști din mass-media.
Admitere
Curriculum
Finalizarea unui program clasic presupune, de obicei, obținerea a 60 de credite ECTS.
Masterat Durata: Un an universitar.
- 609101 Estetica si cultura audiovizuala contemporana
- 609115 Strategie și Marketing Audiovizual
- 609116 Metodologie aplicată
- 609104 Influențe și adaptare în modelele de reprezentare audiovizuală
- 609117 Studii digitale: studii epistemice și metodologice
- 609118 Narațiunea audiovizuală în convergența digitală
- 609119 Design și creație interactivă
- 609103 industrii creative
- 609120 Piețe digitale
- 609121 Proiect final de master
Rezultatul programului
Abilitati de baza
- CB6 - Deține și înțelege cunoștințe care oferă o bază sau o oportunitate de a fi original în dezvoltarea și/sau aplicarea ideilor, adesea într-un context de cercetare.
- CB7 - Ca elevii să știe să aplice cunoștințele dobândite și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau puțin cunoscute în contexte mai largi (sau multidisciplinare) legate de domeniul lor de studiu.
- CB8 - Că studenții sunt capabili să integreze cunoștințele și să se confrunte cu complexitatea formulării judecăților pe baza unor informații care, fiind incomplete sau limitate, includ reflecții asupra responsabilităților sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și judecăților lor.
- CB9 - Că studenții știu să-și comunice concluziile¿și cunoștințele și motivele finale care îi susțin într-un public specializat și nespecializat, într-un mod clar și fără ambiguități.
- CB10 - Că elevii au abilitățile de învățare care le permit să continue să studieze într-un mod care va trebui să fie în mare parte auto-dirijat sau autonom.
Competențe generale
- CG01 - Cunoașterea principiilor, modelelor și teoriilor despre relația și influența tehnologiei în mediul audiovizual.
- CG02 - Înțelegerea noilor formate și derivări ale produselor audiovizuale precum și posibilitățile lor de exploatare în diferitele dispozitive tehnologice.
- CG03 - Aplicarea tehnicilor de cercetare în comunicare pentru exploatarea surselor de informare și vizualizarea datelor în vederea abordării unor noi proiecte în mediul audiovizual.
- CG04 - Analizează producția și managementul proiectelor audiovizuale, în special în medii digitale și de rețea, precum și în noile dispozitive tehnologice și interactive.
- CG05 - Înțelegerea studiilor de caz și a experiențelor profesionale în sectorul audiovizual în epoca contemporană.
Abilități specifice
- CE01 - Înțelegerea caracteristicilor care compun estetica audiovizuală actuală prin studierea diferitelor medii de consum, precum și a evoluției lucrărilor, produselor și dispozitivelor din film, televiziune și media interactive.
- CE02 - Proiectează și aplică planul de marketing al unui proiect audiovizual, planificarea bugetului, difuzarea și implementarea acestuia.
- CE03 - Aplicarea instrumentelor de cercetare pentru a efectua analize cantitative și calitative ale datelor media, audiențe și produse audiovizuale.
- CE04 - Descrieți modelele de reprezentare vizuală și auditivă prin evoluția, influența și alternativă la schemele actuale.
- CE05 - Înțelegerea convergenței digitale și a diferitelor narațiuni care au apărut în jurul ei, din evoluția media tradițională sau consolidarea unor formate precum jocurile video sau seriale de ficțiune.
- CE06 - Aplicarea unui proiect interactiv asupra noilor dispozitive electronice din mediul audiovizual (console de jocuri, telefoane mobile, PVR-uri, PDA-uri etc.) valorificand crearea de continut precum si experienta utilizatorului
- CE07 - Evaluarea piețelor digitale pe baza analizei noilor modele de afaceri, precum și a experiențelor actuale și a cazurilor practice (Google, Facebook...)
- CE08 - Analizează caracteristicile industriilor culturale și propun noi modalități de gestionare a politicilor culturale, precum și spații și formate de marketing legate de agrement.