Master în marketing digital și analitic
Murcia, Spania
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
06 Sep 2024
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 37 / per credit *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Preț pe credit: la prima înregistrare: 37,11 €, la a 2-a înregistrare: 60,32 €, la a 3-a înregistrare: 69,59 €, la a 4-a sau ulterioară: 69,59 €
Introducere
Dosarul maestrului
Centru: | Facultatea de Economie și Afaceri |
Tip de predare: | Față în față |
Limba: | Spaniolă |
Durată: | 1 an și jumătate |
Credite ECTS: | 90 |
Locuri noi de admitere: | 35 |
Preț pe credit: |
|
Masterul în marketing digital și analitic oferă pregătire avansată în două dintre cele mai rapide creșteri în domeniul marketingului: marketing digital și marketing analitic. Pe de o parte, studenții care studiază specialitatea de marketing digital vor avea cunoștințe profunde despre tehnologiile informaționale bazate pe Internet și vor putea lua toate acele decizii de marketing în mediul digital al companiei. Pe de altă parte, specialitatea de marketing analitic va dota studentul cu capacitatea de a analiza toate informațiile care sunt generate în mediul digital al companiei, acordând un interes special pentru exploatarea acestor date și aplicarea programelor statistice precum software gratuit R pentru analiza ta.
justificare
Interesul pentru societate este indiscutabil dacă participăm la transformarea pe care tehnologia o produce în toate sectoarele, dând naștere unei societăți interconectate în care rețelele sociale conectează atât oamenii cât și companiile prin diferite dispozitive mobile, provocând digitalizarea a tuturor aspectelor activității umane, inclusiv achiziționarea și consumul de produse. Mai exact, în Spania se constată că ponderea comerțului electronic sau a comerțului electronic este în creștere. Astfel, potrivit celui mai recent raport al Comisiei Naționale a Piețelor Concurenței (CNMC) disponibil pe site-ul său web: http://www.cnmc.es/ 1, comerțul electronic și-a crescut cifra de afaceri, abia în al doilea trimestru al anului 2016, 20,3% an de an (5.948 milioane euro), și 33,4% dacă ne uităm la numărul de tranzacții (92 milioane tranzacții efectuate).
competențe
- CB6 - să posede și să înțeleagă cunoștințele care oferă o bază sau o oportunitate de a fi originale în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, adesea într-un context de cercetare
- CB7 - Studenții știu să aplice cunoștințele dobândite și abilitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau nefamiliare în contexturi mai largi (sau multidisciplinare) legate de domeniul lor de studiu
- CB8 - Studenții să poată integra cunoștințele și să se confrunte cu complexitatea de a face judecăți bazate pe informații care, fiind incomplete sau limitate, includ reflecții asupra responsabilităților sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și judecăților lor
- CB9 - Studenții știu să-și comunice concluziile și cunoștințele și motivele ultime care le susțin publicul specializat și nespecializat într-un mod clar și neambiguos
- CB10 - Că elevii posedă abilitățile de învățare care le permit să continue studiul într-un mod care va fi în mare măsură auto-regizat sau autonom.
- CG1 - Acționează proactiv în căutarea celei mai eficiente soluții la problemele puse de managementul marketingului digital, luând decizii eficiente și o evaluare ulterioară a rezultatelor bazate pe analiza datelor.
- CG2 - Demonstrați abilitățile de a dezvolta raționamentele critice prin analiza informațiilor din criterii obiective și care permit dezvoltarea îmbunătățirilor în managementul marketingului digital.
- CG3 - Abilitatea de a proiecta, porni și gestiona proiecte inovatoare bazate pe utilizarea intensivă și eficientă a instrumentelor digitale în diferite domenii ale marketingului digital.
- CG4 - Dezvoltarea inițiativei și spiritului antreprenorial în domeniul marketingului digital.
- CG5 - Abilitatea de a înțelege mediul și contextul digital din diferite perspective.
- CG6 - Abilitatea de a dezvolta o atitudine compatibilă cu valorile sustenabilității și responsabilității sociale în aplicarea strategiei de marketing digital și analiza datelor.
- CG7 - Capacitatea de a scrie și justifica într-o manieră clară, coerentă și ordonată rapoarte care conțin atât date numerice cât și aspecte conceptuale, adaptând forma și conținutul destinatarilor lor, întrucât sunt adresate conducerii, agențiilor sau clienților din domeniul marketing.
- CG8 - Abilitatea de a identifica, analiza și diagnostica o problemă în domeniul marketingului digital și de a stabili planuri, alternative și concluzii coerente cu privire la această problemă
- CE1 - Abilitatea de a proiecta și planifica strategii de marketing digital, optimizând gestionarea variabilelor Marketing Mix: produs, preț, comunicare și distribuție.
- CE2 - Cunoaște și aplică principalele instrumente strategice pentru managementul companiilor digitale.
- CE3 - Abilitatea de a exercita conducerea, de a lua decizii bazate pe etică și responsabilitate socială și motivează echipa în activitatea de management al vânzărilor și în activitatea lor în zona de marketing.
- CE4 - Abilitatea de a identifica și explica noi moduri de interacțiune cu consumatorii din mediul digital.
- CE5 - Aplică instrumente de marketing digital pentru crearea eficientă a legăturilor cu consumatorul.
- CE6 - Cunoașteți pilonii dezvoltării antreprenoriatului în mediul digital.
- CE7 - Pregătiți și dezvoltați proiecte de afaceri în domeniul economiei digitale.
profilul absolvent
Studenții care au absolvit specialitatea de marketing digital vor dobândi abilități care să le permită să practice profesioniști în domeniul digital. Astfel, aceștia vor putea acționa ca directori ai unei companii cu responsabilități în domeniul marketingului digital, managementul social media și comerțului electronic.
Studenții care au absolvit specialitatea de marketing analitic, vor putea exercita ca experți Big Data, anali de marketing, analiști în domeniul cercetării de piață sau analist de date digitale.