Studii de DoctoratLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
Universidad Rey Juan Carlos Master în Film, Televiziune și Media Interactive
Universidad Rey Juan Carlos

Master în Film, Televiziune și Media Interactive

1 Years

Spaniolă

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

EUR 84 / per year *

În campus

* preț pentru studenții nerezidenți noncomunitari

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Introducere

Ce cunoștințe voi dobândi cu acest Master?

Masterul în film, televiziune și media interactivă își propune să doteze studenții cu abilitățile de a reduce decalajul dintre aspectele academice și cele profesionale, abordând noile provocări prezentate de piața audiovizualului dintr-o perspectivă unificată. Prin acest program, studenții își vor cultiva creativitatea și abilitățile de management de proiect, în același timp stăpânind integrarea conținutului digital pe mai multe platforme și formate. Curriculumul încurajează gândirea inovatoare chiar de la începutul oricărei idei de conținut digital, necesitând o examinare cuprinzătoare a „noilor media” din diverse puncte de vedere, cum ar fi estetica, tehnologia, sociologia și cultura.

Sub această structură de cunoștințe generale, studentul va dobândi cunoștințe de specialitate în domeniul ficțiunii audiovizuale, un imaginar contemporan care astăzi depășește granițele formatelor și care în cadrul industriei audiovizuale ocupă cel mai mare procent de investiții și producție. Și asta prin analiza atât a producției din idee, cât și a analizei textuale a influențelor culturale și a modurilor de reprezentare care dau naștere acestor idei.

Prin urmare, studentul va învăța să producă, să analizeze și să promoveze conținutul, nu abilitățile, și nu numai din partea creației, ci și în ceea ce privește posibilitatea de a-l scoate pe piață și gestionarea acestuia într-un mod inovator. Ei vor afla, de asemenea, despre posibilitățile oferite de Internet pentru exploatarea conținutului în diferite formate, formate și limbi.

Toate acestea dintr-o perspectivă sociologică, tehnologică, estetică și economică. Noile modele de afaceri și noile oportunități pentru industria de conținut oferite de rețea vor fi probleme centrale care vor fi abordate transversal. Studiile de caz vor fi esențiale pentru a înțelege toată această complexitate. A patra ediție a acestui Master ne permite să ne perfecționăm în fiecare zi. Este orientat în totalitate pe „noile media”. A patra ediție a acestui Master ne permite să ne perfecționăm în fiecare zi. Este orientat în totalitate pe „noile media”. A patra ediție a acestui Master ne permite să ne perfecționăm în fiecare zi. Este orientat în totalitate pe „noile media”.

Pregătiți profesioniști și cercetători în mass-media audiovizuală, fie pentru dezvoltarea lor ulterioară în domeniul profesional, fie pentru a începe calea în cercetarea aplicată sau pentru finalizarea tezei de doctorat.

Obiective

Pentru a face acest lucru, studentul va realiza un Proiect Final de Master (PFM), în care va dezvolta o cercetare originală și științifică supervizată de unul dintre profesorii de Master, care trebuie să fie livrată la sfârșitul cursului în formatul unui studiu științific. articol și care va fi evaluat. de către un panel extern Universității format din cadre universitare și profesioniști din mass-media.

Admitere

Curriculum

Rezultatul programului

Taxa de școlarizare a programului

Despre Școală

Întrebări