Master interuniversitar în comunicare mobilă și conținut digital
Murcia, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 2.280 / per year *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
* 3671,32 EUR: studenți internaționali. Datele care apar pe această pagină nu sunt oficiale, ci doar orientative. Pentru mai multe informații contactați secretariatul centrului corespunzător.
Introducere
Dosarul maestrului
Centrul de predare: | Facultatea de Comunicare și Documentare |
Tip de predare: | semipresencial |
limba: | spaniolă |
durata: | Un an |
Credite ECTS: | 60 |
titlu: | Master interuniversitar în comunicare mobilă și conținut digital |
Burse, subvenții și mobilitate: | Național / internațional |
Preț pe credit: |
|
justificare
În ultimul deceniu, sectorul mass-media tradițional s-a confruntat cu o furtună perfectă în care converg diverse forme de criză: finanțare, formate de conținut, investiții publicitare, modele de management, modele de afaceri etc. Dezvoltarea media și conținut digital (online, pe dispozitive dedicate și / sau dispozitive mobile) prezintă, în acest context, provocări relevante pentru viitorul instituțiilor (mass-media) și al profesioniștilor (jurnaliști, agenți de publicitate, comunicatori ...) a căror relevanță socială este fără îndoială.
Conform celui mai recent raport privind societatea informațională din Spania (2013), doi din trei utilizatori de informații și conținut le accesează deja prin dispozitive digitale. Aproape jumătate din timpul în care utilizatorul mediu își petrece zilnic consumul de conținut o face prin intermediul ecranelor digitale mobile, iar în 2012 Spania a devenit țara UE cu cea mai mare flotă de dispozitive mobile avansate. Paradoxal, perioada de cea mai mare cerere de conținut (știri, divertisment, conectivitate socială) este, de asemenea, perioada de cea mai mare indefinență a modelelor de afaceri, afaceri și media.
Pe scurt, toți actorii de comunicare trebuie să se adapteze mediului digital: companii, profesioniști, utilizatori, agenții de publicitate etc. În acest proces de transformare, ecosistemul de comunicații mobile joacă un rol din ce în ce mai important ca stimulator al proceselor inițiate pe internetul convențional (integrarea conținutului și a rețelelor sociale, creșterea economiei informațiilor personale) și ca motor pentru transformări specifice. (personalizare, geolocalizare, noi canale de distribuție, noi modele de afaceri etc.).
Modificările derivate din mediul digital reprezintă astfel, pe de o parte, un teritoriu de cercetare remarcabil și, pe de altă parte, un domeniu de formare specific, dincolo de structurile și formatele de comunicare tradiționale care constituie cea mai mare parte a ofertei de formare profesională în acest domeniu. .
În același timp, mediul digital, cu versatilitatea sa caracteristică și costurile accesibile, stabilește un orizont cu potențial ridicat de experimentare, inovație, angajare independentă și antreprenoriat.
competențe
Pe lângă competențele generale ale masterului interuniversitar în comunicare mobilă și conținut digital care sunt tipificate în cadrul spaniol al calificărilor pentru învățământul superior, următoarele sunt competențele specifice ale gradului (CET):
- Cunoaște și înțelege natura, evoluția și contextul actorilor productivi ai ecosistemului de conținut digital.
- Analizați și aplicați contextual caracteristicile distinctive ale noilor formate de conținut digital, modelele lor de afaceri și canalele de distribuție, precum și integrarea acestora cu alte formate și platforme.
- Cunoaște și înțelege natura și evoluția conținutului digital în ecosistemul de comunicare mobilă: actorii, formatele, structurile și scenariile de consum ale acestuia.
- Înțelegeți și analizați transformările actuale ale sistemului strategic, de publicitate și de comunicare de marcă derivate din dezvoltarea mediului digital și mobil.
- Cunoaște și aplică creativ contribuțiile tehnologice ale mobilității inovării în conținut digital.
- Asumați valoarea strategică a managementului informațiilor personale în implementarea serviciilor asociate conținutului digital și mobil, precum și aplicarea acesteia la modelele de control de afaceri și de difuzare.
- Cunoaște și evaluează mediile de creare și diseminare (platforme) pentru conținutul mobil, precum și instrumentele, procesele, resursele și costurile implicate.
- Diferențiază și folosește eficient instrumentele și software-urile actuale pentru editare, postproducție și diseminarea conținutului digital.
- Delimitați, analizați și expuneți cu rigurozitate științifică procese, fenomene și cazuri în domeniul conținutului digital nou și al comunicării mobile.
- Înțelege, evaluează și discută experiențe relevante în dezvoltarea de proiecte și servicii pentru conținut digital mobil.
profilul absolvent
Studentul absolvent va avea cunoștințe specializate pe (a) piața conținutului digital (structura și transformarea industriilor de conținut din dezvoltarea comunicațiilor digitale și mobile, jucători noi, modele de afaceri, canale de distribuție, noi modele de publicitate, cadru de reglementare etc.), (b) noi formate de conținut și strategii creative (integrare transmedia, ecran multi-ecran, integrare în rețelele sociale etc.) și (c) instrumente și tehnologii (limbi, platforme și instrumente pentru crearea de conținut digital cu atenție specială asupra dispozitivelor mobile), precum și a noilor tehnologii pentru valoarea adăugată a conținutului digital (geolocalizare, realitate augmentată, gestionarea profilurilor, publicitate vizată etc.). Acest profil permite antreprenoriatul în comunicare, integrarea în echipele media digitale și cercetarea în conținut și cultură digitală.